Dershane Tepkisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kenankonak
    kenankonak's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2008
    Erkek

    cemaatin dershane tepkisi hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar malum cemaat çok tepki gösteriyor 


    misafirdir ne kafirdir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

     

    valla bize ne gösterirlerse onu biliyoruz.

    asla ne yapmak istediklerini öğrenemeyeceğiz kim ne konuşursa konuşsun boşa. 

    sonuçta amacı iyi yada kötü onlar biliyor.

    şakşakcılığada yuhalamaya da gerek yok.

    zeybekustasi tarafından 16/Kas/13 18:31 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Teki gösterir gösterir seçimlerde gene akp ye (oy) verirler.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    daha iyi işte cemaat tehditi gidiyo yavaştan yavaştan 

    burada abi o kadar fazla ki 3 kişiden biri abi 

    geçen bizim arkadaşı da çekmişler 

    başta bu sohbetlere falan gitmiş bi gece abilerde kalmış ondan sonra abiler bunu gece 1 de dershaneye çağırmışlar(ayin yapacaklar herhalde)

    seni o okuldan aldırıyoruz seni meslek lisesine vereceğiz sen ordan adam çekip bizim dershaneye getireceksin demişler.

     

    geçen bizim müdürüde okulda dip köşede abileri çekmiş siz neden hiç adam almıyorsunuz cumalara yada sohbetlere dediğini gördüm. 

    kanımıza kadar işlemişler bunlara bu darbe yapılmalıydı. onun dışında dershanelerin kapatılması yazık oldu.


    Converse giyen uzaylı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    o değilde bu cemaat ortamı çok komik lan =)

    hiç öğrenci evlerine gittinizmi bilmem ama sıradışı şeylerle karşılaşma durumunuz yuksek

    dolaba kagıt yapıstırmıslar bulasık sırası dıe listeye bi baktım

     

    pzt ahmet abi

    salı mehmet abi

    çarş ali abi

    perş burak abi

    cuma fevzi abi

     

    bu ne lan dedim hepiniz birbirinize abimi diyorsunuz dedim, evet dedi eleman :F


    destination@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Cidden bu cemaati çok abartıyorsunuz.

    Ben sohbetlere defalarca katıldım. Cemaatin içinde olmadım. Sadece dinleyici olarak gittim. Kötü hiç bir şey yok.

    Siyaset propagandası felan da yok. Hiç Fetullah Gülen i felan da dinletmediler izletmediler.

    Sadece her hafta bir konu var onu anlatıyor sonra pilavlı yok maklubeli dakkalar.

    Zorlamayla bile olsa tevazu sahibi insanlar. 

    Aklını kullanan adam oradanda zekice bir şeyler kapabilir.

    Mesela çok organizeler. Adam döner satıyor. Müşteri ful cemaatten öğrenci. Öbürü başka iş yapıyor millet orada.

    Yani destekliyorlar birbirlerini ne kötülük olabilir. Abartmayın :)


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    http://tvarsivi.com/player.php?i=2013110517689


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    Olay çok basit: Dersane sistemi yanlıştır, doğru ancak önce Eğitim sistemini düzeltmeden dersaneleri kapatırsan tamamiyle pozitif ayrımcılığa yol açar. Fakir ve doğuda öğretmeni bile olmayan insanların iyi üniversitelere girme şansı tamamiyle ortadan kalkar.

    Ancak Cemaatin bunu düşündüğü felan yok, cemaat için dersane(abi-abla) sistemi; tamamiyle insanları yönetme, fikir empoze etme sistemiydi, elinden alınınca çılgına döndü tabi ki.

    XpertVision tarafından 16/Kas/13 18:43 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    bağzen duygusallık($) sonunu getirir...


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Cidden bu cemaati çok abartıyorsunuz.

    Ben sohbetlere defalarca katıldım. Cemaatin içinde olmadım. Sadece dinleyici olarak gittim. Kötü hiç bir şey yok.

    Siyaset propagandası felan da yok. Hiç Fetullah Gülen i felan da dinletmediler izletmediler.

    Sadece her hafta bir konu var onu anlatıyor sonra pilavlı yok maklubeli dakkalar.

    Zorlamayla bile olsa tevazu sahibi insanlar. 

    Aklını kullanan adam oradanda zekice bir şeyler kapabilir.

    Mesela çok organizeler. Adam döner satıyor. Müşteri ful cemaatten öğrenci. Öbürü başka iş yapıyor millet orada.

    Yani destekliyorlar birbirlerini ne kötülük olabilir. Abartmayın :)

    ama cemaate girmeyeni s.kiyorlar. bana kaç kez dediler gel diye adam sonunda arkamdan ağır küfretmiş o köpek gelicem diyipte niye gelmiyor falan diye.ciddi ciddi durum çok kötü şü cemaat kolejleri hele ki anlatılacak gibi değil


    Converse giyen uzaylı
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek

    sanırsınız ki hükümet maklube yemeyi yasaklıyor. bu kadar celallenecek ne var yahu :)


    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
Toplam Hit: 4149 Toplam Mesaj: 31