Counter Strike 1.6 (Mac) Yapalım
-
1.5 her türlü..
-
yaz benide... yalnız şimdiden söylüyorum hilesin falan diye ağlamayın :)
-
yaz beni de hocam cs source'e alıştığım için fazla iyi oynayamam ama dalga geçmek yok sonra zömbi şöyle böyle diye :W hatta ben fasulye oyuncu olayım :Ç
@kreyzi win7 de uyumluluk modunu xpye alıp cs çalıştırabiliyosun ama sxe çalışmıyor dene bi yine de :d
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------yaz beni de hocam cs source'e alıştığım için fazla iyi oynayamam ama dalga geçmek yok sonra zömbi şöyle böyle diye :W hatta ben fasulye oyuncu olayım :Ç
@kreyzi win7 de uyumluluk modunu xpye alıp cs çalıştırabiliyosun ama sxe çalışmıyor dene bi yine de :d
-----------------------------Hocam sourceyi oynayan 1.6 yıda oynar ıkısı arasında grafik bakımından farklılar var sadece...1.5 ile dağlar kadar fark var
-
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
yaz benide... yalnız şimdiden söylüyorum hilesin falan diye ağlamayın :)
-----------------------------way bana rakip çıktı demek :)
-
source oynayan 1.6 oynayamaz :| source nire 1.6 nire :|
bu 2. mesajda verileni kurdum ben son derece berbat ötesi rahatsız edici bir oyun keyfi veriyor. Temiz orjinal non steam indiriyorum protokolü kaç bunun?
-
WooPeRHacK bunu yazdı:
-----------------------------pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------yaz beni de hocam cs source'e alıştığım için fazla iyi oynayamam ama dalga geçmek yok sonra zömbi şöyle böyle diye :W hatta ben fasulye oyuncu olayım :Ç
@kreyzi win7 de uyumluluk modunu xpye alıp cs çalıştırabiliyosun ama sxe çalışmıyor dene bi yine de :d
-----------------------------Hocam sourceyi oynayan 1.6 yıda oynar ıkısı arasında grafik bakımından farklılar var sadece...1.5 ile dağlar kadar fark var
-----------------------------la bakmayin dalga gectiine pesimistin saglam oynardi bi aralar oynamistim kendisiylen sonra bi daa gormek nasip olmadi(=
-
ya verdiğin linkten indirdim oyunu kurdum sxe falan yine not defteri açıldı hata verdi sxe kapandı. :S
Edit : Tukernel.exe nedir yav hep bu hata veriyor...
2009/06/05 22:07:17 -
2009/06/05 22:07:17 - sXe Injected starting...
2009/06/05 22:07:17 - Win XP (5.1.2600 Service Pack 2)
2009/06/05 22:07:17 - version: 7.8
2009/06/05 22:07:17 - open [77C1F566]
2009/06/05 22:07:17 - Starting Device Driver
2009/06/05 22:07:17 - service [C:\Program Files\sXe Injected\ddsxei.sys]
2009/06/05 22:07:17 - Open manager OK
2009/06/05 22:07:18 - Create Service OK
2009/06/05 22:07:18 - Start Service OK
2009/06/05 22:07:22 - [35][7C8FD7D2]
2009/06/05 22:07:22 - [32][7C8FD793]
2009/06/05 22:07:22 - [115][7C8FEA32]
2009/06/05 22:07:22 - [74][7C8FDCFD]
2009/06/05 22:07:22 - [AD][7C8FE1AA]
2009/06/05 22:07:22 - [7A][7C8FDD7B]
2009/06/05 22:07:22 - [D5][7C8FE4F2]
2009/06/05 22:07:22 - [89][7C8FDEB6]
2009/06/05 22:07:22 - [FE][7C8FE84F]
2009/06/05 22:07:22 - [25][7C8FD682]
2009/06/05 22:07:22 - [BA][7C8FE2BB]
2009/06/05 22:07:22 - [102][7C8FE8A3]
2009/06/05 22:07:22 - [91][7C8FDF5E]
2009/06/05 22:07:23 - ERROR: Control-code time-out: inconsistent information
2009/06/05 22:07:23 - ERROR: [ SYSENTER / Int2E ALTERED [0x804DDE0F][0xACE6D480] [\WINDOWS\system32\TUKERNEL.EXE] ]
2009/06/05 22:07:23 - Waiting for game...
2009/06/05 22:07:23 - * Termination
2009/06/05 22:07:26 - * Cleaning
2009/06/05 22:07:26 - * Stoping service
2009/06/05 22:07:26 - * Service stopped
2009/06/05 22:07:26 - * Service deleted
2009/06/05 22:07:33 - * Cleaning
2009/06/05 22:07:33 - GetLastError(1060)(Belirtilen hizmet, yüklü bir hizmet olarak yok.
)
2009/06/05 22:07:33 - Open service error
2009/06/05 22:07:36 - * Cleaning
2009/06/05 22:07:36 - GetLastError(1060)(Belirtilen hizmet, yüklü bir hizmet olarak yok.
)
2009/06/05 22:07:36 - Open service errorEdit 2 : Yaptım sonunda system32 den tukernel.exe yi silince sorunu hallediyorsun.Ama sildikten sonra bir res atman gerek bu kadar :D
-
Bençe maç yalan olur adamlar cs yi hackliçekler wall yada aimhack ile görçeniz :DD
-
orjinal 1.6 non steam kurmak isteyenler sırayla;
1- http://files.csource.ru/cs/cs16full_v7.exe
2- http://rapidshare.com/files/19159960/cs16patch_full_V19.exe
3- http://baltgames.lv/v2/dl2.php?id=258
4- http://baltgames.lv/v2/dl2.php?id=299
kurabilirler. (toplam 330mb)
denedim verilen ip dahil sxe ile bir çok servera hatasız ve sorunsuz giriyor. Verdiklerim v26. updateye kadardır.---
@ugur0 cidden oynayamıyorum 1.6 :W gelin steamdan cs source alın kapışalım :Ç
