Chatgpt 4O İncelemem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    asdhajhsj şeyh efsanesin ya :D muazzam bir sohbet... sözlükte başlık açacaktım 1 haftalık ban yedim :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    Gpt plus aldığımızda 3 saatte 80 mesaj hakkı veriyormuş, normalde bu tokenli değilmiydi, yani ben merhaba desem 1 mesaj hakkım gideck mi?, bir de sizce nasıl alınır mı şuan 80 mesaj yeterli mi?


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek
    erebos bunu yazdı

    Gpt plus aldığımızda 3 saatte 80 mesaj hakkı veriyormuş, normalde bu tokenli değilmiydi, yani ben merhaba desem 1 mesaj hakkım gideck mi?, bir de sizce nasıl alınır mı şuan 80 mesaj yeterli mi?

    yok mu fizibilitesini yapmış bir cimri


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    40 mesaj verirken yeterliydi, 80 gayet kullanışlı olur. İlk aldığınızda yetmez belki ama zamanla promptları düzgün girmeye alıştıkça artar bile. 1-2 ay iki kişi kullandık ortak. Hiç birbirimizden dolayı limitsiz kaldığımız olmadı. 


    ...said addicted.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek
    noname bunu yazdı

    40 mesaj verirken yeterliydi, 80 gayet kullanışlı olur. İlk aldığınızda yetmez belki ama zamanla promptları düzgün girmeye alıştıkça artar bile. 1-2 ay iki kişi kullandık ortak. Hiç birbirimizden dolayı limitsiz kaldığımız olmadı. 

    Teşekkür ederim


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    asşilkdfaişsldkf beğendim ama follow etmem! :)


    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    abi allah aşkına kameranı değiştirir misin? fps yüzünden bakamıyorum hiç akıcı değil görüntü


    www.yesilgrow.com - Growshop
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kanakan
    Kanakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2014
    Erkek

    seyh kendini seyh olarak tanitmis biz daha iki zatrarli denen kod yazdiramiyoruz.

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rajooonn
    rajooonn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    Bu chat-gpt falan degil, Yunus Emre hazretlerinin Ruhunu cagirmis onunla sohbet ediyor seyhimiz...

    Inanmayan YouTube'tan arayabilir.


    Gece! Vampir değilim ama geceyi çok severim. Yalnızsın, oyun oynuyorsun monitörün ışığı ve kendin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    Chat gpt 4o da tarayıcıdan Plus aldım, chrome da kullanırken sorun yok ama aynı hesapla telefondan girince klasik model gürünüyor, plus satın almamı istiyor kurcaladım ama beceremedim çözümü bilen var mı ? Bir daha ki ay telefondaki uygulamadan almayı düşünüyorum ama belki çözüm bilen vardır :)

Toplam Hit: 7243 Toplam Mesaj: 47
ai chatgpt ml chatgpt4o