folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Counter Strike 1.6 (Mac) Yapalım



Counter Strike 1.6 (Mac) Yapalım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    1.5 her türlü..

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    yaz benide... yalnız şimdiden söylüyorum hilesin falan diye ağlamayın :)

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    yaz beni de hocam cs source'e alıştığım için fazla iyi oynayamam ama dalga geçmek yok sonra zömbi şöyle böyle diye :W hatta ben fasulye oyuncu olayım :Ç

    @kreyzi win7 de uyumluluk modunu xpye alıp cs çalıştırabiliyosun ama sxe çalışmıyor dene bi yine de :d


    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    yaz beni de hocam cs source'e alıştığım için fazla iyi oynayamam ama dalga geçmek yok sonra zömbi şöyle böyle diye :W hatta ben fasulye oyuncu olayım :Ç

    @kreyzi win7 de uyumluluk modunu xpye alıp cs çalıştırabiliyosun ama sxe çalışmıyor dene bi yine de :d


    -----------------------------

    Hocam sourceyi oynayan  1.6 yıda oynar ıkısı arasında grafik bakımından farklılar var sadece...1.5 ile dağlar kadar fark var

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    ultrAsker bunu yazdı:
    -----------------------------
    yaz benide... yalnız şimdiden söylüyorum hilesin falan diye ağlamayın :)
    -----------------------------

    way bana rakip çıktı demek :)


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    source oynayan 1.6 oynayamaz :| source nire 1.6 nire :|

    bu 2. mesajda verileni kurdum ben son derece berbat ötesi rahatsız edici bir oyun keyfi veriyor. Temiz orjinal non steam indiriyorum protokolü kaç bunun? 


    :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    WooPeRHacK bunu yazdı:
    -----------------------------

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    yaz beni de hocam cs source'e alıştığım için fazla iyi oynayamam ama dalga geçmek yok sonra zömbi şöyle böyle diye :W hatta ben fasulye oyuncu olayım :Ç

    @kreyzi win7 de uyumluluk modunu xpye alıp cs çalıştırabiliyosun ama sxe çalışmıyor dene bi yine de :d


    -----------------------------

    Hocam sourceyi oynayan  1.6 yıda oynar ıkısı arasında grafik bakımından farklılar var sadece...1.5 ile dağlar kadar fark var


    -----------------------------

     

    la bakmayin dalga gectiine pesimistin saglam oynardi bi aralar oynamistim kendisiylen sonra bi daa gormek nasip olmadi(=


    imza
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SeYFi25
    SeYFi25's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    ya verdiğin linkten indirdim oyunu kurdum sxe falan yine not defteri açıldı hata verdi sxe kapandı. :S 

     

    Edit : Tukernel.exe nedir yav hep bu hata veriyor...

     

    2009/06/05 22:07:17 -
    2009/06/05 22:07:17 - sXe Injected starting...
    2009/06/05 22:07:17 - Win XP (5.1.2600 Service Pack 2)
    2009/06/05 22:07:17 - version: 7.8
    2009/06/05 22:07:17 - open [77C1F566]
    2009/06/05 22:07:17 - Starting Device Driver
    2009/06/05 22:07:17 - service [C:\Program Files\sXe Injected\ddsxei.sys]
    2009/06/05 22:07:17 - Open manager OK
    2009/06/05 22:07:18 - Create Service OK
    2009/06/05 22:07:18 - Start Service OK
    2009/06/05 22:07:22 - [35][7C8FD7D2]
    2009/06/05 22:07:22 - [32][7C8FD793]
    2009/06/05 22:07:22 - [115][7C8FEA32]
    2009/06/05 22:07:22 - [74][7C8FDCFD]
    2009/06/05 22:07:22 - [AD][7C8FE1AA]
    2009/06/05 22:07:22 - [7A][7C8FDD7B]
    2009/06/05 22:07:22 - [D5][7C8FE4F2]
    2009/06/05 22:07:22 - [89][7C8FDEB6]
    2009/06/05 22:07:22 - [FE][7C8FE84F]
    2009/06/05 22:07:22 - [25][7C8FD682]
    2009/06/05 22:07:22 - [BA][7C8FE2BB]
    2009/06/05 22:07:22 - [102][7C8FE8A3]
    2009/06/05 22:07:22 - [91][7C8FDF5E]
    2009/06/05 22:07:23 - ERROR: Control-code time-out: inconsistent information
    2009/06/05 22:07:23 - ERROR: [ SYSENTER / Int2E ALTERED [0x804DDE0F][0xACE6D480] [\WINDOWS\system32\TUKERNEL.EXE] ]
    2009/06/05 22:07:23 - Waiting for game...
    2009/06/05 22:07:23 - * Termination
    2009/06/05 22:07:26 - * Cleaning
    2009/06/05 22:07:26 - * Stoping service
    2009/06/05 22:07:26 - * Service stopped
    2009/06/05 22:07:26 - * Service deleted
    2009/06/05 22:07:33 - * Cleaning
    2009/06/05 22:07:33 - GetLastError(1060)(Belirtilen hizmet, yüklü bir hizmet olarak yok.

    )
    2009/06/05 22:07:33 - Open service error
    2009/06/05 22:07:36 - * Cleaning
    2009/06/05 22:07:36 - GetLastError(1060)(Belirtilen hizmet, yüklü bir hizmet olarak yok.

    )
    2009/06/05 22:07:36 - Open service error

     

     

    Edit 2 : Yaptım sonunda system32 den tukernel.exe yi silince sorunu hallediyorsun.Ama sildikten sonra bir res atman gerek bu kadar :D 


    Profilime altıncı yorumumu aldım :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek
    Bençe maç yalan olur adamlar cs yi hackliçekler wall yada aimhack ile görçeniz :DD

    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    orjinal 1.6 non steam kurmak isteyenler sırayla;

    1- http://files.csource.ru/cs/cs16full_v7.exe

    2- http://rapidshare.com/files/19159960/cs16patch_full_V19.exe

    3- http://baltgames.lv/v2/dl2.php?id=258

    4- http://baltgames.lv/v2/dl2.php?id=299

    kurabilirler. (toplam 330mb)

    denedim verilen ip dahil sxe ile bir çok servera hatasız ve sorunsuz giriyor. Verdiklerim v26. updateye kadardır.

    ---

    @ugur0 cidden oynayamıyorum 1.6 :W gelin steamdan cs source alın kapışalım :Ç 


    :|
Toplam Hit: 12981 Toplam Mesaj: 94