Dershane Seçimi :|
-
Ben de lise 3'e geçtim.İlçemdeki bütün dershaneleri araştırdım.Bana uygun olan bi final bi de fen bilimleriydi ki ben fen bilimlerini seçtim.Şimdi sorun şu ki bizim ilçede final'e genellikle fen lisesi,anadolu öğretmen lisesi öğrencileri gidiyor ve çoğunun kişiliğini bilirim;dersten başka hiç bi s2mden anlamazlar ve ukaladırlar.Böyle bir sosyal ortamda adam gibi bi eğitim alamayacağımı düşündüğüm için fen bilimlerini seçtim.Fen bilimleri de başarılı bir dershanedir.Tabii sizin bulunduğunuz semtteki şubelerinin nasıl bir eğitim verdiğini bilmem ama fdd önerimdir ;)
-
ya ben çok dersanede okudum biraz tuzlu ama berk dersanesi ii bi yer , geçen sene bjk fdd deydim o da güsel yani raat edersin ama bjk şubesinde sağlam hocalar warmış diğerleri pek ii diilmiş, bu sene de kültürdeydim o pek işe yaramaz
-
sınav'a zirve'ye gitmede neye gidiyosan git .. her ne kadar fetoşçuların olsada fem'in eğitimi çok hoşuma gidiyor , kazandırtıyorlar yaani..üstünde duruyorlar
Toplam Hit: 5127 Toplam Mesaj: 34
