folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Chivas Mi Jack Mi ?



Chivas Mi Jack Mi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek

    j.walker blue label


    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    kiNki bunu yazdı:
    -----------------------------

    j.walker blue label


    -----------------------------

    hoca johnny ler hayatımda en beğenmediğim viskiler , bana öyle geliyor olabilir ama köprü altı 16lira lik viskiyi tercih ederim.. 

    black blue red fark etmez hepsi dandik ;(bence)  şimdi adını hatırlamıyorum ama geçen sene 1.5 litrelik bir viski bulmuştum o tadı hiç bir şeyde alamadım sek bitirdik viskiyi mükemmeldi :( şişeyi kırmayaydik keşke

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    kardesim son posttaki blue label bana kalırsa dunyanın en iyi viskisidir ki sise fiyatı oldukca pahalıdır onun haricinde butcenin yeteceği viski bence jack dir ben jack severim ha değişik olsun diosan jim beam de sana gider chivas benim tarzım ve tadım değil uzun sure yuksek alkollu içkiler içmeme ragmen (1 sene boyunca gunluk ortalamaya aldıgımızda 3 bardak absenth den bahsediorum) kokusu ve tadı beni pek cezbetmemistir...


    delimiyim ben?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Tullamore ya da Jim Beam


    while (1<2)
Toplam Hit: 9796 Toplam Mesaj: 35