Çokmu Fazla ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    selam arkadaşlar ,acaba güvenlik önlemlerini fazlamı abarttım yoksa gerçekten bu kadarına gerek yokmu ?

    sistemimde bulunan güvenlik programları

     

     

    Comodo internet security premium

    Eset Nod32 Antivirirus 4

    Malwarebytes Anti-Malware

    IOBit Security 360

    Microsoft Security Essentials

     

    gerekli veya gereksiz olarak gördüğünüz program varmı veya başka önerebileceğiniz program yada programlar varmı ?

     

    teşekkürler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    uçmuşsun düşüyorsun aşada tutacak kimse yok...


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eexper
    eexper's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    pentagonda bile bu güvenlik yoq hacı. Antivirüs koleksiyonu yapıyon heralde.

    Not: bu 100 ncü login oluşun ve ilk konun. Hayırlı olsun bakalım :)


    Benden korkunç cevaplar duymak istemiyorsan, bana korkunç sorular sormaktan vazgeçmelisin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    eexper bunu yazdı:
    -----------------------------

    pentagonda bile bu güvenlik yoq hacı. Antivirüs koleksiyonu yapıyon heralde.

    Not: bu 100 ncü login oluşun ve ilk konun. Hayırlı olsun bakalım :)


    -----------------------------

    güvenlik önlemlerimi arttırsammı acaba ? takip ediliyorum :))

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    uçmuşsun düşüyorsun aşada tutacak kimse yok...


    -----------------------------

    gece gece amma güldüm yaw :) allahta sizi güldürsün inşallah.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    anti virüs e gerek yok ben kullanmıyorum sistemi çökerten de bizleriz temiz tutan da program bi işe yaramıo crack li bişi yüklüceksen mecbur kapatip öyle yüklüyorsun yada hiç yüklemiyip virüs ü almıyorsun

     

    açık kaynak yazlımlar kullan virüs derdin olmasın

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    anti virüs e gerek yok ben kullanmıyorum sistemi çökerten de bizleriz temiz tutan da program bi işe yaramıo crack li bişi yüklüceksen mecbur kapatip öyle yüklüyorsun yada hiç yüklemiyip virüs ü almıyorsun

     

    açık kaynak yazlımlar kullan virüs derdin olmasın


    -----------------------------

    mantıklı düşünce güzel fikir.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    eexper bunu yazdı:
    -----------------------------

    pentagonda bile bu güvenlik yoq hacı. Antivirüs koleksiyonu yapıyon heralde.

    Not: bu 100 ncü login oluşun ve ilk konun. Hayırlı olsun bakalım :)


    -----------------------------

    bu müridde uçmuş :D adamın kac kere login olduguna bakıor :D


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    Jubei bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eset Nod32 Antivirirus 4

    ---------------------------

    diğerlerini sil bu kalsın

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckleduster
    knuckleduster's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2008
    Erkek

    eset yerine kesin avira koy.

    comodo yerine de istersen outpost...


    yüzyıllık "knuckleduster" teriminin, türkiye`de "muşta" olarak adlandırılarak piç edilmesine dur diyenlerin sesiyim. ayrıca elleri 7/24 terleyen şahısların, efsanevi fakat malesef paslanmaz çelikten yapılmamış "knuckleduster" cisimlerini 7/24 ellerinde taşıyarak adeta "58 yıllık, tamamı gümüş renginden ve paslanmaz çelikten oluşan bir seiko saate 7/24 bok kokan(çünkü boktan) uyduruk deri kayış takılması" ifadesindeki betimleme imgesine uygun bir faaliyet içinde olmaları da hoşuma gidiyor değil.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jizz_jix
    jizz_jix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Ne olum orası, Kumanda merkezin mi :)


    TURKCELL
Toplam Hit: 6024 Toplam Mesaj: 32