Cumartesi İşgünü İçerisinde Midir ?
-
ssk'lı olarak calışan hafta priminden 6 günü vermek zorunluluğunda..
isteyen açar isteyen açmaz :)
-
sana söyle söylüyeyim haftanın 7 iş günü gecerlidir sadece saat baz alınır yanı nbir kişi 7 gün calısabilir ama 48 saat doldurması sartıyla yani 6 gün calışan günde 8 saat calısır
5 gün calısan 9 saat calısır
-
uz-i bunu yazdı:
-----------------------------
sana söyle söylüyeyim haftanın 7 iş günü gecerlidir sadece saat baz alınır yanı nbir kişi 7 gün calısabilir ama 48 saat doldurması sartıyla yani 6 gün calışan günde 8 saat calısır
5 gün calısan 9 saat calısır
-----------------------------+ olarak günde 9 saatden fazla çalışana ek mesai ücreti verilmek zorunda
hiç bir işçi günde 11 saatten fazla çalıştırılamaz :) (kanun diyo uygulayan varmıdır bilmem :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
uz-i bunu yazdı:
-----------------------------
sana söyle söylüyeyim haftanın 7 iş günü gecerlidir sadece saat baz alınır yanı nbir kişi 7 gün calısabilir ama 48 saat doldurması sartıyla yani 6 gün calışan günde 8 saat calısır
5 gün calısan 9 saat calısır
-----------------------------+ olarak günde 9 saatden fazla çalışana ek mesai ücreti verilmek zorunda
hiç bir işçi günde 11 saatten fazla çalıştırılamaz :) (kanun diyo uygulayan varmıdır bilmem :)
-----------------------------Abi ben 10 saat çalışıyorum :D
-
iş kanununa göre haftalık çalışma saati 45 saattir. işyerinin çalışma vardiyası ve haftalık tatil günleri değişik olabilir. örnek bir işveren günde 9 saat çalıştırıp cumartesi pazarı tatil yapar. başka bir işveren günlük çalışma saatini 7.5 saat yapıp cumartesi gününü de çalışma günü yapabilir. tatil günleri de pazar olacak diye bir kaide yok. işin konumuna göre tatil günleri değişik olabilir. sonuç haftalık çalışma saati 45 saattir ama türkiye burası özel sektörde 10 saat te çalıştırırlar 12 saatte ... malesef
-
3 günlük dünyada 5 gün işe gidiyoruz jkhdfsdg
-
hafta günü tatili resmi olarak pazar bu sebeple ewet işgünü sayılıo hatta yıllık izin kullanrken c.tesiyide sayıyolardı bizde sadece pazar sayılmazdı
