Chatgpt 4O İncelemem
-
asdhajhsj şeyh efsanesin ya :D muazzam bir sohbet... sözlükte başlık açacaktım 1 haftalık ban yedim :D
-
Gpt plus aldığımızda 3 saatte 80 mesaj hakkı veriyormuş, normalde bu tokenli değilmiydi, yani ben merhaba desem 1 mesaj hakkım gideck mi?, bir de sizce nasıl alınır mı şuan 80 mesaj yeterli mi?
-
erebos bunu yazdı
Gpt plus aldığımızda 3 saatte 80 mesaj hakkı veriyormuş, normalde bu tokenli değilmiydi, yani ben merhaba desem 1 mesaj hakkım gideck mi?, bir de sizce nasıl alınır mı şuan 80 mesaj yeterli mi?
yok mu fizibilitesini yapmış bir cimri
-
40 mesaj verirken yeterliydi, 80 gayet kullanışlı olur. İlk aldığınızda yetmez belki ama zamanla promptları düzgün girmeye alıştıkça artar bile. 1-2 ay iki kişi kullandık ortak. Hiç birbirimizden dolayı limitsiz kaldığımız olmadı.
-
noname bunu yazdı
40 mesaj verirken yeterliydi, 80 gayet kullanışlı olur. İlk aldığınızda yetmez belki ama zamanla promptları düzgün girmeye alıştıkça artar bile. 1-2 ay iki kişi kullandık ortak. Hiç birbirimizden dolayı limitsiz kaldığımız olmadı.
Teşekkür ederim
-
asşilkdfaişsldkf beğendim ama follow etmem! :)
-
abi allah aşkına kameranı değiştirir misin? fps yüzünden bakamıyorum hiç akıcı değil görüntü
-
seyh kendini seyh olarak tanitmis biz daha iki zatrarli denen kod yazdiramiyoruz.
-
Bu chat-gpt falan degil, Yunus Emre hazretlerinin Ruhunu cagirmis onunla sohbet ediyor seyhimiz...
Inanmayan YouTube'tan arayabilir.
-
Chat gpt 4o da tarayıcıdan Plus aldım, chrome da kullanırken sorun yok ama aynı hesapla telefondan girince klasik model gürünüyor, plus satın almamı istiyor kurcaladım ama beceremedim çözümü bilen var mı ? Bir daha ki ay telefondaki uygulamadan almayı düşünüyorum ama belki çözüm bilen vardır :)
