Deniz Gezmiş Kimdir?
-
Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
Ülkede kurulu düzeni DEVRİM adındaki apolitik yollarla çözmeye çalışıp Farklı milletlerin kültürüyle bağdaşlaşmış iktadiri yöntemlere özenip ülkemize empoze etmeye çalışarak , olumlu denebilecek hiç bi devrim'e katkısı olmamış ... Halkların kardeşliği diyerek Kürt ve Türk'leri dolaylı yoldan ayırmış ...ve ülkede binbirli türlü karışıklığın çıkmasına neden olmuş Tarihimizdeki gereksiz şahsiyet..
-----------------------------1- Devrim nedir? devrim apolitikmidir? öyleyse cumhuriyet apolitik bir devrimmidir?
2- Devrim madem sence apolitik bir yol,peki öyle ise olumlu deneiblinecek bir devrime nasil katkisi olabilecektir?
3- Türkiye halklari kardestir demek,türk ve kürleri bölmekmi oluyor?
ne kadar sacmaladiginin farkindamisin,trajikomik kavram zincirleme kazasi olmus. :) -
RedMILITAN bunu yazdı:
-----------------------------ordinarius bunu yazdı:
-----------------------------
Deniz gezmişi bilmem ama şu an komünizm pkk ile eleledir..
-----------------------------
sen sanirim komünizmi bir sahsiyet yada örgüt saniyorsun?
dehset sacma bir yorum olmusta...
komünizm pkk ile nasil el ele oluyor?
ki pkk komünist degil,kürt milliyetcisi bir örgüttür.
deniz hakkinda olan bi konuda pkk ninj yeri yok.
bosu bosuna ortaligi karistirma
-----------------------------
komünizmin ne olduğunu senden daha iyi biliyorum merak etme. orda komünizm derken komünist kesimden bahsettim, ayrıca dediğin gibi ayrı olsalar gaziosmanpaşadaki pkklılar oraç çekiçli flamalarla olay çıkartmazlar ;) -
ordinarius bunu yazdı:
-----------------------------
bu ülkede yapılması gereken devrim 29 ekim 1923 te yapıldı ;) Ata nın getirdiği düzeni değiştirmeye ne şeriatçıların ne komünistlerin gücü yetmez!..
-----------------------------
iste denizlerde bu bahsettigin devrimin laikce sürdürülmesi icin mücadele verdi.
bu arada ilk yorumunla bu yorumunun ne alakasi var cözemedim.. -
RedMILITAN bunu yazdı:
-----------------------------Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
Ülkede kurulu düzeni DEVRİM adındaki apolitik yollarla çözmeye çalışıp Farklı milletlerin kültürüyle bağdaşlaşmış iktadiri yöntemlere özenip ülkemize empoze etmeye çalışarak , olumlu denebilecek hiç bi devrim'e katkısı olmamış ... Halkların kardeşliği diyerek Kürt ve Türk'leri dolaylı yoldan ayırmış ...ve ülkede binbirli türlü karışıklığın çıkmasına neden olmuş Tarihimizdeki gereksiz şahsiyet..
-----------------------------1- Devrim nedir? devrim apolitikmidir? öyleyse cumhuriyet apolitik bir devrimmidir?
2- Devrim madem sence apolitik bir yol,peki öyle ise olumlu deneiblinecek bir devrime nasil katkisi olabilecektir?
3- Türkiye halklari kardestir demek,türk ve kürleri bölmekmi oluyor?
ne kadar sacmaladiginin farkindamisin,trajikomik kavram zincirleme kazasi olmus. :)
-----------------------------
"Türkiye halkları" diye bişey dediğin zaman zaten bölmüş oluyorsun, Atatürk bu ülkeyi Türk halkına emanet etti, Türkiyedeki uyduruk kıytırık onlarca farklı milletten azınlığa değil.. sen "bunlar kardeştir" dediğinde onlara "siz başka millettensiniz" demiş oluyon zaten.. -
ordinarius bunu yazdı:
-----------------------------
RedMILITAN bunu yazdı:
-----------------------------ordinarius bunu yazdı:
-----------------------------
Deniz gezmişi bilmem ama şu an komünizm pkk ile eleledir..
-----------------------------
sen sanirim komünizmi bir sahsiyet yada örgüt saniyorsun?
dehset sacma bir yorum olmusta...
komünizm pkk ile nasil el ele oluyor?
ki pkk komünist degil,kürt milliyetcisi bir örgüttür.
deniz hakkinda olan bi konuda pkk ninj yeri yok.
bosu bosuna ortaligi karistirma
-----------------------------
komünizmin ne olduğunu senden daha iyi biliyorum merak etme. orda komünizm derken komünist kesimden bahsettim, ayrıca dediğin gibi ayrı olsalar gaziosmanpaşadaki pkklılar oraç çekiçli flamalarla olay çıkartmazlar ;)
-----------------------------offf aptallarla tartisma aptal olursun diye bir laf vardir ya aynen öyle iste.
klasik cümleler bunlar.
senden daha iyi biliyorum felan filan.
pkklilar kendileri bile diyorlar biz kürt milliyetcisiyiz diye.
komünizmle uzaktan yakinla alakalari yok.
tabii sen cok yüce süper zeka arkadasimiz örnegin hemen bi orak cekic flamali birisini pkkli yapabildigin icinj bisi diyemiyecegim.örnegin bu ülkede bi ton radikal sosyalist örgütler var... dhkc,mlkp,tikko, sence hicmi bunlardan birisi olamaz? sacmasin sacmaladin sacma kalacaksin.
