Dershane Tepkisi
-
cemaatin dershane tepkisi hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar malum cemaat çok tepki gösteriyor
-
valla bize ne gösterirlerse onu biliyoruz.
asla ne yapmak istediklerini öğrenemeyeceğiz kim ne konuşursa konuşsun boşa.
sonuçta amacı iyi yada kötü onlar biliyor.
şakşakcılığada yuhalamaya da gerek yok.
zeybekustasi tarafından 16/Kas/13 18:31 tarihinde düzenlenmiştir -
Teki gösterir gösterir seçimlerde gene akp ye (oy) verirler.
-
daha iyi işte cemaat tehditi gidiyo yavaştan yavaştan
burada abi o kadar fazla ki 3 kişiden biri abi
geçen bizim arkadaşı da çekmişler
başta bu sohbetlere falan gitmiş bi gece abilerde kalmış ondan sonra abiler bunu gece 1 de dershaneye çağırmışlar(ayin yapacaklar herhalde)
seni o okuldan aldırıyoruz seni meslek lisesine vereceğiz sen ordan adam çekip bizim dershaneye getireceksin demişler.
geçen bizim müdürüde okulda dip köşede abileri çekmiş siz neden hiç adam almıyorsunuz cumalara yada sohbetlere dediğini gördüm.
kanımıza kadar işlemişler bunlara bu darbe yapılmalıydı. onun dışında dershanelerin kapatılması yazık oldu.
-
o değilde bu cemaat ortamı çok komik lan =)
hiç öğrenci evlerine gittinizmi bilmem ama sıradışı şeylerle karşılaşma durumunuz yuksek
dolaba kagıt yapıstırmıslar bulasık sırası dıe listeye bi baktım
pzt ahmet abi
salı mehmet abi
çarş ali abi
perş burak abi
cuma fevzi abi
bu ne lan dedim hepiniz birbirinize abimi diyorsunuz dedim, evet dedi eleman :F
-
Cidden bu cemaati çok abartıyorsunuz.
Ben sohbetlere defalarca katıldım. Cemaatin içinde olmadım. Sadece dinleyici olarak gittim. Kötü hiç bir şey yok.
Siyaset propagandası felan da yok. Hiç Fetullah Gülen i felan da dinletmediler izletmediler.
Sadece her hafta bir konu var onu anlatıyor sonra pilavlı yok maklubeli dakkalar.
Zorlamayla bile olsa tevazu sahibi insanlar.
Aklını kullanan adam oradanda zekice bir şeyler kapabilir.
Mesela çok organizeler. Adam döner satıyor. Müşteri ful cemaatten öğrenci. Öbürü başka iş yapıyor millet orada.
Yani destekliyorlar birbirlerini ne kötülük olabilir. Abartmayın :)
-
-
Olay çok basit: Dersane sistemi yanlıştır, doğru ancak önce Eğitim sistemini düzeltmeden dersaneleri kapatırsan tamamiyle pozitif ayrımcılığa yol açar. Fakir ve doğuda öğretmeni bile olmayan insanların iyi üniversitelere girme şansı tamamiyle ortadan kalkar.
XpertVision tarafından 16/Kas/13 18:43 tarihinde düzenlenmiştir
Ancak Cemaatin bunu düşündüğü felan yok, cemaat için dersane(abi-abla) sistemi; tamamiyle insanları yönetme, fikir empoze etme sistemiydi, elinden alınınca çılgına döndü tabi ki. -
bağzen duygusallık($) sonunu getirir...
-
zeybekustasi bunu yazdı
Cidden bu cemaati çok abartıyorsunuz.
Ben sohbetlere defalarca katıldım. Cemaatin içinde olmadım. Sadece dinleyici olarak gittim. Kötü hiç bir şey yok.
Siyaset propagandası felan da yok. Hiç Fetullah Gülen i felan da dinletmediler izletmediler.
Sadece her hafta bir konu var onu anlatıyor sonra pilavlı yok maklubeli dakkalar.
Zorlamayla bile olsa tevazu sahibi insanlar.
Aklını kullanan adam oradanda zekice bir şeyler kapabilir.
Mesela çok organizeler. Adam döner satıyor. Müşteri ful cemaatten öğrenci. Öbürü başka iş yapıyor millet orada.
Yani destekliyorlar birbirlerini ne kötülük olabilir. Abartmayın :)
ama cemaate girmeyeni s.kiyorlar. bana kaç kez dediler gel diye adam sonunda arkamdan ağır küfretmiş o köpek gelicem diyipte niye gelmiyor falan diye.ciddi ciddi durum çok kötü şü cemaat kolejleri hele ki anlatılacak gibi değil
-
sanırsınız ki hükümet maklube yemeyi yasaklıyor. bu kadar celallenecek ne var yahu :)
