Chivas Mi Jack Mi ?
-
hediye olarak alacağım kararsızım
sizce hangisi ve neden ?
tat , kalite açıklamasını yaparsanız sevinirim
--------------------------------------------------------------
not: bana chivas daha yakın geliyor x)


-
chivas guzel ama biraz daha sert, jack bogazdan cok guzel geciyor guzeldir birde grants var jack daniel's tadinda.
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
chivas guzel ama biraz daha sert, jack bogazdan cok guzel geciyor guzeldir birde grants var jack daniel's tadinda.
-----------------------------bogazdan cok güzel gecen chivas hocam,jack degil.
jack yakar gecer..
-
sarı mı yeşil mi gibi birşey bu ben chivas ı seviyorum ama herkese göre değişiyor :)
-
IT'S NOT SCOTCH
IT'S NOT BOURBON
IT'S JACK
-
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
chivas guzel ama biraz daha sert, jack bogazdan cok guzel geciyor guzeldir birde grants var jack daniel's tadinda.
-----------------------------bogazdan cok güzel gecen chivas hocam,jack degil.
jack yakar gecer..
-----------------------------
katilmiyorum, chivas j&b'nin biraz daha nasil denir sertligini fark ettirmeden geceni. ama jack oyle degil cok guzel geciyor sonradan farkettiriyor kendini.
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
chivas guzel ama biraz daha sert, jack bogazdan cok guzel geciyor guzeldir birde grants var jack daniel's tadinda.
-----------------------------
aynen katılıyorum. jack in içimi yumuşak lezzeti hoştur.jack i içtikçe içesiniz gelir bitnce de bardağı yalarsınız:Dchivas ta bardagı dudagınıza yaklastırınca alkol gözlerinizi yakar.
-
yıl başı hazırlıklarını şimdiden yapıyorum şeytan diyor
1 olmeca 1 absinthe a jack üstüne de leblebi ( chivas)
1aylık bütçem yeticekmi acaba X)
-
bg den gelirken sınırdan 100lük jb aldım 2 kişi bi gecede fazla bokunu çıkarmadan yarıladık adamı o kadar güzel yapıyor ki soda + limonla içince hafif bi titreşim yapıyor ama insanıda bi hoş yapıyor.evde chivas da vardı onu tadına bakamadan bitirmiş birileri :) ben kend fikrime göre jb diyorum ama jack'i daha çok öneriyorlar artık bi dahaki sefere onun tadına bakıcaz
edit. jb için büfeden bişiler alıcaktık adam gördü her neyse kendisi barmenlikte yapıyormuş viski olarak jack in daha iyi olduğunu söyledi kendi fikrine göre tabi.Şimdi adam barmen tecrübeye sahip jack'i de çok öneriyorlar sen jack al hocam
-
Meraclitus bunu yazdı:
-----------------------------
bg den gelirken sınırdan 100lük jb aldım 2 kişi bi gecede fazla bokunu çıkarmadan yarıladık adamı o kadar güzel yapıyor ki soda + limonla içince hafif bi titreşim yapıyor ama insanıda bi hoş yapıyor.evde chivas da vardı onu tadına bakamadan bitirmiş birileri :) ben kend fikrime göre jb diyorum ama jack'i daha çok öneriyorlar artık bi dahaki sefere onun tadına bakıcaz
-----------------------------herkez jack öneriyor ama kaç kişi chivas de içip ona göre söylüyor merak ediyorum ?
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
Meraclitus bunu yazdı:
-----------------------------
bg den gelirken sınırdan 100lük jb aldım 2 kişi bi gecede fazla bokunu çıkarmadan yarıladık adamı o kadar güzel yapıyor ki soda + limonla içince hafif bi titreşim yapıyor ama insanıda bi hoş yapıyor.evde chivas da vardı onu tadına bakamadan bitirmiş birileri :) ben kend fikrime göre jb diyorum ama jack'i daha çok öneriyorlar artık bi dahaki sefere onun tadına bakıcaz
-----------------------------herkez jack öneriyor ama kaç kişi chivas de içip ona göre söylüyor merak ediyorum ?
-----------------------------3 4 kere chivas içtim içmesem söylemezdim jack in sayısını bile bilmiyorum...
kimi insanlar viski içer kimileri de jack...
