folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Csdos Gerçek Türk İşletim Sistemi



Csdos Gerçek Türk İşletim Sistemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek
    Gercekten piyasada yüzlerce linux dagitimi var, kabak tadi verdiler yani. Ama iste zevk isi. Isteyen windows ilede halledebilir bütün islerini, Linux ve Mac ilede. Bu saatden sonra bir isletim sistemi cikarip pazarlamak gercekten cok riskli olur. Ilk önce linux gibi güvenli windows gibi güzel olmasi lagzim bana göre.

    # Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    ----------------------------- Kaan Aslan kral adam.Yeni bir işletim sistemi yazmak riskli birşey.Bu saatten sonra Windows,Linux gibi devlerin arasında azıcık pay alabilmek için onların yapamadığını yapması lazım.O da çok zor tabiki.Pardus olayına gelince katılıyorum.Herkes kafasına göre linux çıkartıyor.Suyu çıktı o işin. -----------------------------

    Hocalar anlamadınız galba bu linux dağıtımı değil !!! unix ten kodlanmış tekrar siteye göz atın.O yüzden yazdım zaten.Gerçi proje bitmiş diyorlar ama :S dediğim gibi linux dağıtımı değil bu. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    FireX bunu yazdı:
    ----------------------------- Kaan Aslan kral adam.Yeni bir işletim sistemi yazmak riskli birşey.Bu saatten sonra Windows,Linux gibi devlerin arasında azıcık pay alabilmek için onların yapamadığını yapması lazım.O da çok zor tabiki.Pardus olayına gelince katılıyorum.Herkes kafasına göre linux çıkartıyor.Suyu çıktı o işin. -----------------------------

    Hocalar anlamadınız galba bu linux dağıtımı değil !!! unix ten kodlanmış tekrar siteye göz atın.O yüzden yazdım zaten.Gerçi proje bitmiş diyorlar ama :S dediğim gibi linux dağıtımı değil bu. 

    -----------------------------

    Hoca asıl sen yanlış anlamışsın ben pardus için söyledim o linux lafını.

    λ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    FireX bunu yazdı:
    ----------------------------- zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    FireX bunu yazdı:
    ----------------------------- Kaan Aslan kral adam.Yeni bir işletim sistemi yazmak riskli birşey.Bu saatten sonra Windows,Linux gibi devlerin arasında azıcık pay alabilmek için onların yapamadığını yapması lazım.O da çok zor tabiki.Pardus olayına gelince katılıyorum.Herkes kafasına göre linux çıkartıyor.Suyu çıktı o işin. -----------------------------

    Hocalar anlamadınız galba bu linux dağıtımı değil !!! unix ten kodlanmış tekrar siteye göz atın.O yüzden yazdım zaten.Gerçi proje bitmiş diyorlar ama :S dediğim gibi linux dağıtımı değil bu.

    -----------------------------

    Hoca asıl sen yanlış anlamışsın ben pardus için söyledim o linux lafını. -----------------------------

    ok kusura bakma o zaman :) 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    gördüğüm kadarıyla adamlar şu aşamada bir işletim sistemi çekirdeğini ve bütününü yaratmaktan bahsediyorlar, pazarlamaktan değil :)

    kendinize ayığ olunuz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ReaL_KurD bunu yazdı:
    ----------------------------- gördüğüm kadarıyla adamlar şu aşamada bir işletim sistemi çekirdeğini ve bütününü yaratmaktan bahsediyorlar, pazarlamaktan değil :) -----------------------------

    aynen oyle real.İki dakikada çözdün hocam anlatmak istediğim buydu.Adam dağıtımları editlemiyorlar.Yada geliştirmiyorlar tekrardan kodluyorlar.Unix tarzında ama daha farklı bir olayda. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    sitenin hitine baktınızmı?1500 civarı..Acaba yeterli tanıtımları mı yok?

    Çekil,Önümden Çekil...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    abicim bilmiyorum ki aslında çok kral bi iş.

    Dedim ya sağlamlaştıracaksın öküz tubitak pardusa vereceği desteği buna verecek kur bedavadan devlete bak nasıl işin oluyor.Açık kaynakta windows ne bok yiyiyor bilgileri serveramı gönderir belli değil.Ama kur bunu askeriyeye kur millete ver.

    Yani demek isteidğim unix yanlısıysanız  sadece pardusu 1-2 sini tutmayın.Tabi iyi olanı tutacaksınız ama yenilerede yol açın.Hiç değilse bir iki yere yazın bakın ben buraya yazdım mesela belki elimden birşey gelir die.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Abi atesi yeniden kesfetmemek gerek.Csystem iyi ekiptir saygi duyarim adamlar yillardir ugrasiyor.Ama en basitinden Ati ,Nvidia gibi firmalar Linux icin driver yazmiyor csdos icinmi yazacaklar ? Bence tecrube ve gelisme acisindan guzel proje ama atesi yeniden kesfetmek gibi birsey bu.Bu konuya daha once ben mesaj yazdim ama noldu anlamadım.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    compu ama öyle düşünürsek windows kalkıp nasıl olsa işletim sistmei var ben uğraşmıyayım demesi lazımdı.Hadi onu geç bu tam olmadı ama unix varken linux a başka unix sistemlerine yada başka linux dağıtımlarına gerek olmazdı adamlar yapmış denirdi.

    Bu adamlar demek ki farklı birşey yapacaktı belki bir hit yakalana bilirdi ancak yapamadılar.NEden ?Çünkü pardus pc dergilerinde forumlarda her yerde bas bas bağırırken bu adamlar kaldı.İkisi eş değer değil bu daha geriden kodluyor.Türk işletim sistemi diyor adam.Araba örneğinide vermiş.

    Yine linux olaylarını senin kadar iyi bilmiyorum ama deidğin mantığa göre compucuğum 1 linux dağıtımı yeterdi diğerleri zaten yeteri kadar var derdi. 

Toplam Hit: 6167 Toplam Mesaj: 36