folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Cumartesi İşgünü İçerisinde Midir ?



Cumartesi İşgünü İçerisinde Midir ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    ssk'lı olarak calışan hafta priminden 6 günü vermek zorunluluğunda..

    isteyen açar isteyen açmaz :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    sana söyle söylüyeyim haftanın 7 iş günü gecerlidir   sadece saat baz alınır yanı nbir kişi 7 gün calısabilir ama 48 saat doldurması sartıyla     yani 6 gün calışan günde 8 saat calısır 

    5 gün calısan 9 saat calısır 


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    uz-i bunu yazdı:
    -----------------------------

    sana söyle söylüyeyim haftanın 7 iş günü gecerlidir   sadece saat baz alınır yanı nbir kişi 7 gün calısabilir ama 48 saat doldurması sartıyla     yani 6 gün calışan günde 8 saat calısır 

    5 gün calısan 9 saat calısır 


    -----------------------------

    + olarak günde 9 saatden fazla çalışana ek mesai ücreti verilmek zorunda

    hiç bir işçi günde 11 saatten fazla çalıştırılamaz :) (kanun diyo uygulayan varmıdır bilmem :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GangShot
    GangShot's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    uz-i bunu yazdı:
    -----------------------------

    sana söyle söylüyeyim haftanın 7 iş günü gecerlidir   sadece saat baz alınır yanı nbir kişi 7 gün calısabilir ama 48 saat doldurması sartıyla     yani 6 gün calışan günde 8 saat calısır 

    5 gün calısan 9 saat calısır 


    -----------------------------

    + olarak günde 9 saatden fazla çalışana ek mesai ücreti verilmek zorunda

    hiç bir işçi günde 11 saatten fazla çalıştırılamaz :) (kanun diyo uygulayan varmıdır bilmem :)


    -----------------------------

    Abi ben 10 saat çalışıyorum :D


    adamın teki yarın ölcem demiş yarmışlar ölmüş..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cappuccino
    cappuccino's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    iş kanununa göre haftalık çalışma saati 45 saattir. işyerinin çalışma vardiyası ve haftalık tatil günleri değişik olabilir. örnek bir işveren günde 9 saat çalıştırıp cumartesi pazarı tatil yapar. başka bir işveren günlük çalışma saatini 7.5 saat yapıp cumartesi gününü de çalışma günü yapabilir. tatil günleri de pazar olacak diye bir kaide yok. işin konumuna göre tatil günleri değişik olabilir. sonuç haftalık çalışma saati 45 saattir ama türkiye burası özel sektörde 10 saat te çalıştırırlar 12 saatte ... malesef


    demir alsam dünyadan bana karışan mı var ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Viole
    Viole's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2010
    Dişi

    3 günlük dünyada 5 gün işe gidiyoruz jkhdfsdg

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    hafta günü tatili resmi olarak pazar bu sebeple ewet işgünü sayılıo hatta yıllık izin kullanrken c.tesiyide sayıyolardı bizde sadece pazar sayılmazdı


    dewdim dewrildim geldim
Toplam Hit: 2350 Toplam Mesaj: 18