Çin Malları
-
bedne geçen gün microsoftun 1000dpi lik wireless laptop mousesi aldım 60ytlye.bi baktım çin malıymış amk.
-
bende de a4tech mause var çin malı 2 yıldır tıkır tıkır ama öle 60-100 değil 10 ytl ancadır fiatı
-
Elimde sony w40 kamera var taş gibi alet, made in china yazıo altında :)
-
nerde o eski adidas lar , nike ler uretilmiyor artik oyle kaliteli ayakkabilar (yada artik turkiyeye uyduruklari yolluyorlar)
bir aldigim ayakkabi 3 yil giyerdim eskimezdi deli olurdum eski uleeeeyn :D :D
artik 5 ay icinde orasi burasi yirtiliyor :o(
-
uzaktan kumandalı tırım var.ilkokula başladığımda babam almıştı çin malı.halada çalışıo bi sorunu yok.bok atmayın çin mallarına :)
-
Klnetix aldim bende..gecende china maliymis ..ama gayet ideal ..daha ..en ufak bi yamuklugu yok ki
basket ayakkabisi olmasina ragmen halisahaya bile onla gidiyom (:
-
1.5 yıl önce aldığım endonezya yapımı nike waffle'ımı halaa yırtmak için uğraşıyorum , 8 ay önce aldığım adidas süperstar'ın 2. serisinin de yıpranmadığı yırtılmadığı yer kalmadı ..... adidas'ın a.q ayakkabılarını kesinlikle tasvip etmiorum ama tekstil ürünleri hoşuma gidiyo , ayakkabıda reebok ve nike'dan şaşmayalım : ) özellikle reebok...
-
çin malı olup alınmayacak tek şey arabadır.bi gazetede gördüm arabayı çarpışma testine soktular içindeki manken parça parça çıktı airbagi falan tavana doğru açılıyo bide bozuldumu bidaha dikiş tutturamıyosun...
-
kokainman bunu yazdı:
-----------------------------uzaktan kumandalı tırım var.ilkokula başladığımda babam almıştı çin malı.halada çalışıo bi sorunu yok.bok atmayın çin mallarına :)
-----------------------------
Harbi yaw :| benimde caterpillar kepcem var, Hala taş gibi çalışıo :|
-
bence holy ve compi hocam bu duruu gayet net acıklamıs :)))) bende cok tanık oldum cinde tutun experi olan bir abim var o anlatıor bazen denk geldigimizde adamlar işciliği ucuza getirdikleri icin malların bir cogu orda uretilior... her cesit malda adamların sanaii si mukemmelmiş... yani bir ayakkabımı yaptırıcaksın üretimi ayakkabı basına 2 - 3 dolara gelen yerde varmıs 10 - 15 dolara gelen yerde... tercih tamamen yaptıran adamın... kalitesini o belirlio adamlar yapıomus... garip ama gercek :D
bugun bişi öğrendim.. çin de bir tek "ZIPKIN" yapılmıormus :D zıpkını silah olarak saydıkları icin uretimi yasakmıs :D bi tane turk sektor ararken bulmus bunu :D adam zıpkın ureticisi olmus :D turkiye de tek simdi adam. güzel dimi... efet efet bildigimiz zıpkın, hani balık avlanan :D nasıl arastırma ama :D adamdaki kafaya bak cin mallarından etkilenmemek icin kafasını kullanmıs :D
