folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder D Sürücüsündeki Herşey Gitmiş :S



D Sürücüsündeki Herşey Gitmiş :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    hocalar bu ne yaa :s pc ye 3 5 gün önce bişey oldu açılmıyodu az önce format attım D sürücüsündeki ne var yok herşey gitmiş işime yarayack olan mesela programlarım, müziklerim resimlerim, videolarım, filmlerim ve bi ton şey bunu nasıl düzeltebilirim yardım edebilecek olan varmı ): ağlicam yaa :S

    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    format atarken fdisktemi attın hocam ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocalar bu ne yaa :s pc ye 3 5 gün önce bişey oldu açılmıyodu az önce format attım D sürücüsündeki ne var yok herşey gitmiş işime yarayack olan mesela programlarım, müziklerim resimlerim, videolarım, filmlerim ve bi ton şey bunu nasıl düzeltebilirim yardım edebilecek olan varmı ): ağlicam yaa :S
    -----------------------------
    easy recovery tarzı  silinen dosyaları bulma/kurtarma programları dene.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=kurtarma&folderid=64507
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    sadece C ye attm :S
    bazı şeyler duruyo D de progam files bide autron.inf die bi dosya var içindede lpt3.This folder was created by Flash_Disinfector bu isimde bi dosya var uzantısı yok :S


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    D: ye mi format attın sen n'aptın?

     Recover My File's kullan kanka

    belki işini görür...


    Yapay zeka, zeka değildir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Benim diskimde öyle oldu easy recovery professional ile kurtardım yarısını. Çok acı koyuyo ama iyi bi ders oluyo. Benimki tamamen kendi salaklığım. 200 lük diskim alttaydı 80 üstteydi ben 200 üstte 80 altta zannediyodum bi formatladım sonra windows yükledim bi baktım 2 tane windows war bi girdim bi tanesine diğer disktede windows war şok olmuştum :| :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    hayır yaaa  D ye fln format atmadm sadece C ye attm

    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------

    sadece C ye attm :S
    bazı şeyler duruyo D de progam files bide autron.inf die bi dosya var içindede lpt3.This folder was created by Flash_Disinfector bu isimde bi dosya var uzantısı yok :S


    -----------------------------

    aşağıdaki dosyayı indir, rardan çıkar ve çift tıkla hoca..

    http://uploaded.to/?id=f0ka27

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    HolyDemon bunu yazdı:
    -----------------------------
    Benim diskimde öyle oldu easy recovery professional ile kurtardım yarısını. Çok acı koyuyo ama iyi bi ders oluyo. Benimki tamamen kendi salaklığım. 200 lük diskim alttaydı 80 üstteydi ben 200 üstte 80 altta zannediyodum bi formatladım sonra windows yükledim bi baktım 2 tane windows war bi girdim bi tanesine diğer disktede windows war şok olmuştum :| :)
    -----------------------------
    tamamını kurtarma gibi bi şansmz yokmu? :S

    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    YaSevYaTerket_CoM bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=kurtarma&folderid=64507
    -----------------------------
    pek yararlı bişey bulamadm hoca ya :S orda sürücüyü toptan temizleyip geri dönüşümü olmaması istenmiş..

    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
Toplam Hit: 4301 Toplam Mesaj: 36