Chivas Mi Jack Mi ?
-
j.walker blue label
-
kiNki bunu yazdı:
-----------------------------
j.walker blue label
-----------------------------hoca johnny ler hayatımda en beğenmediğim viskiler , bana öyle geliyor olabilir ama köprü altı 16lira lik viskiyi tercih ederim..
black blue red fark etmez hepsi dandik ;(bence) şimdi adını hatırlamıyorum ama geçen sene 1.5 litrelik bir viski bulmuştum o tadı hiç bir şeyde alamadım sek bitirdik viskiyi mükemmeldi :( şişeyi kırmayaydik keşke
-
kardesim son posttaki blue label bana kalırsa dunyanın en iyi viskisidir ki sise fiyatı oldukca pahalıdır onun haricinde butcenin yeteceği viski bence jack dir ben jack severim ha değişik olsun diosan jim beam de sana gider chivas benim tarzım ve tadım değil uzun sure yuksek alkollu içkiler içmeme ragmen (1 sene boyunca gunluk ortalamaya aldıgımızda 3 bardak absenth den bahsediorum) kokusu ve tadı beni pek cezbetmemistir...
-
Tullamore ya da Jim Beam
