Deprem Oldu ( İstanbul )
-
izmirden sonra turkıye - ırak sınır bölgesınde 2.0 sıddetınde bır deprem daha
-
Marmarada 4 kez deprem olmuş.
-
Şimdi Kağıthane'deyim hiçbirşey duymadım. Telefon geldi bir yakınımdan deprem oldu falan dedi, biz hiçbirşey duymadık bile...
-
ben cin sandım, lan dedim ibo geçtiğin taşakların sonucu budur dedim, sonra dank etti tabi
-
glaurung bunu yazdı:
-----------------------------ben cin sandım, lan dedim ibo geçtiğin taşakların sonucu budur dedim, sonra dank etti tabi
-----------------------------
:D:D -
namazdaydım panpalar ya bişey duymamışım.. :D
-
21:49 ve 21:58 de 2 deprem daha . 2.6 şiddetinde . hadi hayırlısı bakalım .
-
Oha hissetmedim :|
-
cumhuronat bunu yazdı:
-----------------------------
Ankara´da hissedilmeyen deprem...
-----------------------------
oha lan internet haberi hackleyen cumhur onat mı yoksa.
Toplam Hit: 7621 Toplam Mesaj: 60
