folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder D Sürücüsündeki Herşey Gitmiş :S



D Sürücüsündeki Herşey Gitmiş :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek
    toshiba mı bilgisayarın? bilgisayar alırken verdikleri cd ile mi attın formatı?

    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------

    sadece C ye attm :S
    bazı şeyler duruyo D de progam files bide autron.inf die bi dosya var içindede lpt3.This folder was created by Flash_Disinfector bu isimde bi dosya var uzantısı yok :S


    -----------------------------

    aşağıdaki dosyayı indir, rardan çıkar ve çift tıkla hoca..

    http://uploaded.to/?id=f0ka27


    -----------------------------
    bi yararı olmadı dosya duruyo

    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------
    toshiba mı bilgisayarın? bilgisayar alırken verdikleri cd ile mi attın formatı?
    -----------------------------
    hayır casper eed pc yi alırken verdkleri cd ile attm

    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------
    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------
    toshiba mı bilgisayarın? bilgisayar alırken verdikleri cd ile mi attın formatı?
    -----------------------------
    hayır casper eed pc yi alırken verdkleri cd ile attm
    -----------------------------

    ablamın laptopu toshiba, ben bi ara format atmıştım ona toshibanın verdiği cd ile. d de ne var ne yok silinmişti. sanırım bu firmaların verdikleri cdler/dvdler format atmaktan öte pc yi fabrika çıkışına döndürüyor.. 


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------

    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------
    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------
    toshiba mı bilgisayarın? bilgisayar alırken verdikleri cd ile mi attın formatı?
    -----------------------------
    hayır casper eed pc yi alırken verdkleri cd ile attm
    -----------------------------

    ablamın laptopu toshiba, ben bi ara format atmıştım ona toshibanın verdiği cd ile. d de ne var ne yok silinmişti. sanırım bu firmaların verdikleri cdler/dvdler format atmaktan öte pc yi fabrika çıkışına döndürüyor.. 


    -----------------------------
    ama ilk defa atmıyrm o cd ile.. bide D de program files duruyo içindede bi kaç yüklü program var..

    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek
    acaba windowsun kurulacağı dizini secerken, c yerine d yi secmiş olmayasın?

    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    olmaaz çünkü C de D de görünüyo ve D de boş görünüyo önceden full doluydu :S ve silmediimdende çok eminim..

    yaaa dos la kaybolan veriyi geri çağırabiliniyo die biliydm ama nası olduunu bilmyrm kimse bilmymu nası kurtarabilicemii ya çok önemliler bnm için ):


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------
    acaba windowsun kurulacağı dizini secerken, c yerine d yi secmiş olmayasın?
    -----------------------------

    D sürücüsünde program files ile bir kaç program olduğuna göre büyük ihtimalle yanlışlıkla oraya kurmuştur..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------
    acaba windowsun kurulacağı dizini secerken, c yerine d yi secmiş olmayasın?
    -----------------------------

    D sürücüsünde program files ile bir kaç program olduğuna göre büyük ihtimalle yanlışlıkla oraya kurmuştur..


    -----------------------------
    hayır yaa onlar bnm bilerek yüklediim pro.lar C de yer kalmaynca oraya yüklemştm..


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    UmutxTR bunu yazdı:
    -----------------------------
    acaba windowsun kurulacağı dizini secerken, c yerine d yi secmiş olmayasın?
    -----------------------------

    D sürücüsünde program files ile bir kaç program olduğuna göre büyük ihtimalle yanlışlıkla oraya kurmuştur..


    -----------------------------
    hayır yaa onlar bnm bilerek yüklediim pro.lar C de yer kalmaynca oraya yüklemştm..


    -----------------------------

    CellyM hocam geçmiş olsun kurtarma programlarıyla uğraşmaktan başka çaren yok gibi.. tamamını kurtaramazsın ama birazını kurtarabilirsin belki..

Toplam Hit: 4303 Toplam Mesaj: 36