folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder D Sürücüsündeki Herşey Gitmiş :S



D Sürücüsündeki Herşey Gitmiş :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------
    acaba windowsun kurulacağı dizini secerken, c yerine d yi secmiş olmayasın?
    -----------------------------

    D sürücüsünde program files ile bir kaç program olduğuna göre büyük ihtimalle yanlışlıkla oraya kurmuştur..


    -----------------------------
    hayır yaa onlar bnm bilerek yüklediim pro.lar C de yer kalmaynca oraya yüklemştm..


    -----------------------------

    CellyM hocam geçmiş olsun kurtarma programlarıyla uğraşmaktan başka çaren yok gibi.. tamamını kurtaramazsın ama birazını kurtarabilirsin belki..


    -----------------------------

    tavsiye edebilcenn bi program varmı hocam?


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------
    acaba windowsun kurulacağı dizini secerken, c yerine d yi secmiş olmayasın?
    -----------------------------

    D sürücüsünde program files ile bir kaç program olduğuna göre büyük ihtimalle yanlışlıkla oraya kurmuştur..


    -----------------------------
    hayır yaa onlar bnm bilerek yüklediim pro.lar C de yer kalmaynca oraya yüklemştm..


    -----------------------------

    CellyM hocam geçmiş olsun kurtarma programlarıyla uğraşmaktan başka çaren yok gibi.. tamamını kurtaramazsın ama birazını kurtarabilirsin belki..


    -----------------------------

    tavsiye edebilcenn bi program varmı hocam?


    -----------------------------

    EasyRecorvery Professional programını dene bakalım hocam..

    EasyRecorvery Professional Full Download

    http://rapidshare.com/files/16751705/EasyRecorvery_Profssional.rar.html

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    dosla almak seni aşabilir hocam. o yüzden Acronis vesaire kullan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    eyw. hoca saolasın.. kullanımı kolaymı peki nası yapıcam ilk kullanışmda :S

    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    HolyDemon bunu yazdı:
    -----------------------------
    Benim diskimde öyle oldu easy recovery professional ile kurtardım yarısını. Çok acı koyuyo ama iyi bi ders oluyo. Benimki tamamen kendi salaklığım. 200 lük diskim alttaydı 80 üstteydi ben 200 üstte 80 altta zannediyodum bi formatladım sonra windows yükledim bi baktım 2 tane windows war bi girdim bi tanesine diğer disktede windows war şok olmuştum :| :)
    -----------------------------

    Koptum Tam Bir Dalgınlık Örneğisin Vesselam. :)

    Konuyu Açan Arkadaşada Gelince Format Öncesi Dosyaların duruyormuydu orad. Hakikatende Anlattığın gibi ise ilginç bir Durum. Nasıl olmuşsa D yede Formattan bir silület Kaymış gibi Görünüyor Digitalde olmayacak bişey ama olmuşmu Acep.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------
    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------
    toshiba mı bilgisayarın? bilgisayar alırken verdikleri cd ile mi attın formatı?
    -----------------------------
    hayır casper eed pc yi alırken verdkleri cd ile attm
    -----------------------------

    Tamam Mesele Anlaşılmıştır Recovery yani Kurtarma Cd ile Atmışın formatı O cd ler Ghost yedeği gibidir, D yi Silerler C yide Fabrika ayarında Kurar teslim ederler.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------
    eyw. hoca saolasın.. kullanımı kolaymı peki nası yapıcam ilk kullanışmda :S
    -----------------------------

    programın nasıl kullanılacağı ile ilgili ayrıntılı resimli anlatım aşağıdaki linkte.. kurtarmaya başlamadan önce bu dosyaya gözatmakta fayda var hoca..

    EasyRecorvery Professional kullanımı Download

    http://uploaded.to/?id=b9xetw

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------

    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------
    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------
    toshiba mı bilgisayarın? bilgisayar alırken verdikleri cd ile mi attın formatı?
    -----------------------------
    hayır casper eed pc yi alırken verdkleri cd ile attm
    -----------------------------

    Tamam Mesele Anlaşılmıştır Recovery yani Kurtarma Cd ile Atmışın formatı O cd ler Ghost yedeği gibidir, D yi Silerler C yide Fabrika ayarında Kurar teslim ederler.


    -----------------------------
    ama daha öncede atmştm onunla format hiç bişey olmamıştı herşey yerinde kullanabiliyodm ilk defa başıma geldi bu deli olucam ): D yi komple de silmedi belgeler gitti komple bide programlarım gitti bi bunlara yanıyrm.. bi şekilde kurtarma şansmz yokmu yaa :S

    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------
    eyw. hoca saolasın.. kullanımı kolaymı peki nası yapıcam ilk kullanışmda :S
    -----------------------------

    programın nasıl kullanılacağı ile ilgili ayrıntılı resimli anlatım aşağıdaki linkte.. kurtarmaya başlamadan önce bu dosyaya gözatmakta fayda var hoca..

    EasyRecorvery Professional kullanımı Download

    http://uploaded.to/?id=b9xetw


    -----------------------------

    essan çok saolasın yaa bi olsa şu çok iyi olucak kafayı yicem gece gece nerden çıktı bu hiç yedeğmde yok ki..


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    he bide şöle bi problem var essan beni oku yu indirdim ama ben  daha yeni format attığm için office yüklü deil ve onu açamıyrm :S


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
Toplam Hit: 4302 Toplam Mesaj: 36