Ders Çalışmak(Yardım)
-
benim bi arkadaşım vardı geçen sene adam test kitabında 1 test ya çözmüştür ya çözmemiştir ders çalışmaz sabahtan akşama kadar bilgisayar başındadır.Ama bu adam benden çok paun alır.Kaldıki ne kadar zaman feda ettiğimi hatırlamıyorum sınav için
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------makine müh 2 deyim bu sene tekrar sınava gireceğim mekatronik yada istanbulda makine istiyorum.
Hayatım boyunca ders çalışamadım alışkanlığım yok en fazla 10 dk birşeyler okuyabiliyor
15 dk test çözebiliyor
20dk oturabiliyorum çalışma masasında
okuldaykende sevdiğim tek ders tarihti onunda ilk 20dk sını dinliyordum geri kalanında Ülkeyi kurtarıyordum sağ lobumda.
sevdiğim bir şarkıyı sağır olana kadar dinler
kız arkadaşımı tanıyana kadar sever
kurtlar vadisini polat olana kadar seyreder
bilgisayar başında ölünceye kadar kalabilirim.
Anlıyacağınız garip bir sıkılganlık hali var içimde.Dikkat dağılması sinirlilik piskopata bağlama parmaklarım kırılıncayasıya kadar duvar yumruklama her tarafım uyuşuncaya kadar bitkisel hayatta uyuma var. Bu ufak sorunları halletmem gerek.Yoksa bunların dışında nefessiz kalana kadar kahkaha atan gözünden yaş gelinceye kadar gülen güldüren seven sevilen sevilgen:D kendini sevdiren bi zat-ı muhteremim:)
Extra Bilgi : İlişki Durumu: İlişkisi yok
Benim gibi birinin ders çalışabilmesi için ne önerirsiniz.Şuna git bunu kullan şunu yap demeyin yapmam zaten.Mtlaka benzer ruh hali içinde olanlarımız vardır yani tecrübe sahipleri konuşsun.
-----------------------------ben de senin gibiyim iki yıl üst üste sbs denen sınava girdik benim arkadaşlarım günde en az 300-400 çezerken benim iki yılda ödevler dışında evde çözdüğüm soru sayısı 300-400 eder:) çoğundanda yüksek aldım bende dersi dinlemek yerine dersi kaynatmak terimi vardı :)
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------makine müh 2 deyim bu sene tekrar sınava gireceğim mekatronik yada istanbulda makine istiyorum.
Hayatım boyunca ders çalışamadım alışkanlığım yok en fazla 10 dk birşeyler okuyabiliyor
15 dk test çözebiliyor
20dk oturabiliyorum çalışma masasında
okuldaykende sevdiğim tek ders tarihti onunda ilk 20dk sını dinliyordum geri kalanında Ülkeyi kurtarıyordum sağ lobumda.
sevdiğim bir şarkıyı sağır olana kadar dinler
kız arkadaşımı tanıyana kadar sever
kurtlar vadisini polat olana kadar seyreder
bilgisayar başında ölünceye kadar kalabilirim.
Anlıyacağınız garip bir sıkılganlık hali var içimde.Dikkat dağılması sinirlilik piskopata bağlama parmaklarım kırılıncayasıya kadar duvar yumruklama her tarafım uyuşuncaya kadar bitkisel hayatta uyuma var. Bu ufak sorunları halletmem gerek.Yoksa bunların dışında nefessiz kalana kadar kahkaha atan gözünden yaş gelinceye kadar gülen güldüren seven sevilen sevilgen:D kendini sevdiren bi zat-ı muhteremim:)
Extra Bilgi : İlişki Durumu: İlişkisi yok
Benim gibi birinin ders çalışabilmesi için ne önerirsiniz.Şuna git bunu kullan şunu yap demeyin yapmam zaten.Mtlaka benzer ruh hali içinde olanlarımız vardır yani tecrübe sahipleri konuşsun.
-----------------------------aynıyım ve sana gayet etkili birşey söylicem.
bilgisayar başında çok kalıyorsan ev kuşusun demektir benim gibi.25 dakika ders 3o dakika mola vererek ders çalışacaksın.yani bu programı uygularken 4 saat evde kalman lazım.4 saat buna uyarsam 2 saate yakın dersi sıkılmadan yapmış oluyorsun.. Buna uyarsan zamanla ders saatini kendin arttıracaksın çünkü sıkılganlıugını atıcaksın.Başarmak duygusuda ayrı bir tad vercek..
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
benim gibi eylül başında başlarsın.
önce alt yapıdaki eksikleri tespit et ve sonra onları düzelt.
daha sonra günde ortalama 1 saat çalış..
sınava bi ay kala konuları ufaktan tekrar et,örneğin haftanın 4 günü gene 1 saat çalış..
sorun çıkmaz.
ben bu periyotta çalışcam mesela 10-12 gün sonra.
-----------------------------yanlız nurky günde 1 saat dersane dışı çalışmak gerçekten az rakipler çok dişli heriflerin rüyasına bile girior
-----------------------------böle çalışırsanız su ürünleri garanti asdasdf :D
ayrıca taktik veren arkadaşlar kendi uygulayıp başarmışmı onuda söylerse daha iyi olur
-
bakalım napcaz bu sene
-
hacı brak ya bizden bir halt olmas :W
herneyse bu sene öss ye girecek arkadaşlara başarılar diliyorum :W
birde bencede duzenlı calısmak onemlı gunde ıkı uc saat calısarak diş hekımlıgı kazanan arkadaslarım var :W ama alt yapı önemli tabi benim gibi bir bok bilmeden başlarsan ve hiç çalışmassan 280 i geçemezsin :D
