folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Danimarkada İsi Birakip Geri Donmelimiyim ?



Danimarkada İsi Birakip Geri Donmelimiyim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    discoteam_487
    discoteam_487's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    biz alsalar koşarak gidicez.. sende dönmeyi düşünüyosun :D


    Bu ALemde Kralda Kuralda Tanımam
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    bilgisayar muhendisiysen burda da en az 2500 lira maas alirsin kendine ait evinde varsa rahatca gecinirsin..

    vasifsiz olsan kal donme diyecegim ama

    vasiflarinda var degmez bence..

     


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    sık sık avrupaya gitmiş biri olarak söyleyeyim avrupada yaşayan aklı olan akıllı adam türkiye'ye dönmez hocam.. Türkiye turistik açısından zengin ama insan gibi yaşayacak ortam yok o yüzden arkadaşların dediği gibi başka bir işlere bak yada ülke değiştir yada kendi çözümünü bulmaya çalış türkiyeye döneyim deme..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wh0
    wh0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo

    ben olsam gelmezdim...


    🏴‍☠️Hi'dan gelen varır Who'ya, Hi'da onun adıdır Who'da...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    hayır geldın dıyelım Tr de ne yapacaksın asgarı ucretın durumu bellı hayat zaten pahalı  eger Tr de iyi işler cıkarabılecegını dusunuyosan cık gel yok bı dusuncem daha dusunmedım dıyosan dusunup bulana kadar gelme.


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    hocam senin gibi kalma we gitme arasında sıkışıp kaldığım bi dönemim wardı we ben gittim 7 ay dayanabildim oda ite kaka ilk fırsatta dönmek için kendimi yırtarken buldum kendimi 4.ay burayı oturtmaya başladım 7.ayda anca geldim geri benden sana samimi bir tawsiye sakın gelme çünkü o cebine kalan harçlıkla tüm ay geçinmek zorunda da kalabilirsin ya da daha kötüsü olup maaşın iyi olup burda huzur da bulmayabilirsin.İnsanı alışkanlıkları öldürürmüş diyenler çok doğru demiş ben 10 yılın üzerine çok sewdiğim babamın yanında 4 ay dayanabildim şuan gene eski hayatıma döndüm we sadece o gitme kararıma we burdan kaybettiğim 4 ayıma üzülüyorum

    neyse uzatmıyım daha fazla yaşadığım için şuan kafandakini adım gibi biliyorum we hissettiklerini çünkü bende o aklımın oyununa yenik düşmüştüm sakın gelme hocam pişmanlığın ikinci aydan başlar 2 ay içinde düzen yıkmak enayilik olur


    dewdim dewrildim geldim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam senin gibi kalma we gitme arasında sıkışıp kaldığım bi dönemim wardı we ben gittim 7 ay dayanabildim oda ite kaka ilk fırsatta dönmek için kendimi yırtarken buldum kendimi 4.ay burayı oturtmaya başladım 7.ayda anca geldim geri benden sana samimi bir tawsiye sakın gelme çünkü o cebine kalan harçlıkla tüm ay geçinmek zorunda da kalabilirsin ya da daha kötüsü olup maaşın iyi olup burda huzur da bulmayabilirsin.İnsanı alışkanlıkları öldürürmüş diyenler çok doğru demiş ben 10 yılın üzerine çok sewdiğim babamın yanında 4 ay dayanabildim şuan gene eski hayatıma döndüm we sadece o gitme kararıma we burdan kaybettiğim 4 ayıma üzülüyorum

    neyse uzatmıyım daha fazla yaşadığım için şuan kafandakini adım gibi biliyorum we hissettiklerini çünkü bende o aklımın oyununa yenik düşmüştüm sakın gelme hocam pişmanlığın ikinci aydan başlar 2 ay içinde düzen yıkmak enayilik olur


    -----------------------------

     

    hocam cok iyi anlatmissin gercekden biraz daha dayanip durim diyorum nasil olucak bilmiorum ama geri donersem mutlu olucam dusuncesi aklimi kurcalip duruyor ins dedigin gibi olmaz bende donme sevdasindan vazgecerim islerim duzelir baska ish bulurum yoksa bu ishde yapamicam


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    git bi mature bul :p paraya para deme 


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    rapidhacker550 bunu yazdı:
    -----------------------------

    git bi mature bul :p paraya para deme 


    -----------------------------

     

    onlarda bizi bekliodu :D 


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    Absolut bunu yazdı:
    -----------------------------

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam senin gibi kalma we gitme arasında sıkışıp kaldığım bi dönemim wardı we ben gittim 7 ay dayanabildim oda ite kaka ilk fırsatta dönmek için kendimi yırtarken buldum kendimi 4.ay burayı oturtmaya başladım 7.ayda anca geldim geri benden sana samimi bir tawsiye sakın gelme çünkü o cebine kalan harçlıkla tüm ay geçinmek zorunda da kalabilirsin ya da daha kötüsü olup maaşın iyi olup burda huzur da bulmayabilirsin.İnsanı alışkanlıkları öldürürmüş diyenler çok doğru demiş ben 10 yılın üzerine çok sewdiğim babamın yanında 4 ay dayanabildim şuan gene eski hayatıma döndüm we sadece o gitme kararıma we burdan kaybettiğim 4 ayıma üzülüyorum

    neyse uzatmıyım daha fazla yaşadığım için şuan kafandakini adım gibi biliyorum we hissettiklerini çünkü bende o aklımın oyununa yenik düşmüştüm sakın gelme hocam pişmanlığın ikinci aydan başlar 2 ay içinde düzen yıkmak enayilik olur


    -----------------------------

     

    hocam cok iyi anlatmissin gercekden biraz daha dayanip durim diyorum nasil olucak bilmiorum ama geri donersem mutlu olucam dusuncesi aklimi kurcalip duruyor ins dedigin gibi olmaz bende donme sevdasindan vazgecerim islerim duzelir baska ish bulurum yoksa bu ishde yapamicam


    -----------------------------
    dönme planı yapmaya çalıştıkça iş ara hocam böylece daha çabuk bulursun sana tecrübeyle sabit cümlelerimin hepsi we o mutlu olcam ümidi war ya 2.ay başına yıkıldığında çok kötü oluyosun ben hoca bunları yazarken o 7 ayım geldi aklıma bir ara delircem sanmıştım sakın gelme dönmek için yırtarsın kendini iş ara iş gelme planı yapana kadar buranın taşı toprağı bok değerini bil oraların eskidenmiş altın dewri


    dewdim dewrildim geldim
Toplam Hit: 10055 Toplam Mesaj: 71