DENIZLERLE ALAKASI NE SEN ONU SÖYLESENE... -
RedMILITAN bunu yazdı:
-----------------------------
ordinarius bunu yazdı:
-----------------------------
bu ülkede yapılması gereken devrim 29 ekim 1923 te yapıldı ;) Ata nın getirdiği düzeni değiştirmeye ne şeriatçıların ne komünistlerin gücü yetmez!..
-----------------------------
iste denizlerde bu bahsettigin devrimin laikce sürdürülmesi icin mücadele verdi.
bu arada ilk yorumunla bu yorumunun ne alakasi var cözemedim..
-----------------------------
ülke gül gibi geçinip giderken binlerce kişinin ölümüne sebep oldu bu deniz.. zaten laiklik tehlikede falan değildi, darbe oldu sayelerinde, amerika daha da kıçımıza girdi, ilk mesajla alakası yok ben genel olarak söledim.. -
RedMILITAN bunu yazdı:
-----------------------------
ordinarius bunu yazdı:
-----------------------------
RedMILITAN bunu yazdı:
-----------------------------ordinarius bunu yazdı:
-----------------------------
Deniz gezmişi bilmem ama şu an komünizm pkk ile eleledir..
-----------------------------
sen sanirim komünizmi bir sahsiyet yada örgüt saniyorsun?
dehset sacma bir yorum olmusta...
komünizm pkk ile nasil el ele oluyor?
ki pkk komünist degil,kürt milliyetcisi bir örgüttür.
deniz hakkinda olan bi konuda pkk ninj yeri yok.
bosu bosuna ortaligi karistirma
-----------------------------
komünizmin ne olduğunu senden daha iyi biliyorum merak etme. orda komünizm derken komünist kesimden bahsettim, ayrıca dediğin gibi ayrı olsalar gaziosmanpaşadaki pkklılar oraç çekiçli flamalarla olay çıkartmazlar ;)
-----------------------------offf aptallarla tartisma aptal olursun diye bir laf vardir ya aynen öyle iste.
klasik cümleler bunlar.
senden daha iyi biliyorum felan filan.
pkklilar kendileri bile diyorlar biz kürt milliyetcisiyiz diye.
komünizmle uzaktan yakinla alakalari yok.
tabii sen cok yüce süper zeka arkadasimiz örnegin hemen bi orak cekic flamali birisini pkkli yapabildigin icinj bisi diyemiyecegim.örnegin bu ülkede bi ton radikal sosyalist örgütler var... dhkc,mlkp,tikko, sence hicmi bunlardan birisi olamaz? sacmasin sacmaladin sacma kalacaksin.
DENIZLERLE ALAKASI NE SEN ONU SÖYLESENE...
-----------------------------
pkk sloganı atan sosyalist ilk defa gördüm oralarda, ayrıca pkk ile bağlantısı olmasının bi önemi yok devlet malına zarar verip milletin arabasını yakan adamların kendilerine lider seçtikleri kişinin ne olabileceği ortada -
Bişeylerden rahatsız olmuş ve elinden geleni ardına koymamış bi insan...Ama doğru ama yanlış...
-
alla allaa Cumhuriyet'i deniz gezmişinizin bi devrimimiydi yaaa : ) kusura bakma ... Benim bildiğim devrim sokaklarda serserice karşıt görüşlü kişilere saldırmak ; insanı sağcı solcu işçi memur diye kayırmaktan Kaba kuvvet i bi araç olarak kullanmaktan gçmez ; Devrim dediğin Ata'nın Devrimi yaani ; hiç kimsenin değiştiremeyeceği buna yelteninde dar ağacında fidan olacağı Cumhuriyet'tir ; Türkiye'de bulunup Ne Mutlu Türk'üm diyen herkes zaten kayıt üstünde Türk'tür bunun üstüne kimsenin itirazıda yoktur ; Halklar zaten kardeştir ; bunu korumak 3 5 serserinin değil Cumhuriyetin görevidir;Devrim Devrim diye ülkeye sızdırılmaya çalışılan Komünüzmin yada Komünistlerin görevleri değildir... Devrim ancak Kanunlar gereğince ülke politika ve anayasası altından yapılası olan basit değişikliklerdir ; sen neyin devrimini devrimini savunuyorsun ? hangi devrimi getirmek istiyorsun ...
-
Cesaretli oldugu kesin.. fikrini savunayım savunmayım...her anlamda saygı duydugum bir insandır deniz gezmiş ! Ama olayı fazla buyutmeye gerek yok ! Değişik tanınması karşılıklı gorusulmesi gereken bir fikir adamıydı.. ayrıca ustun zekalı oldugunu biliyorum... son isteğide filtreli sigaraymış :)
