Cs Go Takim
-
http://csgo-stats.com/elysiontr/graphic.png
bu da benimki uzun zamandır oynamıyorum ama iş güç sebebi işe

-
yok mu kimse gelecek? 2kişi lobideyiz.
-
bende geleyım ekleyelım bırbırımızı
http://steamcommunity.com/id/trijura/
-
RaAmLis bunu yazdı
yok mu kimse gelecek? 2kişi lobideyiz.
Kullanıcı adı ne?
Mutreft veya Muzoki Jin Zhu ekleyin gelelim :) -
KAAMOS bunu yazdıLynXMaSTeR bunu yazdımanhyak bunu yazdıLynXMaSTeR bunu yazdı
1.6 yı yıllardır oynarın ama sırf şu rank olayı yüzünden Go yu sevemedim bi türlü.
bi de grafik mrafik yapmışlar, iyi güzel de pc kasıyor, adamı seçmek zorlaşıyor. bi de oyunda çok hata var sanırım, üstüne üstüne sıktığın adam vurulmuyor.
Csgo oynarken kasan pc ile hiçbi oyunu oynayamazsın zaten hocam.
Üstüne sıktığın adamı neden vuramadığına gelince tüm silahların kendine has spray i var. Crossu adama tutup tarayarak kimseyi öldüremezsin.Ya spray kontrolünü öğrenceksin yada taramayı bırakıp tek tek ateş ediceksin.
hocam kasmak derken grafik işlemciye yük bindiriyo, 1.6 oynarken onboard ekran kartı bile yeterli oluyor.
asus n56 i7 işlemcili laptopta oynuyorum, ssd takılı, normalde hiç ses çıkmaz, ama cs go da havalanmaya hazır uçak gibi mübarek :)
deli gibi taramaktan bahsetmedim zaten. awp ile bile bazen attığında adamın vurulmadığı oluyor. zaten çoğu oyuncu oyunla ilgili hataların olduğunu söylüyormuş.
source motoru eski olduğu için csgo cpu ağırlıklı bir oyun termal macun değişimi oyunda ciddi fps artışı sağlıyor
awp olayı ise oyunun netcode'u o kadar boktan ki senin o anlık gördüğün, serverin o anki gördüğü ve rakibin tam olarak nerde olduğu hep muamma bazen 1 adım geride bazen 1 adım önde
bu oyunda ekipmandan ve donanımda daha önemli olan tek şey düşük ping, ping 10 olsun tost makinesinde bile 20+ frag alırsın
hocam o netcode mudur ne gerçekten çok dandik.
dün botlarla takılıyorum, adam dibimde bildiğin şarjör boşalttım 30 mermi, adam beni vurdu, orda diyo ki ben anca 3 mermi isabet ettirmişim adama.
1.6 da dibindeki adamı o şekilde tarasan daha 10 mermi sıkmadan adam gider.
-
beyler konu alakali degil ama cs go daki itemlerimi satiyorum steam fiyatinin %25 altına
http://steamcommunity.com/id/emreseker/ toplu halde profildeki ürünleri alana %25 tek tek almak isteyenlere %15.
-
bende son zamanlarda oynuyorum.
akşamları 7-12 arası girerim.
whatsapp grubu kurulursa numara paylaşalım
-

Çok fazla aktif olamam ama denk gelirse girebilirim hocam
-
Bizim hocanın oğluna vermiştim steam hesabını mge2 hesap olmuş silver 3 :D Katılmak isterdim oynayanlarınıza ama 5e tamamlamadan rank farkından giremem :D
-
İyi kötü oynuyorum yeni başladım ben de, maksat kafa dağıtmak :) Eklersiniz
ID : gokborubey
