Counter Strike 1.6 (Mac) Yapalım
-
Herşey hazır hadi nerde millet saat kaçta maç ?
-
Bnide YazıN xP
HiGh.SkiLL[1g] -
beyler ekleyin elr ın msn ini kendinize ordan irtibata gecin elr benim kankam ordan irtibata gecin zaten yazarda burdan saat kac oldugunu oke :))
-
maç nezaman
-
elr ilk mesajda yazmıs kardesim cumartesi aksamı diye siz bi onla irtibata gecmeye bakın ama aksam olucak yani öle
-
sxe siz olsun bende geleyim :P =))
-
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------
sxe siz olsun bende geleyim :P =))
-----------------------------sxe li olcak kardesim ya :(
yani ona göre ayarladık herkes ona göre geliyo :( -
ubuntuya sxe kurulmuyor yav :Z
ruslarla kapışırım artık =))
-
sen niye ubuntudan oynamak istiyonki :D
-
winfos kullanmıyorum ki :W
sadece ubuntu var bende =))
neyse sağlık olsun, önümüzdeki maçlara bakacağız =))
Toplam Hit: 12982 Toplam Mesaj: 94
