Çözemedim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Renard bunu yazdı:
    -----------------------------

    SaNaL_AjaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende askere kadar anlattığın gibiydim hatta fazlası vardı ama askeren sonra pc den soğudum pc den başka iş  yapamam diyordum şimdi fotografçı oldum bi yerin fotograf işini aldım olmayacak şey değil yani su an yine pc kullanıyorum sürekli ama iş için farklı bir amacım yok


    -----------------------------

    O zmn benimde fotoğrafcı olmam lazım aga en acilinden :D


    -----------------------------

     

    Müdür bilgisayar denen dalga gerçekden de çok monoton bir şey insan uzaklaşınca anlıyor fotografçılık hobi bide güzel güzel kızlar girince işin içine yemişim pilgisayarı dio insan birden bire :D

     


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Eredanne
    Eredanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2011
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynı ben...

    oda dersen darma dağın 3gündür pijama ile duruyorum gerçi şort ama ben pijama diye kullanıyorum..

    masanın üstünde dizilmiş soda şişeleri

    kamburum çıktı boynum büküldü böyle dura dura..

    popom dümdüz oldu artık koltugun şeklinden.

    bendemi gitsem ki 


    -----------------------------

    Beni anlattı.


    http://194.71.107.80/ Thepiratebay.se'e burdan ulaşabilirsiniz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    Sonunda bunuda yaptım :D

    http://a1108.hizliresim.com/11/8/2/12536.png


    ZalımMadam.10.07.24
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alkow
    alkow's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek

    bu kadar çok ne yapıyosunuz bu pc de ya ben anlamıyorum :S  5 dk ya duruyorum ya durmuyorum.. bu kadar uzun süre nasıl duruyorsunuz ne yapıyorsunuz ??

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    alkow bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu kadar çok ne yapıyosunuz bu pc de ya ben anlamıyorum :S  5 dk ya duruyorum ya durmuyorum.. bu kadar uzun süre nasıl duruyorsunuz ne yapıyorsunuz ??


    -----------------------------

     

    İnanırmısın benimde bi fikrim yok 3 4 tane kız arkaşı edindim  bi kaç eski dostum ve zamn geçiyo boş boş :D  Upload yapılcak site varsa kasarız .D


    ZalımMadam.10.07.24
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    benim kuzen bir eğitimli köpeğin sırtına dealextremeden bir wireless kamerayla 2 akü bağlayıp uzaktan çekim yapmayı düşünüyor:)oda can sıkıntısı içerisinde:Dyaratıcı oldu baya kendisi:D


    Almanya Fatihi
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Merak ettim o kadar uzun saatler ne yapiyorsun bilgisayarin başinda? Evde, cepte, işte bilgisayar ve internet var bende toplasan 20 siteye girmem normalde. Onlarin çoğuda haber siteleri. Oyun dersen birtek bubblebreak bilirim onada aylar oldu girmeyeli. Proje çizme işi olmasa hiç açmicam bilgisayari. Ne yapiyon pc ile merak ettim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek

    Bir iş bul çalış, olmadı kickboxsa git şekil yap, oda olmadı gitar kursu al, oda olmadı ibadet et, olmadı olmadımı yine bilgisayar başında takıl, unutma herşey para değildir.. Para bile bazen tek başına kalınca hiç oğlu hiçtir..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onbasi_yamtar
    onbasi_yamtar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2009
    Erkek

    kardeş ben  larada çalışıyorum bi pazar  buluşak istersen   bi kaç gündür giremedim cvp yazamadım geç oldu ama müsait olduğun bi zaman  görüşelim takılırz


    Mey biter saki kalır, Her renk solar haki kalır. Diploma insanın cehlini alsada, Hamurunda varsa eşeklik; baki kalır...
Toplam Hit: 5030 Toplam Mesaj: 40