Counter Strike 1.6 (Mac) Yapalım
-
sxe siz olsun zaten hile açan olursa almayız ki zaten tbt cilerden öle hile açan olmaz aramızda oynuyoruz :)
windows 7 RC de sxe calısmıyo arkadaşlar Sxe siz olsun da oynayalım ne güzel :)
sxe li mi sxe siz mi olcagı konusunda bilgi istiyorum ama sxe siz olsun mutlaka.. beni de ekleyin sxe siz ise
-
Hocam niye sxesiz olsunki sakata gelmiyelim. Sxeli yapalımda güvenle oynayalım :P
-
Bende oynarım ama sxe hata veriyor bende [ xp service pack 2 ].
sxe li açınca not defteri açılıyor sxe kapanıyor bir takım hatalar veriyor not defterinde işte.
sxe problemime derman olabilecek biri varsa halledelim şunu yoksa sxe siz olsun tbt de hile falan olmaz zaten :D
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------sxe siz olsun zaten hile açan olursa almayız ki zaten tbt cilerden öle hile açan olmaz aramızda oynuyoruz :)
-----------------------------he sen ole san(= sxe 7.8 cikmis vay amk bn oynarken 5lerdeydi be(=
-
benide yaz bi hata çıkmadığı sürece girerim. :l
-
benide yazın bi hata vermezse gelirim kesin =)
-
SeYFi25 bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Hocam %80 wall açtın ondan dolayı :D
-
yaz benide 7.8 yoksa gelmem kadroyu istediğinz gibi yapın :)
sxe 7.8 yoksa gelmem
-
yaz benide
-
kralınız gelsin hocam adam tanımam söyliyim
sonuçlarıda burda yayımlayacz :)
