folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dershane Seçimi :|



Dershane Seçimi :|

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlienOne
    AlienOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
     Ben de lise 3'e geçtim.İlçemdeki bütün dershaneleri araştırdım.Bana uygun olan bi final bi de fen bilimleriydi ki ben fen bilimlerini seçtim.Şimdi sorun şu ki bizim ilçede  final'e genellikle fen lisesi,anadolu öğretmen lisesi öğrencileri gidiyor ve çoğunun kişiliğini bilirim;dersten başka hiç bi s2mden anlamazlar ve ukaladırlar.Böyle bir sosyal ortamda adam gibi bi eğitim alamayacağımı düşündüğüm için fen bilimlerini seçtim.Fen bilimleri de başarılı bir dershanedir.Tabii sizin bulunduğunuz semtteki şubelerinin nasıl bir eğitim verdiğini bilmem ama fdd önerimdir ;)

    -
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uglyking
    uglyking's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2007
    Erkek
    ya ben çok dersanede okudum biraz tuzlu ama berk dersanesi ii bi yer , geçen sene bjk fdd deydim o da güsel yani raat edersin ama bjk şubesinde sağlam hocalar warmış diğerleri pek ii diilmiş, bu sene de kültürdeydim o pek işe yaramaz

    bugün ise hayat ,dünün de geleceğin de amk !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    sınav'a zirve'ye gitmede neye gidiyosan git .. her ne kadar fetoşçuların olsada fem'in eğitimi çok hoşuma gidiyor , kazandırtıyorlar yaani..üstünde duruyorlar

    dont think twice its all right
Toplam Hit: 5127 Toplam Mesaj: 34