folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Deliriyor Muyum?



Deliriyor Muyum?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Mihni
    By_Mihni's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2009
    Erkek

    Hahayt neo beni tarif etmişsin :D

    Kardeşşşşşş bende deliyim ama hiç oraya buraya çaktırıyormuyum delirdim diye.


    Peyami Rullaz Penguen Rullaz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ardaguley
    Ardaguley's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2010
    Erkek

    Kardeşim bence git bir işe gir para kazan üstüne düzgün kıyafetler al sonra düzgün bir arkadaş bul onla takılmaya başla sosyal etkinliklere katıl. bunları yaparsan kendini iyi hissedersin hem kendinle konuşmak zorunda kalmazsın arkadaşınla konuşursun derdini sıkıntını

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    üstündeki kıyafetleri 4 yıldan beri ara ara yıkayarak giymen kendini çirkin hissettirebilir. tabi yıkama yaptığın aralığı bilmiyorum. daha detaylı bilgi gerekli bu konuda.
    doktora görünebilirsin.

    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    hocam öncelikle bilgisayar denen boktan kurtul, sonra git bi işe gir ara ara para kazanmaya bak sosyalleştikçe düzeleceksin emin ol..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    delirmiyorsun aynı sorunlar bendede var sadece baba iş yüzünden genelde yurtdısında abi sehir dışında anneyle şiddetli kavgalar sadece maddi yonden senden biraz fazlayım aile dağınık cocuklugumdan beri o yüzden diyorum boyle gelmiş boyle gidiyor artık elden birşey gelmiyor. Sallayıp kendi keyfine bakmanı öneririm bende devamlı düşünüyorum onun içinde sana önerebilicegim tek şey bir şeylerler ilgilen kafanı dağıt git iç sıç yap birşeyler valla ben alkol alıp kafa dağıtıyorum düşüncelerden oyle kurtuluyorum buda = ALKOL=kafan rahat .d


    Zamanı durduramazsın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    is bul calis, muhtac olmamaya bak. gerci bu ara bende calismiyorum, is lazim, jigolo arayan var mi ? 


    la liberte ne meurt jamais.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baba3232
    baba3232's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Ben böyle adaletin ta a.q : <


    "Dünyanın en yüce tahtına da çıksanız, oturacağınız yer, kendi kıçınızın üstüdür...(Friedrich Nietzsche)"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jerry
    jerry's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    bipolar kisilik baslangicisin...


    GOD IS GOD http://www.youtube.com/watch?v=v8LY2VgiikE
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    is bul calis, muhtac olmamaya bak. gerci bu ara bende calismiyorum, is lazim, jigolo arayan var mi ? 


    -----------------------------

    Varsa arayan beni de ekleyin listeye..

    Bi zamanlar ben de öyleydim kardeş..
    Hatta hala öyleyim..
    Peder şuanda sadece sigaramı alıyor..
    Bunun dışında yaptığı bir şey yok..

    Paramı almış olsaydım çalıştığım yerden her şey süper olacaktı ama olmadı..

    Yaz olsa sorun değil iş güç, antalyada kışın ölüyor insan amk.

    Neyse siktir et.

    Jigolo arayan var mı ? :)

     


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    manyakmısn a.q :D yok sanırm tbt de jıgolo arayan :D ne guzel demı jıgololuk vur para kazan karı 70 yasında  gotunde bağsuruyla zük benı desın gorurum o zaman jıgoloyu :D hep 25-35 yas arası olgun mature gelecek sanıyıonuz demı :D :D :D


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
Toplam Hit: 4517 Toplam Mesaj: 30