Çözemedim
-
Renard bunu yazdı:
-----------------------------SaNaL_AjaN bunu yazdı:
-----------------------------
Bende askere kadar anlattığın gibiydim hatta fazlası vardı ama askeren sonra pc den soğudum pc den başka iş yapamam diyordum şimdi fotografçı oldum bi yerin fotograf işini aldım olmayacak şey değil yani su an yine pc kullanıyorum sürekli ama iş için farklı bir amacım yok
-----------------------------O zmn benimde fotoğrafcı olmam lazım aga en acilinden :D
-----------------------------Müdür bilgisayar denen dalga gerçekden de çok monoton bir şey insan uzaklaşınca anlıyor fotografçılık hobi bide güzel güzel kızlar girince işin içine yemişim pilgisayarı dio insan birden bire :D
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
aynı ben...
oda dersen darma dağın 3gündür pijama ile duruyorum gerçi şort ama ben pijama diye kullanıyorum..
masanın üstünde dizilmiş soda şişeleri
kamburum çıktı boynum büküldü böyle dura dura..
popom dümdüz oldu artık koltugun şeklinden.
bendemi gitsem ki
-----------------------------Beni anlattı.
-
Sonunda bunuda yaptım :D
http://a1108.hizliresim.com/11/8/2/12536.png
-
bu kadar çok ne yapıyosunuz bu pc de ya ben anlamıyorum :S 5 dk ya duruyorum ya durmuyorum.. bu kadar uzun süre nasıl duruyorsunuz ne yapıyorsunuz ??
-
alkow bunu yazdı:
-----------------------------
bu kadar çok ne yapıyosunuz bu pc de ya ben anlamıyorum :S 5 dk ya duruyorum ya durmuyorum.. bu kadar uzun süre nasıl duruyorsunuz ne yapıyorsunuz ??
-----------------------------İnanırmısın benimde bi fikrim yok 3 4 tane kız arkaşı edindim bi kaç eski dostum ve zamn geçiyo boş boş :D Upload yapılcak site varsa kasarız .D
-
benim kuzen bir eğitimli köpeğin sırtına dealextremeden bir wireless kamerayla 2 akü bağlayıp uzaktan çekim yapmayı düşünüyor:)oda can sıkıntısı içerisinde:Dyaratıcı oldu baya kendisi:D
-
Merak ettim o kadar uzun saatler ne yapiyorsun bilgisayarin başinda? Evde, cepte, işte bilgisayar ve internet var bende toplasan 20 siteye girmem normalde. Onlarin çoğuda haber siteleri. Oyun dersen birtek bubblebreak bilirim onada aylar oldu girmeyeli. Proje çizme işi olmasa hiç açmicam bilgisayari. Ne yapiyon pc ile merak ettim.
-
Bir iş bul çalış, olmadı kickboxsa git şekil yap, oda olmadı gitar kursu al, oda olmadı ibadet et, olmadı olmadımı yine bilgisayar başında takıl, unutma herşey para değildir.. Para bile bazen tek başına kalınca hiç oğlu hiçtir..
-
kardeş ben larada çalışıyorum bi pazar buluşak istersen bi kaç gündür giremedim cvp yazamadım geç oldu ama müsait olduğun bi zaman görüşelim takılırz
