

Devrimden Sonra Film [ İstek ]
-
filmi izleyebilene kadar fikirlerim değişti devrimden vazgeçtim hala çıkacak a.q. :D
-
film idefix'te ön siparişte..
http://www.idefix.com/video/devrimden-sonra-mustafa-kenan-aybasti/tanim.asp?sid=CQBPDQJBLS6SSHKJDR2N
-
iyi yakında düşer piyasaya, fiyatı da fazla değilmiş.
-
u235 bunu yazdı:
-----------------------------mantığa bak amk adamlar komunizm için film çekmişler onuda halka parayla satmaya calısıyorlar.
-----------------------------işte senin gibi beynsiz insanlar acaba bu film hangi parayla çekildi diye düşünemiycek kadar özürlüler
-
CosTeR bunu yazdı:
-----------------------------u235 bunu yazdı:
-----------------------------mantığa bak amk adamlar komunizm için film çekmişler onuda halka parayla satmaya calısıyorlar.
-----------------------------işte senin gibi beynsiz insanlar acaba bu film hangi parayla çekildi diye düşünemiycek kadar özürlüler
-----------------------------Saygı değer mal insan lütfen okur musun oyuncular para almış mı almamış mı ?
Eğer bir ideoloji tanıtılacaksa bunu parasız yapmak daha iyidir her zaman kaldı ki paranın değersizliği anlatıldığı bir ideolojide.Neyse senin gibi kafadan sakat bir insana daha fazla açıklama yapmayacam burda yazdığım zamana yazık mk.
-
http://www.tahribat.com/Forum-Devrimden-Sonra-2011-Dvdrip-Xvid-Film-Indir-155562/
fast uploader paylaşmış
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------http://www.tahribat.com/Forum-Devrimden-Sonra-2011-Dvdrip-Xvid-Film-Indir-155562/
fast uploader paylaşmış
-----------------------------bakayım hacı sagol