Çin"Den Toptan Mal Satın Almak İsteyen ?
-
Arkadaşlar merhaba;ay sonunda bir arkadaşım ile çin'den gümrükleme dahil,her türlü elektronik tüketim malları,giysi,ham madde,oyuncak vs. ithalat işine giricez,eğer toptan alım yapmak isteyen var ise cüzi fiyatlara anlaşabilirz
-
Orjinal Sony Vaio bulabilme imkanınız var mı? Kaçak olmak suretiyle. Yüklü miktarda talep var çünkü. Bana ise kısıtlı geldiğinden yüksek talebi karşılayamıyorum bir türlü.
-
ReaL_KurD bunu yazdı:
-----------------------------
Orjinal Sony Vaio bulabilme imkanınız var mı? Kaçak olmak suretiyle. Yüklü miktarda talep var çünkü. Bana ise kısıtlı geldiğinden yüksek talebi karşılayamıyorum bir türlü.
-----------------------------
Hocam ciddi teklifler geldiği taktirde uzakdoğudaki büroları bilgilendirip net cvp verebilirim ?
-
Ciddi teklifler var. Yanlız öncelikle bir fiyat listesine ihtiyacım var. Ayrıca ödeme/nakliyat işlemleri ile ilgili ayrıntılı bir bilgi de sunarsan bende ona göre konuşabilirim.
-
hocam açıkcası biz adet işi değilde konteynır baz lı filan düşünüyorduk..yüzlerce filan alacaksan ve ciddi isen bürolardan bi aksiyon alabiliriz .. şu an sana ne desem yalan olur
-
Hımm. Bahsettiğin çok büyük bir iş o zaman. Bende perakende satma niyetinde değilim gelen malları. Her seferinde 50'şer, 100'er adet alabileceğini söyleyen ve talep eden müşterilerim var, o kadar. O zaman kolay gelsin sana kekê, bol kazançlar.
-
devre tablosu gonderilip yaptırmak ve test amaçlı prototip (duzgun calısıp calısmadıgını anlamak için) almak mumkun mu ?
Benimde 1-2 fikrim var da gümrük gözümde büyüyordu...
NOT:calıstıgı takdirde 500-1000 arası almak kaydıyla .
-
BCKP bunu yazdı:
-----------------------------devre tablosu gonderilip yaptırmak ve test amaçlı prototip (duzgun calısıp calısmadıgını anlamak için) almak mumkun mu ?
Benimde 1-2 fikrim var da gümrük gözümde büyüyordu...
NOT:calıstıgı takdirde 500-1000 arası almak kaydıyla .
-----------------------------
Yok Hocam..sadece sipariş üzerine çalışıcaz..istediğiniz bi ürün varsa onun araştırmasını yapıcaz.ayrıca kendimiz imal ettirmiyoruz..simsarlık olarak düşün
-
Mesela 1 konteynir mal alsak fiyatları ne olur..? Mesela Nikon D300..?
-
DawnOfDarkness bunu yazdı:
-----------------------------
Mesela 1 konteynir mal alsak fiyatları ne olur..? Mesela Nikon D300..?
-----------------------------
Nikon D300 yok hocam ; fotoğraf makinesi var ? : )
-
mesela sony harddiskli kameralar...yada baska marka,
fiyat tablosu fln yok mu ? :)
ucuza gelirse alirdik :i
Toplam Hit: 14619 Toplam Mesaj: 35
