folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Deniz Gezmiş Kimdir?



Deniz Gezmiş Kimdir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CommunisT
    CommunisT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ülkede kurulu düzeni DEVRİM adındaki apolitik yollarla çözmeye çalışıp Farklı milletlerin kültürüyle bağdaşlaşmış iktadiri yöntemlere özenip ülkemize empoze etmeye çalışarak , olumlu denebilecek hiç bi devrim'e katkısı olmamış ... Halkların kardeşliği diyerek Kürt ve Türk'leri dolaylı yoldan ayırmış ...ve ülkede binbirli türlü karışıklığın çıkmasına neden olmuş Tarihimizdeki gereksiz şahsiyet..
    -----------------------------

    1- Devrim nedir? devrim apolitikmidir? öyleyse cumhuriyet apolitik bir devrimmidir?
    2- Devrim madem sence apolitik bir yol,peki öyle ise olumlu deneiblinecek bir devrime nasil katkisi olabilecektir?
    3- Türkiye halklari kardestir demek,türk ve kürleri bölmekmi oluyor?

    ne kadar sacmaladiginin farkindamisin,trajikomik kavram zincirleme kazasi olmus. :) 

    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------
    alla allaa Cumhuriyet'i deniz gezmişinizin bi devrimimiydi yaaa : ) kusura bakma ... Benim bildiğim devrim sokaklarda serserice karşıt görüşlü kişilere saldırmak ; insanı sağcı solcu işçi memur diye kayırmaktan Kaba kuvvet i bi araç olarak kullanmaktan gçmez ; Devrim dediğin Ata'nın Devrimi yaani ; hiç kimsenin değiştiremeyeceği buna yelteninde dar ağacında fidan olacağı Cumhuriyet'tir ; Türkiye'de bulunup Ne Mutlu Türk'üm diyen herkes zaten kayıt üstünde Türk'tür bunun üstüne kimsenin itirazıda yoktur ; Halklar zaten kardeştir ; bunu korumak 3 5 serserinin değil Cumhuriyetin görevidir;Devrim Devrim diye ülkeye sızdırılmaya çalışılan Komünüzmin yada Komünistlerin görevleri değildir... Devrim ancak Kanunlar gereğince ülke politika ve anayasası altından yapılası olan basit değişikliklerdir ; sen neyin devrimini devrimini savunuyorsun ? hangi devrimi getirmek istiyorsun ...

    -----------------------------

    hicbir yorum yazmiyorum.
    insan okuyunca anlamasi lagzim.
    gülüyorum.
    cok komik oldu bu son mesajin :))) yani nasil neyi anladiysan cözemeidm :)))


    Bitimsiz bir ko$udur ya$am
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    DeAd_BoDiEs bunu yazdı:
    -----------------------------
    daha fazla uzatmayın geberdi sktirdi gitti..çokta iyi oldu..
    -----------------------------
    ölen birinin arkasından böyle bir kelime kullanıyorsun yazdıklarını oku ve düşün Deniz Gezmiş israile karşı filistinlileri koruşmu onlarla savaşmıştı Deniz Gezmişe hain diyen halkımız 3-5 ay öncesine kadar Türkiyenin her yerinde filistine el uzatın yardım edin diye afişler pankartlar açtı bizim halkımız bilmeden tanımadan kulaktan dolma şeylerle yargılamaya meraklıdır birde kimseye el açıp minnet etmeyen özünde memleket vatan sevdası olanları asmaya

    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    DeAd_BoDiEs bunu yazdı:
    -----------------------------
    daha fazla uzatmayın geberdi sktirdi gitti..çokta iyi oldu..
    -----------------------------

    İşte biizide üzen bu.. Vatanı için uğraşan adamlar idam ediliyor...

    Vatana osurmaktan,çevreyi kirletmekten başka bişeyi olmayan adamlarda ohh iyi oldu diye oturduğu yerden osura osura yazıyor...





