Cs 1.6 Maç Yapıcaklar . Server Var.
-
Arkadaşlar kardeşimin vpsine server kurdum . Amx mod maç modu ve sxelidir. geceleri maç yapıcak arkadaşlar konu altına cevap yazarsa sevinirim.
-
Hani ip?
-
eğer takım kurulup maç atabilrisek ben varım yaz benide bi takıma maç atak : )
-
88.255.120.212:27016 server ipim
-
gelecekler el kaldırsında bu gece bi maç atak
-
beyler şimdi girmek icin ne yapmam lazım bende cs1.6 var da internete tıklıyorum bin tane server geliyo ipiyi yazıyorum da hangisi bizimki bide ayrıca program gerekiyor mu
-
vcagilgurbuz bunu yazdı:
-----------------------------
beyler şimdi girmek icin ne yapmam lazım bende cs1.6 var da internete tıklıyorum bin tane server geliyo ipiyi yazıyorum da hangisi bizimki bide ayrıca program gerekiyor mu
-----------------------------Kardeş önce v23 patch kurulumu. Kuruluysa consolu açıp connect 88.255.120.212:27016 yazıp qirebilirsin.
-
bizim ekip gelirse atarız bi el
keho girersen haber et
bu arada kürsü nerde ?
-
bizim ekip ?
-
ben varım
-
aLman kardeş katılanları liste oluştururmusun saat belirleyip maç atalım bi 3e 3, 4e 4 yada 5e 5 olsa güzel olur
