D Sürücüsündeki Herşey Gitmiş :S
-
hocalar bu ne yaa :s pc ye 3 5 gün önce bişey oldu açılmıyodu az önce format attım D sürücüsündeki ne var yok herşey gitmiş işime yarayack olan mesela programlarım, müziklerim resimlerim, videolarım, filmlerim ve bi ton şey bunu nasıl düzeltebilirim yardım edebilecek olan varmı ): ağlicam yaa :S
-
format atarken fdisktemi attın hocam ?
-
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
hocalar bu ne yaa :s pc ye 3 5 gün önce bişey oldu açılmıyodu az önce format attım D sürücüsündeki ne var yok herşey gitmiş işime yarayack olan mesela programlarım, müziklerim resimlerim, videolarım, filmlerim ve bi ton şey bunu nasıl düzeltebilirim yardım edebilecek olan varmı ): ağlicam yaa :S
-----------------------------
easy recovery tarzı silinen dosyaları bulma/kurtarma programları dene. -
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=kurtarma&folderid=64507
-
sadece C ye attm :S
bazı şeyler duruyo D de progam files bide autron.inf die bi dosya var içindede lpt3.This folder was created by Flash_Disinfector bu isimde bi dosya var uzantısı yok :S -
D: ye mi format attın sen n'aptın?
Recover My File's kullan kanka
belki işini görür...
-
Benim diskimde öyle oldu easy recovery professional ile kurtardım yarısını. Çok acı koyuyo ama iyi bi ders oluyo. Benimki tamamen kendi salaklığım. 200 lük diskim alttaydı 80 üstteydi ben 200 üstte 80 altta zannediyodum bi formatladım sonra windows yükledim bi baktım 2 tane windows war bi girdim bi tanesine diğer disktede windows war şok olmuştum :| :)
-
hayır yaaa D ye fln format atmadm sadece C ye attm
-
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------sadece C ye attm :S
bazı şeyler duruyo D de progam files bide autron.inf die bi dosya var içindede lpt3.This folder was created by Flash_Disinfector bu isimde bi dosya var uzantısı yok :S
-----------------------------aşağıdaki dosyayı indir, rardan çıkar ve çift tıkla hoca..
-
HolyDemon bunu yazdı:
-----------------------------
Benim diskimde öyle oldu easy recovery professional ile kurtardım yarısını. Çok acı koyuyo ama iyi bi ders oluyo. Benimki tamamen kendi salaklığım. 200 lük diskim alttaydı 80 üstteydi ben 200 üstte 80 altta zannediyodum bi formatladım sonra windows yükledim bi baktım 2 tane windows war bi girdim bi tanesine diğer disktede windows war şok olmuştum :| :)
-----------------------------
tamamını kurtarma gibi bi şansmz yokmu? :S -
YaSevYaTerket_CoM bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=kurtarma&folderid=64507
-----------------------------
pek yararlı bişey bulamadm hoca ya :S orda sürücüyü toptan temizleyip geri dönüşümü olmaması istenmiş..
Toplam Hit: 4301 Toplam Mesaj: 36
