Dayak Yedi, Dahi Oldu
-
Baracuda bunu yazdı:
-----------------------------
Dayaga gerek yok beyne elektrik verdiginizde 6 ay sureyle matematik hafizaniz belirgin bir derecede guclenir. 6 ayda bir tekrarlarsiniz sizde ama yakmayin kablolari dikkat :D
-----------------------------
tamam hemen kafami elektirğe sokuyorum. -
Baracuda bunu yazdı:
-----------------------------
Dayaga gerek yok beyne elektrik verdiginizde 6 ay sureyle matematik hafizaniz belirgin bir derecede guclenir. 6 ayda bir tekrarlarsiniz sizde ama yakmayin kablolari dikkat :D
-----------------------------ondan sonra beyin amcıklaması geçirsin
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------tecavüze ugradı dahi oldu deselerdi bazı arkadaşlar beni siken yokmu diyicekdi heralde :D
-----------------------------hoca ne ettin sen :)
-
bu konseptte bi bar kurmam lazım. sizinki neden çalışmasın sloganıyla bir sürüde müşterisi olur. 2 tane izbandut gibi adam içeri girdimide 3d gözlükleri taktıktan sonra aduket atan adamlar ve strret faytır anımasyonu içinde dayak atarsak 10 numara olur müşterilere. :) ne ticari zeka varmı bende ya :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------Baracuda bunu yazdı:
-----------------------------
Dayaga gerek yok beyne elektrik verdiginizde 6 ay sureyle matematik hafizaniz belirgin bir derecede guclenir. 6 ayda bir tekrarlarsiniz sizde ama yakmayin kablolari dikkat :D
-----------------------------ondan sonra beyin amcıklaması geçirsin
------------------------------yok-
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------tecavüze ugradı dahi oldu deselerdi bazı arkadaşlar beni siken yokmu diyicekdi heralde :D
-----------------------------hahaahha :D olm mk ya :D
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------tecavüze ugradı dahi oldu deselerdi bazı arkadaşlar beni siken yokmu diyicekdi heralde :D
-----------------------------nihahahaha :D
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------tecavüze ugradı dahi oldu deselerdi bazı arkadaşlar beni siken yokmu diyicekdi heralde :D
-----------------------------
ibretlik saptama :-) -
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------tecavüze ugradı dahi oldu deselerdi bazı arkadaşlar beni siken yokmu diyicekdi heralde :D
-----------------------------:D
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------tecavüze ugradı dahi oldu deselerdi bazı arkadaşlar beni siken yokmu diyicekdi heralde :D
----------------------------:D :D :D
