Cs 1.6 Maç Yapıcaklar . Server Var.
-
1.aLman
2.Soob (mahalleden arkadasım)
3.MrAmor
4.snnyk
5.Tnrsk
Şu anlık 5 kişiyiz 5 kişi daha buldukmu maç zamanını kararlaştırırız hemen .
-
benide yaz
-
benide yaz. hajı geliyorum ben şimdi.
-
bende varım
-
servera girerken sxe kapanıyo bide server şimdi boş sanki
-
hani oyun yaa :D biri bi sinyal versin :D
-
bnde varim..bide mikrobit e soram .. =)
-
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------
bnde varim..bide mikrobit e soram .. =)
-----------------------------koltuktayım bilgisayarda kucağımda hacı :) server sxesizse spec geçer izlerim uyarmı ?
-
MikRoBiT bunu yazdı:
-----------------------------
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------
bnde varim..bide mikrobit e soram .. =)
-----------------------------koltuktayım bilgisayarda kucağımda hacı :) server sxesizse spec geçer izlerim uyarmı ?
-----------------------------uymaz :@ gel hadioynayak...=) hem server sxeli .=)
-
varmı kimse sahura kadar pc deyim
