Çıkma Teklifi ....
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
nereye çıkcanız.? ağaca mı?
-----------------------------
yok :) tahtaya çıkacaz. mat. sorularını çözcez -
saçmalamayın beyler ya. Çoğu dalgaya almış. Forumun kalitesi düşüyor arkadaşlar..
-
Senin benle çıkmana karar verdim de, şaşırmazsa da burdayım. :)
-
Swool bunu yazdı:
-----------------------------
''Çıkma'' kelimesinden nefret ediyorum. Hayatımda kimseye ''benimle çıkarmısın'' demedim.
-----------------------------aynen . zamanla başlıyor zaten :W
Toplam Hit: 5990 Toplam Mesaj: 25
