Çözemedim
-
Sabah 9 gibi kalk gözüm actım sağıma soluma baktım pcnin power düğmesine bastım direk ama sonra gittim bi duş aldım bide yemeklik bişeyler aldım
Kahvaltımı pc başında yaptım ve halen başındayım size sorum acaba doktara gidmelimiyim ?? çünkü artık kalkamıyorum arkadaşlarım arıyo telefondan cevap vermiyorum gerci artık onlarda aramıyolar ama işe gidiyodum yaz dönemi için grafik ajansında onuda bıraktım şuanda teyzemde kalıyorum ev tüm gün boş ama pc başından kalkamıyorum öneri tavsiye proje doktara gidiyimi ben ne yapıyım _?
-
bilgisayarı kapat duşa gir al çayını çorbanı balkona çık
-
Antalya sıcak hacı :D klımalı nerde orda yaşamak zorundasın :D
-
antalya uzakmış hacı :D adana da olsan hazır boş evi bulmuşken değerlendirirdik :P
-
Buradaki çoğu insan aynı durumda. Normalsin devam et.
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
antalya uzakmış hacı :D adana da olsan hazır boş evi bulmuşken değerlendirirdik :P
-----------------------------ahahahha aynen la sulo :P
-
aynı ben...
oda dersen darma dağın 3gündür pijama ile duruyorum gerçi şort ama ben pijama diye kullanıyorum..
masanın üstünde dizilmiş soda şişeleri
kamburum çıktı boynum büküldü böyle dura dura..
popom dümdüz oldu artık koltugun şeklinden.
bendemi gitsem ki
-
Hacı bende laptop da var yataga uzanarktan :d rahat oluyo ya asılında şöyle düşünüyorum pc başında kalmak istiyorumda upload ve forumlardan sıkıldı yeni bişeyler arıyorum facede ilk ne düşüyosa ben izliyorum iddalıyım D bu arada benim limonlu sodamda bitmiş :D
-
eğer çalışmıyorsan bu sıcakta dışarı çıkıp napacaksın ?
-
herzam böyle gitmez kendiliğinden düzelir merak etme
-
"bir sevişse geçecek" hastalığı :|