    Hiç boka kafan basmıyorsa Her ne olursa olsun ÖLÜYE SAYGIN OLSUN.. Buda sana tavsiye YAŞAMAN İÇİN...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberJihad
    CyberJihad's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ve arkadaşlar şunu eklemek istiyorum;

    deniz gezmiş atatürk düşmanı değildir

    deniz gezmişi sevenler atatürk düşmanı değildir

    deniz gezmiş tam bağımsız türkiye için ölmüştür

    deniz gezmiş asla bölücülük peşinde değildi o herzaman işçinin emekçinin ve halkların kardeşliğinin önemine dikkat çekmek istemiştir

    şimdi halkların kardeşliği dedigimizde bize pkk yanlısı diyorlar bizler öyle degiliz benim onlarca kürt arkadaşın var ama pkk yanlısı demiyorum kürt diyorum pkk dan nefret eden adamlar biz bunların kardeşliğinden bahsediyoruz lütfen devrimci deyince aklınıza pkk yanlısı insanlar gelmesin

    not:bunları yazdım çünkü geçenlerde forumdaki bir tartısmada deniz gezmişi seven insan atatürkü sevemez diye bi sözle karşılastım buyüzden yazdım

    selametle...


    -----------------------------
    Hoca çok normal bu yorumlar da ya...

    Bana da nickime,imzama bakıp bi çok arkadaşımız tahribattan ne olduun belli zaten diyolar... Yani çoğu için birinin ne yaptığının amacının bi önemi olmuyor. her kesim için geçerli bu. Deniz Gezmiş deyince Şerefsiz Gomunüst diye düşünüyor çoğu.

    Tanımadan..

    He ben de tanımıyorum.. yorum da yapmıyorum... Ama birşeyler yapmaya çalışmış.


    Bana kefendir yatak,sana tabuttur havuz//Sen kıvrıl ben gideyim son Peygamber kılavuz...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CommunisT
    CommunisT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Alakasız postlar temizlenmiştir.Saygı sınırları içerisinde tartışmaya devam..
    -----------------------------

    bari biraz dikkate alin be!

    Bitimsiz bir ko$udur ya$am
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    DeAd_BoDiEs bunu yazdı:
    -----------------------------
    daha fazla uzatmayın geberdi sktirdi gitti..çokta iyi oldu..
    -----------------------------
    bu senmisin?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    senin komedi anlayışında sorun var o zaman : ) , neyin devrimini kovalıyorsunuz  söylede bizde bilelim : )

    dont think twice its all right
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ordinarius
    ordinarius's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    vatanı için uğraşan biri o kadar insanın ölümüne sebep olmaz.. ayrıca ülkeye getirmek istediği komünizm, milliyetçiliğe tamamen karşıdır, ki Ata mızın kurtuluş savaşını başlatıp cumhuriyeti kurmasında milliyetçiliğin faydaları küçümsenemez, içinde milliyetçilik barındırmayan hiçbir ülke ayakta kalamaz, bkz koskoca sovyetler bile dağıldı, ayrıca Atatürk'ün ilkelerinden birine karşı çıkıp da devrimciyiz Atatürkçüyüz demek tamamen palavradır..

    Tanrı kadınlara güvenseydi zar koymazdı ;)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------
    senin komedi anlayışında sorun var o zaman : ) , neyin devrimini kovalıyorsunuz  söylede bizde bilelim : )
    -----------------------------
    günümüz devrimcileri (bizler) amerikan emperyalizmine karşı durmakda kararlıyız ben şahsen ilk iş olarak siyaset bilimi okumakla işe başlayacagım...devrim kurulu düzeni değiştirmektir ŞERİATcıların düzenini deiştirip yerine demokratik ortam kurmayı amaçlıyoruz nasıl demokratik? işçinin ezilmediği , her kürtün pkk sanılmadıgı , hak edene hakknın verildigi bir ortam için çalışıyoruz ve ben ölene kadar devam edecegim davamda

     

    SELAMETLE...

     

     

    not:tartışmak için açsam derin konulara açardım ben şahsen tartısmalara katılmayacagım sizlere kolay gelsin...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    eğer bi insan cumhuriyet ten sonra devrim lafı ediyosa o insanda sorun vardır..
    bu adam neyin devrimini yapmaya çalıştı söyleyin hadi..
    bırakın allah aşkına yok neymiş komünistmiş yok ülkeye sahip çıkıomuş falan boş iş bunlar..
    ülkeye devrim yaparak mı sahip çıkılıo bu mu o harika anlayışınız??
    bu adam ne devrimi yapmak istedi biriniz anlatsında bilelim =)

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
Toplam Hit: 6794 Toplam Mesaj: 47