Çin Malları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bedne geçen gün microsoftun 1000dpi lik wireless laptop mousesi aldım 60ytlye.bi baktım çin malıymış amk.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    bende de a4tech mause var çin malı 2 yıldır tıkır tıkır ama öle 60-100 değil 10 ytl ancadır fiatı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Elimde sony w40 kamera var taş gibi alet, made in china yazıo altında :)


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    msdead
    msdead's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Dişi

    nerde o eski adidas lar , nike ler  uretilmiyor artik oyle kaliteli ayakkabilar (yada artik turkiyeye uyduruklari yolluyorlar)

    bir aldigim ayakkabi 3 yil giyerdim eskimezdi deli olurdum eski uleeeeyn :D :D

    artik 5 ay icinde orasi burasi yirtiliyor :o( 

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    uzaktan kumandalı tırım var.ilkokula başladığımda babam almıştı çin malı.halada çalışıo bi sorunu yok.bok atmayın çin mallarına :)


    ... sorcerer & musket ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    Klnetix aldim bende..gecende china maliymis ..ama gayet ideal ..daha ..en ufak bi yamuklugu yok ki

    basket ayakkabisi olmasina ragmen halisahaya bile onla gidiyom (:


    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    1.5 yıl önce aldığım endonezya yapımı nike waffle'ımı halaa yırtmak için uğraşıyorum , 8 ay önce aldığım adidas süperstar'ın 2. serisinin de yıpranmadığı yırtılmadığı yer kalmadı ..... adidas'ın a.q ayakkabılarını kesinlikle tasvip etmiorum ama tekstil ürünleri hoşuma gidiyo , ayakkabıda reebok ve nike'dan şaşmayalım : ) özellikle reebok...

    dont think twice its all right
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    çin malı olup alınmayacak tek şey arabadır.bi gazetede gördüm arabayı çarpışma testine soktular içindeki manken parça parça çıktı airbagi falan tavana doğru açılıyo bide bozuldumu bidaha dikiş tutturamıyosun...


    l enfer c est les autres Sartre ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    kokainman bunu yazdı:
    -----------------------------

    uzaktan kumandalı tırım var.ilkokula başladığımda babam almıştı çin malı.halada çalışıo bi sorunu yok.bok atmayın çin mallarına :)

    -----------------------------

    Harbi yaw :| benimde caterpillar kepcem var, Hala taş gibi çalışıo :|


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    bence holy ve compi hocam bu duruu gayet net acıklamıs :)))) bende cok tanık oldum cinde tutun experi olan bir abim var o anlatıor bazen denk geldigimizde adamlar işciliği ucuza getirdikleri icin malların bir cogu orda uretilior... her cesit malda adamların sanaii si mukemmelmiş... yani bir ayakkabımı yaptırıcaksın üretimi ayakkabı basına 2 - 3 dolara gelen yerde varmıs 10 - 15 dolara gelen yerde... tercih tamamen yaptıran adamın... kalitesini o belirlio adamlar yapıomus... garip ama gercek :D

     

     

    bugun bişi öğrendim.. çin de bir tek "ZIPKIN" yapılmıormus :D zıpkını silah olarak saydıkları icin uretimi yasakmıs :D bi tane turk sektor ararken bulmus bunu :D adam zıpkın ureticisi olmus :D turkiye de tek simdi adam. güzel dimi... efet efet bildigimiz zıpkın, hani balık avlanan :D nasıl arastırma ama :D adamdaki kafaya bak cin mallarından etkilenmemek icin kafasını kullanmıs :D


    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
Toplam Hit: 4533 Toplam Mesaj: 26