folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Deliriyor Muyum?



Deliriyor Muyum?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    deli olmak bazı zamanlar için Fazlasıyla Iyıdır


    Beleş wireless kahramanı.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    aptalca şeyler düşünüp onlar gerçekleştirmeye çalışmada,gelir geçer hepsi.dert yapma.


    DOM..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    Kendini sevmediğinden oluyor o dostum.

    Ben de geçen yaza kadar aynı şekildeydim. Sonra bi ara evde tek başıma kaldım 10-15 gün kadar. Kendimle ne kadar iyi anlaştığımı, aslında öyle çok üstün, yetenekli, çalışkan ve hepsinden ötesi dal.arak olmadığımı farkettim. İyi adammıştım ben.

    Beraber bir şeyler yaptık, çamaşır yıkadık, film izledik, kitaplar okuduk, bulaşık yıkadık, temizlik yaptık. Ve hepsinde de aynı şekilde eğlendik.

    Kendini sevmeye çalış, kötü yanlarını kabullen, gör, iyi yanlarını bil, kendine yardım et. Sev kendini.

    Yoksa bu .mına koduğumun dünyasında kimse sevmiyor bizi :)

    Öptüm, görüşürük.


    yardırmak bizim işimiz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    evet birazda ben anlatayım.

    nedenini bilmekten, kabullenmekten korktugum bir nedenden dolayı canım sıkılyor... bazen iş yerinden cıkınca alıyorum sırt cantamı -10 derecede 2 km uzaklıktaki Alış veriş merkezine gidiyorum.

    aslında bir amacım yok... sadece diger insanlar nasıl bu kadar rahat onu anlamak icin gidiyorum.

    alış veriş merkezine gitrmek icin suslenmek, makyaj yapmak, sacları jölelemek, sabah girip aksama kadar burger cide oturmak...

    kadın olsaydım belki daha rahat olurdum diyorum. hic degilse sırf kalcalarım daha iyi gorunsun diye şekillendiricelere para verir kendimi mutlu hissederdim...

    yasım o kadar buyuk degil sadece 23 yasındayım. para sıkıntısı hic cekmedim rahat bir ailede buyudum.

    yakınımı kaybetmedim,dua etmedim,yalvarmadım...

    ama 3 ay once olanlar beni derinden etkiledi...

    ben sadece bir insanı kaybetmedim...dostum,arkadasım,yoldasım,destekcim olan(Sandıgım) birini kaybettim... gittigin icin hic kin beslemedim sana sadece yazdıgın hikayede bas rol oynamak canımı sıktı.

    sana hayatının en kotu gunlerini yasatan kisiden daha kotu olmak, ona ragmen yapmagını seyleri bana karsı yapman ve benim bunu anlamam...

    ve evet yarın baska birisinin dogum gunu... sahte gulucuklerle orda olacagım...

    neyse su anlık direksiyon konsolumla mutluyum... yada kendimi kanıdırıyorum :)

     

     


    http://www.youtube.com/watch?v=n-O0mSUNVlU
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    Clickanddie bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sevgili tahribat, Acayip kafam bozuk. Maddi açıdan doğduğumdan beri rahat değilim bu yıl da tek kalıyorum ve harşlık aldığım baba kişiliği 2 günde bir 5 lira harşlık verip beni başından sağıyor yani oturupta 2 cümle konuşmuyor zaten babammı sitemli yardım kurumu mu bilmiyoeum. Üstüne diğer rus eşinden bir çocuk yaptılar ve evlerinde aslan sütü eksik nerdeyse. Ben o parayla bir bok yapamıyorum üstün sürekli yalnız olduğum için kendimle sesli konuşmaya birden bire mal gibi takılmaya ve birilerinin bni takip ettiğini düşünmeye başladım. Üstümdeki kıyafetleri 4 yıldan beri ara ara yıkayarak giyiyorum. Çok çirkin ve dışlanılmış hissediyorum kendimi. Aslında aşırı asosyal olmam beni etkilemiyor bile ancak sorunum paranoyaklaşmam ve delirmeye başlamam olduğunu düşünüyorum.
    -----------------------------

    "Dertlerinden uzaklaşmak için önce bir sigara içersin, baktınız kesmiyor başka arayışlara girersiniz artık vücudunuz nikotine duyarsız kalmaya başlamıştır.. evinize daha geç gitmeye başlarsınız, bütün olumsuzluklar sanki sizin için yazılıp çizilmiş bütün kötülükleri kişiselleştirip kendinize maal etmeye başlarsınız. "

    siktir et hacı, ben buna delirmek değil nirvanaya ermek diyorum. ara ara bende yanımda yürüyen kafasız bedenler görürdüm. şu aralar olmuyor ama yine psikolojim sikik bir halde. gelmeleri yakındır. seni takip ettiğini düşündüklerinle dost olmaya çalış. emin ol o kendine insan diyenlerden daha samimi olacaklardır sana karşı..


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    olum babana inat ayakta dur ondan para bile alma erkek adam değilmisin çalış çabala para kazan adam senden utansın adamı utandır. Senin yapman gerekten tek şey var oda seni takmayanı sende takmaman salla gitsin. Unutma paran yoksa senin varlığının hesabını tutanlar çok olur.


    🥒
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    ILKER06 bunu yazdı:
    -----------------------------

    manyakmısn a.q :D yok sanırm tbt de jıgolo arayan :D ne guzel demı jıgololuk vur para kazan karı 70 yasında  gotunde bağsuruyla zük benı desın gorurum o zaman jıgoloyu :D hep 25-35 yas arası olgun mature gelecek sanıyıonuz demı :D :D :D


    -----------------------------

     

     

    ------------------------------------------------

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clickanddie
    Clickanddie's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2010
    Erkek

    Gençler artık çalışıyorum günde 18 liraya. ama şunu anladım ki bi yerde çalışınca mutlaka bi kıllık oluyo ya patronla ya da çalışanlarla ama bu benim derdime bile girmiyor.

    şimdilerde bi psikologla görüşüyorum bi kaç ilaç yazdı düzenli olarak kullanıyorum gece dişlerimi sıkarak uyumaktan öndeki bir dişim arkadaki bir dişim çürüdü bunu engellemek için ilaç verdi.. 

    Vefat eden bi sözlüm vardı ondan dolayı bilinç altım darma duman ne akdar rahat uyuduğumu sansamda insan sürekli rüyalar görürmüş ancak hatırlayamazmış bende sürekli onunla ilgili şeyler gördüğümden ya ağlayarak ya da dişlerimi sıkarak uyanıyodum. o da bunu fark edince ilaç yazdı.

    sadece çalışıyorum ilaçlar beni mahfediyo aptal oluorum ne düşündüğümü neyaptığımı  hiç bir soruya cevap veremiyorum.

    birde hafta da bir tane deneme yazmamı istedi yazıoyurm da. ancak denemelerim sürekli sözlümle ilgili olduğu için artık buhafta sonuncusunu yazıcam.

    bilmiyorum sadece çok özlüyorum. bazen keşke burda olsaydın diyorum. keşke burda olsaydın şu forumdaki yazımı okusaydın dalga geçerdin delirmişmiş diye gülüp ama olsaydın be. olsaydın iyi olurdu ya. çok özledim.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    git çalış sende hacım ? neyi bekliyorsun kimseye muhtaç değilsin emin ol..

     


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
Toplam Hit: 4519 Toplam Mesaj: 30