Danimarkada İsi Birakip Geri Donmelimiyim ?
-
biz alsalar koşarak gidicez.. sende dönmeyi düşünüyosun :D
-
bilgisayar muhendisiysen burda da en az 2500 lira maas alirsin kendine ait evinde varsa rahatca gecinirsin..
vasifsiz olsan kal donme diyecegim ama
vasiflarinda var degmez bence..
-
sık sık avrupaya gitmiş biri olarak söyleyeyim avrupada yaşayan aklı olan akıllı adam türkiye'ye dönmez hocam.. Türkiye turistik açısından zengin ama insan gibi yaşayacak ortam yok o yüzden arkadaşların dediği gibi başka bir işlere bak yada ülke değiştir yada kendi çözümünü bulmaya çalış türkiyeye döneyim deme..
-
ben olsam gelmezdim...
-
hayır geldın dıyelım Tr de ne yapacaksın asgarı ucretın durumu bellı hayat zaten pahalı eger Tr de iyi işler cıkarabılecegını dusunuyosan cık gel yok bı dusuncem daha dusunmedım dıyosan dusunup bulana kadar gelme.
-
hocam senin gibi kalma we gitme arasında sıkışıp kaldığım bi dönemim wardı we ben gittim 7 ay dayanabildim oda ite kaka ilk fırsatta dönmek için kendimi yırtarken buldum kendimi 4.ay burayı oturtmaya başladım 7.ayda anca geldim geri benden sana samimi bir tawsiye sakın gelme çünkü o cebine kalan harçlıkla tüm ay geçinmek zorunda da kalabilirsin ya da daha kötüsü olup maaşın iyi olup burda huzur da bulmayabilirsin.İnsanı alışkanlıkları öldürürmüş diyenler çok doğru demiş ben 10 yılın üzerine çok sewdiğim babamın yanında 4 ay dayanabildim şuan gene eski hayatıma döndüm we sadece o gitme kararıma we burdan kaybettiğim 4 ayıma üzülüyorum
neyse uzatmıyım daha fazla yaşadığım için şuan kafandakini adım gibi biliyorum we hissettiklerini çünkü bende o aklımın oyununa yenik düşmüştüm sakın gelme hocam pişmanlığın ikinci aydan başlar 2 ay içinde düzen yıkmak enayilik olur
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------hocam senin gibi kalma we gitme arasında sıkışıp kaldığım bi dönemim wardı we ben gittim 7 ay dayanabildim oda ite kaka ilk fırsatta dönmek için kendimi yırtarken buldum kendimi 4.ay burayı oturtmaya başladım 7.ayda anca geldim geri benden sana samimi bir tawsiye sakın gelme çünkü o cebine kalan harçlıkla tüm ay geçinmek zorunda da kalabilirsin ya da daha kötüsü olup maaşın iyi olup burda huzur da bulmayabilirsin.İnsanı alışkanlıkları öldürürmüş diyenler çok doğru demiş ben 10 yılın üzerine çok sewdiğim babamın yanında 4 ay dayanabildim şuan gene eski hayatıma döndüm we sadece o gitme kararıma we burdan kaybettiğim 4 ayıma üzülüyorum
neyse uzatmıyım daha fazla yaşadığım için şuan kafandakini adım gibi biliyorum we hissettiklerini çünkü bende o aklımın oyununa yenik düşmüştüm sakın gelme hocam pişmanlığın ikinci aydan başlar 2 ay içinde düzen yıkmak enayilik olur
-----------------------------hocam cok iyi anlatmissin gercekden biraz daha dayanip durim diyorum nasil olucak bilmiorum ama geri donersem mutlu olucam dusuncesi aklimi kurcalip duruyor ins dedigin gibi olmaz bende donme sevdasindan vazgecerim islerim duzelir baska ish bulurum yoksa bu ishde yapamicam
-
git bi mature bul :p paraya para deme
-
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------git bi mature bul :p paraya para deme
-----------------------------onlarda bizi bekliodu :D
-
Absolut bunu yazdı:
-----------------------------irwa bunu yazdı:
-----------------------------hocam senin gibi kalma we gitme arasında sıkışıp kaldığım bi dönemim wardı we ben gittim 7 ay dayanabildim oda ite kaka ilk fırsatta dönmek için kendimi yırtarken buldum kendimi 4.ay burayı oturtmaya başladım 7.ayda anca geldim geri benden sana samimi bir tawsiye sakın gelme çünkü o cebine kalan harçlıkla tüm ay geçinmek zorunda da kalabilirsin ya da daha kötüsü olup maaşın iyi olup burda huzur da bulmayabilirsin.İnsanı alışkanlıkları öldürürmüş diyenler çok doğru demiş ben 10 yılın üzerine çok sewdiğim babamın yanında 4 ay dayanabildim şuan gene eski hayatıma döndüm we sadece o gitme kararıma we burdan kaybettiğim 4 ayıma üzülüyorum
neyse uzatmıyım daha fazla yaşadığım için şuan kafandakini adım gibi biliyorum we hissettiklerini çünkü bende o aklımın oyununa yenik düşmüştüm sakın gelme hocam pişmanlığın ikinci aydan başlar 2 ay içinde düzen yıkmak enayilik olur
-----------------------------hocam cok iyi anlatmissin gercekden biraz daha dayanip durim diyorum nasil olucak bilmiorum ama geri donersem mutlu olucam dusuncesi aklimi kurcalip duruyor ins dedigin gibi olmaz bende donme sevdasindan vazgecerim islerim duzelir baska ish bulurum yoksa bu ishde yapamicam
-----------------------------
dönme planı yapmaya çalıştıkça iş ara hocam böylece daha çabuk bulursun sana tecrübeyle sabit cümlelerimin hepsi we o mutlu olcam ümidi war ya 2.ay başına yıkıldığında çok kötü oluyosun ben hoca bunları yazarken o 7 ayım geldi aklıma bir ara delircem sanmıştım sakın gelme dönmek için yırtarsın kendini iş ara iş gelme planı yapana kadar buranın taşı toprağı bok değerini bil oraların eskidenmiş altın dewri
