folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Chivas Mi Jack Mi ?



Chivas Mi Jack Mi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hediye olarak alacağım kararsızım 

    sizce hangisi ve neden ?

     

    tat , kalite açıklamasını yaparsanız sevinirim

    --------------------------------------------------------------

    not: bana chivas daha yakın geliyor x)

    chivas.jpg%20%28853×1181%29

     

     

     

    jack_daniels.jpg%20%28975×650%29

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    chivas guzel ama biraz daha sert, jack bogazdan cok guzel geciyor guzeldir birde grants var jack daniel's tadinda.


    la liberte ne meurt jamais.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Conquer
    Conquer's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    chivas guzel ama biraz daha sert, jack bogazdan cok guzel geciyor guzeldir birde grants var jack daniel's tadinda.


    -----------------------------

    bogazdan cok güzel gecen chivas hocam,jack degil.

     jack yakar gecer..

     


    Hiçbir gerçek,bir şizofrenin yalanıyla başa çıkamaz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    sarı mı yeşil mi gibi birşey bu ben chivas ı seviyorum ama herkese göre değişiyor :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    IT'S NOT SCOTCH

    IT'S NOT BOURBON

    IT'S JACK


    All is well
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    Conquer bunu yazdı:
    -----------------------------

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    chivas guzel ama biraz daha sert, jack bogazdan cok guzel geciyor guzeldir birde grants var jack daniel's tadinda.


    -----------------------------

     

    bogazdan cok güzel gecen chivas hocam,jack degil.

     jack yakar gecer..

    -----------------------------

    katilmiyorum, chivas j&b'nin biraz daha nasil denir sertligini fark ettirmeden geceni. ama jack oyle degil cok guzel geciyor sonradan farkettiriyor kendini.


    la liberte ne meurt jamais.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    chivas guzel ama biraz daha sert, jack bogazdan cok guzel geciyor guzeldir birde grants var jack daniel's tadinda.


    -----------------------------
    aynen katılıyorum. jack in içimi yumuşak lezzeti hoştur.jack i içtikçe içesiniz gelir bitnce de bardağı yalarsınız:D

    chivas ta bardagı dudagınıza yaklastırınca alkol gözlerinizi yakar.


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    yıl başı hazırlıklarını şimdiden yapıyorum şeytan diyor 

    1 olmeca 1 absinthe a jack   üstüne de leblebi ( chivas) 

    1aylık bütçem yeticekmi acaba X)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek

    bg den gelirken sınırdan 100lük jb aldım 2 kişi bi gecede fazla bokunu çıkarmadan yarıladık adamı o kadar güzel yapıyor ki soda + limonla içince hafif bi titreşim yapıyor ama insanıda bi hoş yapıyor.evde chivas da vardı onu tadına bakamadan bitirmiş birileri :) ben kend fikrime göre jb diyorum ama jack'i daha çok öneriyorlar artık bi dahaki sefere onun tadına bakıcaz

    edit. jb için büfeden bişiler alıcaktık adam gördü her neyse kendisi barmenlikte yapıyormuş viski olarak jack in daha iyi olduğunu söyledi kendi fikrine göre tabi.Şimdi adam barmen tecrübeye sahip jack'i de çok öneriyorlar sen jack al hocam

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Meraclitus bunu yazdı:
    -----------------------------

    bg den gelirken sınırdan 100lük jb aldım 2 kişi bi gecede fazla bokunu çıkarmadan yarıladık adamı o kadar güzel yapıyor ki soda + limonla içince hafif bi titreşim yapıyor ama insanıda bi hoş yapıyor.evde chivas da vardı onu tadına bakamadan bitirmiş birileri :) ben kend fikrime göre jb diyorum ama jack'i daha çok öneriyorlar artık bi dahaki sefere onun tadına bakıcaz


    -----------------------------

    herkez jack öneriyor ama kaç kişi chivas de içip ona göre söylüyor merak ediyorum ?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Meraclitus bunu yazdı:
    -----------------------------

    bg den gelirken sınırdan 100lük jb aldım 2 kişi bi gecede fazla bokunu çıkarmadan yarıladık adamı o kadar güzel yapıyor ki soda + limonla içince hafif bi titreşim yapıyor ama insanıda bi hoş yapıyor.evde chivas da vardı onu tadına bakamadan bitirmiş birileri :) ben kend fikrime göre jb diyorum ama jack'i daha çok öneriyorlar artık bi dahaki sefere onun tadına bakıcaz


    -----------------------------

    herkez jack öneriyor ama kaç kişi chivas de içip ona göre söylüyor merak ediyorum ?


    -----------------------------

    3 4 kere chivas içtim içmesem söylemezdim jack in sayısını bile bilmiyorum...

    kimi insanlar viski içer kimileri de jack...


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
Toplam Hit: 9795 Toplam Mesaj: 35