Ders Çalışmak(Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    benim bi arkadaşım vardı geçen sene adam test kitabında 1 test ya çözmüştür ya çözmemiştir ders çalışmaz sabahtan akşama kadar bilgisayar başındadır.Ama bu adam benden çok paun alır.Kaldıki ne kadar zaman feda ettiğimi hatırlamıyorum sınav için
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mercer
    Mercer's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    makine müh 2 deyim bu sene tekrar sınava gireceğim mekatronik yada istanbulda makine istiyorum.

    Hayatım boyunca ders çalışamadım alışkanlığım yok en fazla 10 dk birşeyler okuyabiliyor

    15 dk test çözebiliyor

    20dk oturabiliyorum çalışma masasında

    okuldaykende sevdiğim tek ders tarihti onunda ilk 20dk sını dinliyordum geri kalanında Ülkeyi kurtarıyordum sağ lobumda.

    sevdiğim bir şarkıyı sağır olana kadar dinler

    kız arkadaşımı tanıyana kadar sever

    kurtlar vadisini polat olana kadar seyreder

    bilgisayar başında ölünceye kadar kalabilirim.

    Anlıyacağınız garip bir sıkılganlık hali var içimde.Dikkat dağılması sinirlilik piskopata bağlama parmaklarım kırılıncayasıya kadar duvar yumruklama her tarafım uyuşuncaya kadar bitkisel hayatta uyuma var. Bu ufak sorunları halletmem gerek.Yoksa bunların dışında nefessiz kalana kadar kahkaha atan gözünden yaş gelinceye kadar gülen güldüren seven sevilen sevilgen:D kendini sevdiren bi zat-ı muhteremim:)

    Extra Bilgi :  İlişki Durumu: İlişkisi yok 

    Benim gibi birinin ders çalışabilmesi için ne önerirsiniz.Şuna git bunu kullan şunu yap demeyin yapmam zaten.Mtlaka benzer ruh hali içinde olanlarımız vardır yani tecrübe sahipleri konuşsun. 


    -----------------------------

    ben de senin gibiyim iki yıl üst üste sbs denen sınava girdik benim arkadaşlarım günde en az 300-400 çezerken benim iki yılda ödevler dışında evde çözdüğüm soru sayısı 300-400 eder:) çoğundanda yüksek aldım bende dersi dinlemek yerine dersi kaynatmak terimi vardı :)


    benim imzamda bu olsun :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    makine müh 2 deyim bu sene tekrar sınava gireceğim mekatronik yada istanbulda makine istiyorum.

    Hayatım boyunca ders çalışamadım alışkanlığım yok en fazla 10 dk birşeyler okuyabiliyor

    15 dk test çözebiliyor

    20dk oturabiliyorum çalışma masasında

    okuldaykende sevdiğim tek ders tarihti onunda ilk 20dk sını dinliyordum geri kalanında Ülkeyi kurtarıyordum sağ lobumda.

    sevdiğim bir şarkıyı sağır olana kadar dinler

    kız arkadaşımı tanıyana kadar sever

    kurtlar vadisini polat olana kadar seyreder

    bilgisayar başında ölünceye kadar kalabilirim.

    Anlıyacağınız garip bir sıkılganlık hali var içimde.Dikkat dağılması sinirlilik piskopata bağlama parmaklarım kırılıncayasıya kadar duvar yumruklama her tarafım uyuşuncaya kadar bitkisel hayatta uyuma var. Bu ufak sorunları halletmem gerek.Yoksa bunların dışında nefessiz kalana kadar kahkaha atan gözünden yaş gelinceye kadar gülen güldüren seven sevilen sevilgen:D kendini sevdiren bi zat-ı muhteremim:)

    Extra Bilgi :  İlişki Durumu: İlişkisi yok 

    Benim gibi birinin ders çalışabilmesi için ne önerirsiniz.Şuna git bunu kullan şunu yap demeyin yapmam zaten.Mtlaka benzer ruh hali içinde olanlarımız vardır yani tecrübe sahipleri konuşsun. 


    -----------------------------

    aynıyım ve sana gayet etkili birşey söylicem.

    bilgisayar başında çok kalıyorsan ev kuşusun demektir benim gibi.25 dakika ders 3o dakika mola vererek ders çalışacaksın.yani bu programı uygularken 4 saat evde kalman lazım.4 saat buna uyarsam 2 saate yakın dersi sıkılmadan yapmış oluyorsun.. Buna uyarsan zamanla ders saatini kendin arttıracaksın çünkü sıkılganlıugını atıcaksın.Başarmak duygusuda ayrı bir tad vercek..


    Konumu silenlere inat kürdüm
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    benim gibi eylül başında başlarsın.

    önce alt yapıdaki eksikleri tespit et ve sonra onları düzelt.
    daha sonra günde ortalama 1 saat çalış..

    sınava bi ay kala konuları ufaktan tekrar et,örneğin haftanın 4 günü gene 1 saat çalış..

    sorun çıkmaz.

    ben bu periyotta çalışcam mesela 10-12 gün sonra.

    -----------------------------

    yanlız nurky günde 1 saat dersane dışı çalışmak gerçekten az rakipler çok dişli heriflerin rüyasına bile girior  


    -----------------------------

    böle çalışırsanız su ürünleri garanti asdasdf :D

     

    ayrıca taktik veren arkadaşlar kendi uygulayıp başarmışmı onuda söylerse daha iyi olur


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    bakalım napcaz bu sene
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

     

    hacı  brak ya bizden bir halt olmas :W 

    herneyse bu sene öss ye girecek arkadaşlara başarılar diliyorum :W 

    birde bencede duzenlı calısmak onemlı gunde ıkı  uc saat calısarak diş hekımlıgı kazanan arkadaslarım var :W ama alt yapı önemli tabi benim gibi bir bok bilmeden başlarsan ve hiç çalışmassan 280 i geçemezsin :D 


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
Toplam Hit: 5091 Toplam Mesaj: 27