Deprem Oldu ( İstanbul )
-
izmirdende hissedildi
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------arkadaş bu kadar kişi varmıymış tbtde online :D
-----------------------------
koptum :)))) -
konpi bunu yazdı:
-----------------------------
Haber sitelerinden hızlısınız vesselam. Ben de hissettim kısa sürdü ama etkiliydi
-----------------------------
ben diorum abi mıllet pusuda yatıyor bu deprem konuların acmak ıcın ben emınımkı bu adam angelofhope
konuyu acmak ıcın 0.001 sanıye gec kalmıstır -
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaş bu kadar kişi varmıymış tbtde online :D
-----------------------------
Olmaz olurmu :) -
baya hissettim (ataşehir-örnek mah.)
5.2 marmara denizi şeklinde onaylama geldi kandilliden.
-
Bosluk bunu yazdı:
-----------------------------
konpi bunu yazdı:
-----------------------------
Haber sitelerinden hızlısınız vesselam. Ben de hissettim kısa sürdü ama etkiliydi
-----------------------------
ben diorum abi mıllet pusuda yatıyor bu deprem konuların acmak ıcın ben emınımkı bu adam angelofhope
konuyu acmak ıcın 0.001 sanıye gec kalmıstır
-----------------------------ortadoğu ve balkanların en hızlısıyım :D
neyse ben yine şoku atlattım :D artçı bekliyorum :D
-
we gene deprem olur gene benim bacaklar kitlenir..
-

-
Bu dünyadan hiç bir depremi hissetmeden göçüp gidicem amk :|
-
Ankara´da hissedilmeyen deprem...
