Cs 1.6 Maç Yapıcaklar . Server Var.
-
bende varım.
-
sxe sorun cıkarıyor bende.. virüs vardı makinada ondan sanırım.
size iyi eglenceler..
-
tekrar kurıyım şu counteri geliyorum hemen
-
hadi gelin bekliyoruz sizi nerdesiniz müridler.
-
Ainen yaw kimsecikler yok gelsenize
-
sXe injected windows 7 64 bitte çalıştırabilen var mı lo ?
-
netten araştır sxe 11 çıktı zaten o sorun çözüldü
-
Girdim serverdayım. Herkes tahribat nickini yazsın bence ?
-
ezildik amk :S
-
serverinde iyi oyunlar sana dostum her gelene ban atmaya devam et. iki hs attık hop ban
Toplam Hit: 6000 Toplam Mesaj: 48
