D Sürücüsündeki Herşey Gitmiş :S
-
toshiba mı bilgisayarın? bilgisayar alırken verdikleri cd ile mi attın formatı?
-
essan bunu yazdı:
-----------------------------
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------sadece C ye attm :S
bazı şeyler duruyo D de progam files bide autron.inf die bi dosya var içindede lpt3.This folder was created by Flash_Disinfector bu isimde bi dosya var uzantısı yok :S
-----------------------------aşağıdaki dosyayı indir, rardan çıkar ve çift tıkla hoca..
-----------------------------
bi yararı olmadı dosya duruyo -
UmutxTR bunu yazdı:
-----------------------------
toshiba mı bilgisayarın? bilgisayar alırken verdikleri cd ile mi attın formatı?
-----------------------------
hayır casper eed pc yi alırken verdkleri cd ile attm -
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
UmutxTR bunu yazdı:
-----------------------------
toshiba mı bilgisayarın? bilgisayar alırken verdikleri cd ile mi attın formatı?
-----------------------------
hayır casper eed pc yi alırken verdkleri cd ile attm
-----------------------------ablamın laptopu toshiba, ben bi ara format atmıştım ona toshibanın verdiği cd ile. d de ne var ne yok silinmişti. sanırım bu firmaların verdikleri cdler/dvdler format atmaktan öte pc yi fabrika çıkışına döndürüyor..
-
UmutxTR bunu yazdı:
-----------------------------CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
UmutxTR bunu yazdı:
-----------------------------
toshiba mı bilgisayarın? bilgisayar alırken verdikleri cd ile mi attın formatı?
-----------------------------
hayır casper eed pc yi alırken verdkleri cd ile attm
-----------------------------ablamın laptopu toshiba, ben bi ara format atmıştım ona toshibanın verdiği cd ile. d de ne var ne yok silinmişti. sanırım bu firmaların verdikleri cdler/dvdler format atmaktan öte pc yi fabrika çıkışına döndürüyor..
-----------------------------
ama ilk defa atmıyrm o cd ile.. bide D de program files duruyo içindede bi kaç yüklü program var.. -
acaba windowsun kurulacağı dizini secerken, c yerine d yi secmiş olmayasın?
-
olmaaz çünkü C de D de görünüyo ve D de boş görünüyo önceden full doluydu :S ve silmediimdende çok eminim..
yaaa dos la kaybolan veriyi geri çağırabiliniyo die biliydm ama nası olduunu bilmyrm kimse bilmymu nası kurtarabilicemii ya çok önemliler bnm için ):
-
UmutxTR bunu yazdı:
-----------------------------
acaba windowsun kurulacağı dizini secerken, c yerine d yi secmiş olmayasın?
-----------------------------D sürücüsünde program files ile bir kaç program olduğuna göre büyük ihtimalle yanlışlıkla oraya kurmuştur..
-
essan bunu yazdı:
-----------------------------UmutxTR bunu yazdı:
-----------------------------
acaba windowsun kurulacağı dizini secerken, c yerine d yi secmiş olmayasın?
-----------------------------D sürücüsünde program files ile bir kaç program olduğuna göre büyük ihtimalle yanlışlıkla oraya kurmuştur..
-----------------------------
hayır yaa onlar bnm bilerek yüklediim pro.lar C de yer kalmaynca oraya yüklemştm.. -
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
essan bunu yazdı:
-----------------------------UmutxTR bunu yazdı:
-----------------------------
acaba windowsun kurulacağı dizini secerken, c yerine d yi secmiş olmayasın?
-----------------------------D sürücüsünde program files ile bir kaç program olduğuna göre büyük ihtimalle yanlışlıkla oraya kurmuştur..
-----------------------------
hayır yaa onlar bnm bilerek yüklediim pro.lar C de yer kalmaynca oraya yüklemştm..
-----------------------------CellyM hocam geçmiş olsun kurtarma programlarıyla uğraşmaktan başka çaren yok gibi.. tamamını kurtaramazsın ama birazını kurtarabilirsin belki..
