Csdos Gerçek Türk İşletim Sistemi
-
Gercekten piyasada yüzlerce linux dagitimi var, kabak tadi verdiler yani. Ama iste zevk isi. Isteyen windows ilede halledebilir bütün islerini, Linux ve Mac ilede. Bu saatden sonra bir isletim sistemi cikarip pazarlamak gercekten cok riskli olur. Ilk önce linux gibi güvenli windows gibi güzel olmasi lagzim bana göre.
-
FireX bunu yazdı:
----------------------------- Kaan Aslan kral adam.Yeni bir işletim sistemi yazmak riskli birşey.Bu saatten sonra Windows,Linux gibi devlerin arasında azıcık pay alabilmek için onların yapamadığını yapması lazım.O da çok zor tabiki.Pardus olayına gelince katılıyorum.Herkes kafasına göre linux çıkartıyor.Suyu çıktı o işin. -----------------------------Hocalar anlamadınız galba bu linux dağıtımı değil !!! unix ten kodlanmış tekrar siteye göz atın.O yüzden yazdım zaten.Gerçi proje bitmiş diyorlar ama :S dediğim gibi linux dağıtımı değil bu.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------FireX bunu yazdı:
----------------------------- Kaan Aslan kral adam.Yeni bir işletim sistemi yazmak riskli birşey.Bu saatten sonra Windows,Linux gibi devlerin arasında azıcık pay alabilmek için onların yapamadığını yapması lazım.O da çok zor tabiki.Pardus olayına gelince katılıyorum.Herkes kafasına göre linux çıkartıyor.Suyu çıktı o işin. -----------------------------Hocalar anlamadınız galba bu linux dağıtımı değil !!! unix ten kodlanmış tekrar siteye göz atın.O yüzden yazdım zaten.Gerçi proje bitmiş diyorlar ama :S dediğim gibi linux dağıtımı değil bu.
-----------------------------
Hoca asıl sen yanlış anlamışsın ben pardus için söyledim o linux lafını. -
FireX bunu yazdı:
----------------------------- zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------FireX bunu yazdı:
----------------------------- Kaan Aslan kral adam.Yeni bir işletim sistemi yazmak riskli birşey.Bu saatten sonra Windows,Linux gibi devlerin arasında azıcık pay alabilmek için onların yapamadığını yapması lazım.O da çok zor tabiki.Pardus olayına gelince katılıyorum.Herkes kafasına göre linux çıkartıyor.Suyu çıktı o işin. -----------------------------Hocalar anlamadınız galba bu linux dağıtımı değil !!! unix ten kodlanmış tekrar siteye göz atın.O yüzden yazdım zaten.Gerçi proje bitmiş diyorlar ama :S dediğim gibi linux dağıtımı değil bu.
-----------------------------
Hoca asıl sen yanlış anlamışsın ben pardus için söyledim o linux lafını. -----------------------------ok kusura bakma o zaman :)
-
gördüğüm kadarıyla adamlar şu aşamada bir işletim sistemi çekirdeğini ve bütününü yaratmaktan bahsediyorlar, pazarlamaktan değil :)
-
ReaL_KurD bunu yazdı:
----------------------------- gördüğüm kadarıyla adamlar şu aşamada bir işletim sistemi çekirdeğini ve bütününü yaratmaktan bahsediyorlar, pazarlamaktan değil :) -----------------------------aynen oyle real.İki dakikada çözdün hocam anlatmak istediğim buydu.Adam dağıtımları editlemiyorlar.Yada geliştirmiyorlar tekrardan kodluyorlar.Unix tarzında ama daha farklı bir olayda.
-
sitenin hitine baktınızmı?1500 civarı..Acaba yeterli tanıtımları mı yok?
-
abicim bilmiyorum ki aslında çok kral bi iş.
Dedim ya sağlamlaştıracaksın öküz tubitak pardusa vereceği desteği buna verecek kur bedavadan devlete bak nasıl işin oluyor.Açık kaynakta windows ne bok yiyiyor bilgileri serveramı gönderir belli değil.Ama kur bunu askeriyeye kur millete ver.
Yani demek isteidğim unix yanlısıysanız sadece pardusu 1-2 sini tutmayın.Tabi iyi olanı tutacaksınız ama yenilerede yol açın.Hiç değilse bir iki yere yazın bakın ben buraya yazdım mesela belki elimden birşey gelir die.
-
Abi atesi yeniden kesfetmemek gerek.Csystem iyi ekiptir saygi duyarim adamlar yillardir ugrasiyor.Ama en basitinden Ati ,Nvidia gibi firmalar Linux icin driver yazmiyor csdos icinmi yazacaklar ? Bence tecrube ve gelisme acisindan guzel proje ama atesi yeniden kesfetmek gibi birsey bu.Bu konuya daha once ben mesaj yazdim ama noldu anlamadım.
-
compu ama öyle düşünürsek windows kalkıp nasıl olsa işletim sistmei var ben uğraşmıyayım demesi lazımdı.Hadi onu geç bu tam olmadı ama unix varken linux a başka unix sistemlerine yada başka linux dağıtımlarına gerek olmazdı adamlar yapmış denirdi.
Bu adamlar demek ki farklı birşey yapacaktı belki bir hit yakalana bilirdi ancak yapamadılar.NEden ?Çünkü pardus pc dergilerinde forumlarda her yerde bas bas bağırırken bu adamlar kaldı.İkisi eş değer değil bu daha geriden kodluyor.Türk işletim sistemi diyor adam.Araba örneğinide vermiş.
Yine linux olaylarını senin kadar iyi bilmiyorum ama deidğin mantığa göre compucuğum 1 linux dağıtımı yeterdi diğerleri zaten yeteri kadar var derdi.
