Çokmu Fazla ?
-
selam arkadaşlar ,acaba güvenlik önlemlerini fazlamı abarttım yoksa gerçekten bu kadarına gerek yokmu ?
sistemimde bulunan güvenlik programları
Comodo internet security premium
Eset Nod32 Antivirirus 4
Malwarebytes Anti-Malware
IOBit Security 360
Microsoft Security Essentials
gerekli veya gereksiz olarak gördüğünüz program varmı veya başka önerebileceğiniz program yada programlar varmı ?
teşekkürler.
-
uçmuşsun düşüyorsun aşada tutacak kimse yok...
-
pentagonda bile bu güvenlik yoq hacı. Antivirüs koleksiyonu yapıyon heralde.
Not: bu 100 ncü login oluşun ve ilk konun. Hayırlı olsun bakalım :)
-
eexper bunu yazdı:
-----------------------------
pentagonda bile bu güvenlik yoq hacı. Antivirüs koleksiyonu yapıyon heralde.
Not: bu 100 ncü login oluşun ve ilk konun. Hayırlı olsun bakalım :)
-----------------------------
güvenlik önlemlerimi arttırsammı acaba ? takip ediliyorum :)) -
Ekerci bunu yazdı:
-----------------------------
uçmuşsun düşüyorsun aşada tutacak kimse yok...
-----------------------------
gece gece amma güldüm yaw :) allahta sizi güldürsün inşallah. -
anti virüs e gerek yok ben kullanmıyorum sistemi çökerten de bizleriz temiz tutan da program bi işe yaramıo crack li bişi yüklüceksen mecbur kapatip öyle yüklüyorsun yada hiç yüklemiyip virüs ü almıyorsun
açık kaynak yazlımlar kullan virüs derdin olmasın
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
anti virüs e gerek yok ben kullanmıyorum sistemi çökerten de bizleriz temiz tutan da program bi işe yaramıo crack li bişi yüklüceksen mecbur kapatip öyle yüklüyorsun yada hiç yüklemiyip virüs ü almıyorsun
açık kaynak yazlımlar kullan virüs derdin olmasın
-----------------------------
mantıklı düşünce güzel fikir. -
eexper bunu yazdı:
-----------------------------
pentagonda bile bu güvenlik yoq hacı. Antivirüs koleksiyonu yapıyon heralde.
Not: bu 100 ncü login oluşun ve ilk konun. Hayırlı olsun bakalım :)
-----------------------------bu müridde uçmuş :D adamın kac kere login olduguna bakıor :D
-
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------Eset Nod32 Antivirirus 4
---------------------------
diğerlerini sil bu kalsın
-
eset yerine kesin avira koy.
comodo yerine de istersen outpost...
-
Ne olum orası, Kumanda merkezin mi :)
