folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dershane Seçimi :|



Dershane Seçimi :|

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    üniversite hayatından önce toplamda 3 senelik dershane kariyeri olan biri olaraktan finali öneriyorum

    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya işte elbet bir amacım var çok fazla olmasada istanbul yada ege üniversitelerinde bir mühendislik okumak isterim bu sene lise 3 e geçcem yani bu sene pek önemli değil tamamen seneyeki randımanı yakalama alışma safhası gibi birşey olucak ...
    -----------------------------

    üstad lise 2 ye geçtim hocalarım bu seneden başlatıcaklar bizi össye. son seneye bırakma derim. hatta ben geçen sene çok iyi çalışmadğım için üzülüyorum şuan. bakma 90 küsür ortalamam vardı halbu ki ama hocalarım boş geçirdiniz diyip duruyolar :@


    We can be more, we can be much more.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------
    üniversite hayatından önce toplamda 3 senelik dershane kariyeri olan biri olaraktan finali öneriyorum
    -----------------------------

    hocam öle öneriyorum diyip sıyrılma işin içinden ne iyi ne kötü anlat  anlat ki bilelim belki senin kötün benim iyim benim iyims enin kötüm yada herneyse sen anlat yani :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya işte elbet bir amacım var çok fazla olmasada istanbul yada ege üniversitelerinde bir mühendislik okumak isterim bu sene lise 3 e geçcem yani bu sene pek önemli değil tamamen seneyeki randımanı yakalama alışma safhası gibi birşey olucak ...
    -----------------------------

    üstad lise 2 ye geçtim hocalarım bu seneden başlatıcaklar bizi össye. son seneye bırakma derim. hatta ben geçen sene çok iyi çalışmadğım için üzülüyorum şuan. bakma 90 küsür ortalamam vardı halbu ki ama hocalarım boş geçirdiniz diyip duruyolar :@


    -----------------------------

     

     kusura bakma ama kafan mı güzel :S lise 4 sene değilmi daha 2 ye geçmişin bu kadar yorma aklını sora stresten sınavda mahvolursun ben 3 e geçtim işte tam zamanı bence :|

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    olsun şimdiden başlayalım zararımız olmaz. e sayısal seçtik bi de :D işimiz zor

    We can be more, we can be much more.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------
    üniversite hayatından önce toplamda 3 senelik dershane kariyeri olan biri olaraktan finali öneriyorum
    -----------------------------

    hocam öle öneriyorum diyip sıyrılma işin içinden ne iyi ne kötü anlat  anlat ki bilelim belki senin kötün benim iyim benim iyims enin kötüm yada herneyse sen anlat yani :)


    -----------------------------

    sen yeterki iste hoca ben anlatırım:)

    ben femde okudum tamam hocalar iidir yayınlar iidir fakat şu var eğer onların istedigi gibi olmazsan seni dışlarlar. grupculuk çok yaparlar calışkanları dediklerini yapanları alırlar gerisine sikime kadar derler.

    finale gelince gerçekten çok kaliteli bi dershanedir herşeyiyle. eğer çalışmayı istersen üni. kazanmayı istersen çok idealdir. fakat biraz sosyal ortamı fazladır engelleyebilir dikkat etmezsen :) gerçi ikinci senemde finale gittim kazanmdım beni engelledi anlarsınya :)

    3. senmde yerel bi dershane var ona gittim orada kazandım orası hepsinden gerçekten kaliteli kazandıgım için deil gercekten ama sölesemde sen oraya gidemezsin :))


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------
    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------
    üniversite hayatından önce toplamda 3 senelik dershane kariyeri olan biri olaraktan finali öneriyorum
    -----------------------------

    hocam öle öneriyorum diyip sıyrılma işin içinden ne iyi ne kötü anlat  anlat ki bilelim belki senin kötün benim iyim benim iyims enin kötüm yada herneyse sen anlat yani :)


