Cs Go Takim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elysion
    Elysion's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2013
    Erkek

    http://csgo-stats.com/elysiontr/graphic.png

    bu da benimki uzun zamandır oynamıyorum ama iş güç sebebi işe 


    Özü gülmeyenin yüzü güler mi ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    yok mu kimse gelecek? 2kişi lobideyiz.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek

    bende geleyım ekleyelım bırbırımızı

    http://steamcommunity.com/id/trijura/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ömer Kerem
    MuTReFT
    MuTReFT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2002
    Erkek
    RaAmLis bunu yazdı

    yok mu kimse gelecek? 2kişi lobideyiz.

    Kullanıcı adı ne?

    Mutreft veya Muzoki Jin Zhu ekleyin gelelim :)


    Mecburi not: Cahilliğin verdiği CESARET ile ettiği lafın nereye gideceğini hesap edemeyen, düşünemeyen, fikir yoksunu mahlukatlara CEVAP vermiyorum. Adalet Ve Kalkınma Partisi - İstanbul Beyoğlu Teşkilatı 2024/1 dönem aktif üyesi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    KAAMOS bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    manhyak bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    1.6 yı yıllardır oynarın ama sırf şu rank olayı yüzünden Go yu sevemedim bi türlü.

    bi de grafik mrafik yapmışlar, iyi güzel de pc kasıyor, adamı seçmek zorlaşıyor. bi de oyunda çok hata var sanırım, üstüne üstüne sıktığın adam vurulmuyor.

    Csgo oynarken kasan pc ile hiçbi oyunu oynayamazsın zaten hocam. 
    Üstüne sıktığın adamı neden vuramadığına gelince tüm silahların kendine has spray i var.  Crossu adama tutup tarayarak kimseyi öldüremezsin.

    Ya spray kontrolünü öğrenceksin yada taramayı bırakıp tek tek ateş ediceksin.

    hocam kasmak derken grafik işlemciye yük bindiriyo, 1.6 oynarken onboard ekran kartı bile yeterli oluyor.

    asus n56 i7 işlemcili laptopta oynuyorum, ssd takılı, normalde hiç ses çıkmaz, ama cs go da havalanmaya hazır uçak gibi mübarek :)

    deli gibi taramaktan bahsetmedim zaten. awp ile bile bazen attığında adamın vurulmadığı oluyor. zaten çoğu oyuncu oyunla ilgili hataların olduğunu söylüyormuş.

    source motoru eski olduğu için csgo cpu ağırlıklı bir oyun termal macun değişimi oyunda ciddi fps artışı sağlıyor

    awp olayı ise oyunun netcode'u o kadar boktan ki senin o anlık gördüğün, serverin o anki gördüğü ve rakibin tam olarak nerde olduğu hep muamma bazen 1 adım geride bazen 1 adım önde

    bu oyunda ekipmandan ve donanımda daha önemli olan tek şey düşük ping, ping 10 olsun  tost makinesinde bile 20+ frag alırsın

    hocam o netcode mudur ne gerçekten çok dandik.

    dün botlarla takılıyorum, adam dibimde bildiğin şarjör boşalttım 30 mermi, adam beni vurdu, orda diyo ki ben anca 3 mermi isabet ettirmişim adama.

    1.6 da dibindeki adamı o şekilde tarasan daha 10 mermi sıkmadan adam gider.


    goo.gl/qBNZmW
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    beyler konu alakali degil ama cs go daki itemlerimi satiyorum steam fiyatinin %25 altına

    http://steamcommunity.com/id/emreseker/  toplu halde profildeki ürünleri alana %25 tek tek almak isteyenlere %15.


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SquarT
    SquarT's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2014
    Erkek

    bende son zamanlarda oynuyorum. 

    akşamları 7-12 arası girerim. 

    whatsapp grubu kurulursa numara paylaşalım

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MikRoBiT
    MikRoBiT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

     

    Çok fazla aktif olamam ama denk gelirse girebilirim hocam


    Ban servis - Instagram Facebook WhatsApp Snapchat
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Bizim hocanın oğluna vermiştim steam hesabını mge2 hesap olmuş silver 3 :D Katılmak isterdim oynayanlarınıza ama 5e tamamlamadan rank farkından giremem :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webci58
    Webci58's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek

    İyi kötü oynuyorum yeni başladım ben de, maksat kafa dağıtmak :) Eklersiniz

    ID : gokborubey


    Frontend Dev.
Toplam Hit: 5237 Toplam Mesaj: 35
cs g