Dayak Yedi, Dahi Oldu
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------BrighStar bunu yazdı:
-----------------------------
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------tecavüze ugradı dahi oldu deselerdi bazı arkadaşlar beni siken yokmu diyicekdi heralde :D
-----------------------------
-----------------------------Hahahahahahaha,
-----------------------------yarildim amk :)))))))))))))))))))
-
Hayatımda bu kadar saçma birşey duymadım...
-
biri şu ajdarı da dövsün yaw şahdamarımsın diye şarkı çıkartmış 2012 yarıldım resmen
-
serhat8102 bunu yazdı:
-----------------------------biri şu ajdarı da dövsün yaw şahdamarımsın diye şarkı çıkartmış 2012 yarıldım resmen
-----------------------------Alihan tokatladı ama birşey olmadı.
Bunlar küçük yaşta olması gerekenler ama adam 31 yaşında dayak yemiş :D Bu istisna
-
sabah sabah ne guldum.
aga dayak insani dahi etseydi bugun okuzler profosor, atlar docent, essekler ordunaryus olurdu.
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------tecavüze ugradı dahi oldu deselerdi bazı arkadaşlar beni siken yokmu diyicekdi heralde :D
----------------------------- -
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------tecavüze ugradı dahi oldu deselerdi bazı arkadaşlar beni siken yokmu diyicekdi heralde :D
-----------------------------gülmekten nefesim kesildi :D
-----------------------------zaa :D :D :D
-
----------------------------
ABD’nin Tacoma şehrinde yaşayan Jason Padgett
Padgett’in beyninin nasıl çalıştığını anlamak için bir dizi test gerçekleştiren Psikoloji Profesörü Berit Brogaard Padgett’in kafasına aldığı darbelerden sonra beyninde normal insanların çalıştıramadığı iki bölümü çalıştırmaya başlamıştı.
----------------------------üst düzey insan diye buna diyorlar galiba.. normal insanların beyninde çalıştıramadığı iki bölümü çalıştıran adam.. adamsın Jason :F
-
biri azımı burnumu kırıp kafama çekiçle vurabilir mi ?
-
Dayaga gerek yok beyne elektrik verdiginizde 6 ay sureyle matematik hafizaniz belirgin bir derecede guclenir. 6 ayda bir tekrarlarsiniz sizde ama yakmayin kablolari dikkat :D