    -----------------------------

    sen yeterki iste hoca ben anlatırım:)

    ben femde okudum tamam hocalar iidir yayınlar iidir fakat şu var eğer onların istedigi gibi olmazsan seni dışlarlar. grupculuk çok yaparlar calışkanları dediklerini yapanları alırlar gerisine sikime kadar derler.

    finale gelince gerçekten çok kaliteli bi dershanedir herşeyiyle. eğer çalışmayı istersen üni. kazanmayı istersen çok idealdir. fakat biraz sosyal ortamı fazladır engelleyebilir dikkat etmezsen :) gerçi ikinci senemde finale gittim kazanmdım beni engelledi anlarsınya :)

    3. senmde yerel bi dershane var ona gittim orada kazandım orası hepsinden gerçekten kaliteli kazandıgım için deil gercekten ama sölesemde sen oraya gidemezsin :))


    -----------------------------

     

    para bol desene (:


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------
    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------
    üniversite hayatından önce toplamda 3 senelik dershane kariyeri olan biri olaraktan finali öneriyorum
    -----------------------------

    hocam öle öneriyorum diyip sıyrılma işin içinden ne iyi ne kötü anlat  anlat ki bilelim belki senin kötün benim iyim benim iyims enin kötüm yada herneyse sen anlat yani :)


    -----------------------------

    sen yeterki iste hoca ben anlatırım:)

    ben femde okudum tamam hocalar iidir yayınlar iidir fakat şu var eğer onların istedigi gibi olmazsan seni dışlarlar. grupculuk çok yaparlar calışkanları dediklerini yapanları alırlar gerisine sikime kadar derler.

    finale gelince gerçekten çok kaliteli bi dershanedir herşeyiyle. eğer çalışmayı istersen üni. kazanmayı istersen çok idealdir. fakat biraz sosyal ortamı fazladır engelleyebilir dikkat etmezsen :) gerçi ikinci senemde finale gittim kazanmdım beni engelledi anlarsınya :)

    3. senmde yerel bi dershane var ona gittim orada kazandım orası hepsinden gerçekten kaliteli kazandıgım için deil gercekten ama sölesemde sen oraya gidemezsin :))


    -----------------------------

     

     sosyalleşmekten korkuyosan 4ever fem :D katlar bile ayrı :S


    We can be more, we can be much more.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    Madcrazy bunu yazdı:
    -----------------------------

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------
    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------
    üniversite hayatından önce toplamda 3 senelik dershane kariyeri olan biri olaraktan finali öneriyorum
    -----------------------------

    hocam öle öneriyorum diyip sıyrılma işin içinden ne iyi ne kötü anlat  anlat ki bilelim belki senin kötün benim iyim benim iyims enin kötüm yada herneyse sen anlat yani :)


    -----------------------------

    sen yeterki iste hoca ben anlatırım:)

    ben femde okudum tamam hocalar iidir yayınlar iidir fakat şu var eğer onların istedigi gibi olmazsan seni dışlarlar. grupculuk çok yaparlar calışkanları dediklerini yapanları alırlar gerisine sikime kadar derler.

    finale gelince gerçekten çok kaliteli bi dershanedir herşeyiyle. eğer çalışmayı istersen üni. kazanmayı istersen çok idealdir. fakat biraz sosyal ortamı fazladır engelleyebilir dikkat etmezsen :) gerçi ikinci senemde finale gittim kazanmdım beni engelledi anlarsınya :)

    3. senmde yerel bi dershane var ona gittim orada kazandım orası hepsinden gerçekten kaliteli kazandıgım için deil gercekten ama sölesemde sen oraya gidemezsin :))


    -----------------------------

     

    para bol desene (:


    -----------------------------

    özel üniversitede okuyorum :|


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    fem'in yayınlarında iş yok hoca.. hem fettoşçulara para yedirme :D

    gel seni fdd'li yapalım ya da uğur'a git.. 

Toplam Hit: 5128 Toplam Mesaj: 34