Dershane Seçimi :|
-
üniversite hayatından önce toplamda 3 senelik dershane kariyeri olan biri olaraktan finali öneriyorum
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
ya işte elbet bir amacım var çok fazla olmasada istanbul yada ege üniversitelerinde bir mühendislik okumak isterim bu sene lise 3 e geçcem yani bu sene pek önemli değil tamamen seneyeki randımanı yakalama alışma safhası gibi birşey olucak ...
-----------------------------üstad lise 2 ye geçtim hocalarım bu seneden başlatıcaklar bizi össye. son seneye bırakma derim. hatta ben geçen sene çok iyi çalışmadğım için üzülüyorum şuan. bakma 90 küsür ortalamam vardı halbu ki ama hocalarım boş geçirdiniz diyip duruyolar :@
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
üniversite hayatından önce toplamda 3 senelik dershane kariyeri olan biri olaraktan finali öneriyorum
-----------------------------hocam öle öneriyorum diyip sıyrılma işin içinden ne iyi ne kötü anlat anlat ki bilelim belki senin kötün benim iyim benim iyims enin kötüm yada herneyse sen anlat yani :)
-
konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
ya işte elbet bir amacım var çok fazla olmasada istanbul yada ege üniversitelerinde bir mühendislik okumak isterim bu sene lise 3 e geçcem yani bu sene pek önemli değil tamamen seneyeki randımanı yakalama alışma safhası gibi birşey olucak ...
-----------------------------üstad lise 2 ye geçtim hocalarım bu seneden başlatıcaklar bizi össye. son seneye bırakma derim. hatta ben geçen sene çok iyi çalışmadğım için üzülüyorum şuan. bakma 90 küsür ortalamam vardı halbu ki ama hocalarım boş geçirdiniz diyip duruyolar :@
-----------------------------kusura bakma ama kafan mı güzel :S lise 4 sene değilmi daha 2 ye geçmişin bu kadar yorma aklını sora stresten sınavda mahvolursun ben 3 e geçtim işte tam zamanı bence :|
-
olsun şimdiden başlayalım zararımız olmaz. e sayısal seçtik bi de :D işimiz zor
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------seadog bunu yazdı:
-----------------------------
üniversite hayatından önce toplamda 3 senelik dershane kariyeri olan biri olaraktan finali öneriyorum
-----------------------------hocam öle öneriyorum diyip sıyrılma işin içinden ne iyi ne kötü anlat anlat ki bilelim belki senin kötün benim iyim benim iyims enin kötüm yada herneyse sen anlat yani :)
-----------------------------sen yeterki iste hoca ben anlatırım:)
ben femde okudum tamam hocalar iidir yayınlar iidir fakat şu var eğer onların istedigi gibi olmazsan seni dışlarlar. grupculuk çok yaparlar calışkanları dediklerini yapanları alırlar gerisine sikime kadar derler.
finale gelince gerçekten çok kaliteli bi dershanedir herşeyiyle. eğer çalışmayı istersen üni. kazanmayı istersen çok idealdir. fakat biraz sosyal ortamı fazladır engelleyebilir dikkat etmezsen :) gerçi ikinci senemde finale gittim kazanmdım beni engelledi anlarsınya :)
3. senmde yerel bi dershane var ona gittim orada kazandım orası hepsinden gerçekten kaliteli kazandıgım için deil gercekten ama sölesemde sen oraya gidemezsin :))
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------seadog bunu yazdı:
-----------------------------
üniversite hayatından önce toplamda 3 senelik dershane kariyeri olan biri olaraktan finali öneriyorum
-----------------------------hocam öle öneriyorum diyip sıyrılma işin içinden ne iyi ne kötü anlat anlat ki bilelim belki senin kötün benim iyim benim iyims enin kötüm yada herneyse sen anlat yani :)
-----------------------------sen yeterki iste hoca ben anlatırım:)
ben femde okudum tamam hocalar iidir yayınlar iidir fakat şu var eğer onların istedigi gibi olmazsan seni dışlarlar. grupculuk çok yaparlar calışkanları dediklerini yapanları alırlar gerisine sikime kadar derler.
finale gelince gerçekten çok kaliteli bi dershanedir herşeyiyle. eğer çalışmayı istersen üni. kazanmayı istersen çok idealdir. fakat biraz sosyal ortamı fazladır engelleyebilir dikkat etmezsen :) gerçi ikinci senemde finale gittim kazanmdım beni engelledi anlarsınya :)
3. senmde yerel bi dershane var ona gittim orada kazandım orası hepsinden gerçekten kaliteli kazandıgım için deil gercekten ama sölesemde sen oraya gidemezsin :))
-----------------------------para bol desene (:
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------seadog bunu yazdı:
-----------------------------
üniversite hayatından önce toplamda 3 senelik dershane kariyeri olan biri olaraktan finali öneriyorum
-----------------------------hocam öle öneriyorum diyip sıyrılma işin içinden ne iyi ne kötü anlat anlat ki bilelim belki senin kötün benim iyim benim iyims enin kötüm yada herneyse sen anlat yani :)
-----------------------------sen yeterki iste hoca ben anlatırım:)
ben femde okudum tamam hocalar iidir yayınlar iidir fakat şu var eğer onların istedigi gibi olmazsan seni dışlarlar. grupculuk çok yaparlar calışkanları dediklerini yapanları alırlar gerisine sikime kadar derler.
finale gelince gerçekten çok kaliteli bi dershanedir herşeyiyle. eğer çalışmayı istersen üni. kazanmayı istersen çok idealdir. fakat biraz sosyal ortamı fazladır engelleyebilir dikkat etmezsen :) gerçi ikinci senemde finale gittim kazanmdım beni engelledi anlarsınya :)
3. senmde yerel bi dershane var ona gittim orada kazandım orası hepsinden gerçekten kaliteli kazandıgım için deil gercekten ama sölesemde sen oraya gidemezsin :))
-----------------------------sosyalleşmekten korkuyosan 4ever fem :D katlar bile ayrı :S
-
Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------seadog bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------seadog bunu yazdı:
-----------------------------
üniversite hayatından önce toplamda 3 senelik dershane kariyeri olan biri olaraktan finali öneriyorum
-----------------------------hocam öle öneriyorum diyip sıyrılma işin içinden ne iyi ne kötü anlat anlat ki bilelim belki senin kötün benim iyim benim iyims enin kötüm yada herneyse sen anlat yani :)
-----------------------------sen yeterki iste hoca ben anlatırım:)
ben femde okudum tamam hocalar iidir yayınlar iidir fakat şu var eğer onların istedigi gibi olmazsan seni dışlarlar. grupculuk çok yaparlar calışkanları dediklerini yapanları alırlar gerisine sikime kadar derler.
finale gelince gerçekten çok kaliteli bi dershanedir herşeyiyle. eğer çalışmayı istersen üni. kazanmayı istersen çok idealdir. fakat biraz sosyal ortamı fazladır engelleyebilir dikkat etmezsen :) gerçi ikinci senemde finale gittim kazanmdım beni engelledi anlarsınya :)
3. senmde yerel bi dershane var ona gittim orada kazandım orası hepsinden gerçekten kaliteli kazandıgım için deil gercekten ama sölesemde sen oraya gidemezsin :))
-----------------------------para bol desene (:
-----------------------------özel üniversitede okuyorum :|
-
fem'in yayınlarında iş yok hoca.. hem fettoşçulara para yedirme :D
gel seni fdd'li yapalım ya da uğur'a git..
