Dikkatsizlik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    Gerek sınavlarda olsun dershane denemeleri gibi gereksede okuyuşumda çok dikkat kaybı yaşamaktayım. Misal 80i 2ye bölüp 40 bulduğum halde gidip 45 olan sıkkı işaretliyorum sınavdayken hiç farkında olmuyorum, aslında doğru çözüyorum ama dikkatsizliğim yüzünden yanlış şıkkı işaretliyorum.
    Çoğu sorum böyle çöpe gidiyor. Az önce okuldan gelirken reklam panosunda Hayal ediceksiniz gibi birşey yazıyordu hayal kelimesini hayat olarak okuyorum hayal olarak gördüğüm halde, ikinci bakışımda anca hayal oldugunu farkediyorum bu sorun dershane sınavlarımdada böyle okuyorum ama farklı anlıyorum veya bi harfi farklı görüyorum olamaz diyor ben olur okuyorum yada öyle görmek istiyorum öyle bok gibi bir şey içerisindeyim. 

    Kitap okuyomusun derseniz okurum ama öyle her gün okuyamıyorum. Dikkatsizlik konusunda tavsiyelerinizi beklemekteyim ne gibi şeyler yapmam gerek..


    Cagito ergo sum.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jizz_jix
    jizz_jix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Hocam Demekki Temelin Sağlam Değil

    Bende Var Bu Mevzu

    Dikkatli olacan :D


    TURKCELL
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    İlgi alanların çok fazlaysa, önceliklerini gözden geçirmeni tavsiye ederim. bir ikincisi görece düzenli bir hayat ve uyku ( sinir hücrelerinin kimyasal dengesi düzelsin )


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    kitap oku


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    Uyku problemide olabilir düzenli bir uykum var diyemem ama yaptıgım dikkatsizlikleri doğru zannediyorum sonradan tekrar baktıgımda anlıyorum


    Cagito ergo sum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Çok soru çözülerek aşılabilecek bir durum. Daha fazla soru çözmen ve kendini alıştırman gerek. Acemi şoförler dikkatsizlik yaparlar. Zamanla düzelir merak etme.


    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok soru çözülerek aşılabilecek bir durum. Daha fazla soru çözmen ve kendini alıştırman gerek. Acemi şoförler dikkatsizlik yaparlar. Zamanla düzelir merak etme.


    -----------------------------

    Bir kaç ay önce okuldaki rehberlik servisi ile konuştum oda bunları demişti zamanla düzelir sen kafana takma gibi şeyler.


    Cagito ergo sum.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaLFDeviL
    HaLFDeviL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2008
    Erkek

    aynı sorunların benzeri bendede vardı , meğerse gözlerim bozukmuş gözlük alınca sorun bir daha hafifledi . gözlerinde bi sorun olabilir mi ? yani hiç doktora gittin mi bu konuda ?


    "elma seni sevmiyorsa, senin elmayı sevmenin elma için bir anlamı olmaz ki"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Bütün İnsanLar %100 Saf Sorunsuz Olamaz 

    Burdan Bulacağın Sonuçlar Bir İşine Yaramicak Bunu Sende Biliyorsun

    Boşuna Koşuşturmaca AYIK OL !


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clio
    clio's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2009
    Erkek
    Bende de seninkine benzer sorunlar var hatta daha fazlası var,Yazı orda hayal yazıyor sen orda hayat kelimesini görmek istiyorsan gözlerin hayat diye beynine komutu verir.Bak bendeki dengesizlik şu, hızlı düşündüğüm için beynimden gelen komut ağzımdan tam çıkmıyor . Eksik konuşuyorum ,bazende harflerin yerini karıştırıyorum. Birine anlattığım bir olayı düşüneerek hayal ederek anlatığım zaman tam anlattığımı sanıyorum ama hep eksik anlatıyomuşum karşımdaki kişi bana konu ile ilgili soru soruyor içimden diyorum ki bu beni dinlememiş :D sonra sonra konuştuklarıma dikkat edince hatamı anladım.Bir örnek daha vereyim:)Geçenlerde kardeşimin pc başında oturduğunu görünce bağırdım . Gidip çözt tezsene dedim :D Aslı test çözsene : )Bunu söylemeden önce hızlı bi düşünme yapıyorum sonra kelimelere dökünce karışıyor . Evde otura otura ağzımız dilimiz pas tutmuş.Şuan sana cevap yazarken konuyu eksik yazmışmıyım diye 3 kere arka arkaya okuyorum ve halada eksik kelimeler çıkıyo bunun farkına konuyu açtıkdan sonra okuduğum zaman varıyorum.Hemen düzenleden tamamlıyom:D Eğer düzelmek istiyorsan Disiplinli bir hayat kur kendine eğer sosyal hayattan hoşlanmıyorsan Güncel haberleri ve kitapları oku güncel filmler izle .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    MrAmor bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gerek sınavlarda olsun dershane denemeleri gibi gereksede okuyuşumda çok dikkat kaybı yaşamaktayım. Misal 80i 2ye bölüp 40 bulduğum halde gidip 45 olan sıkkı işaretliyorum sınavdayken hiç farkında olmuyorum, aslında doğru çözüyorum ama dikkatsizliğim yüzünden yanlış şıkkı işaretliyorum.
    Çoğu sorum böyle çöpe gidiyor. Az önce okuldan gelirken reklam panosunda Hayal ediceksiniz gibi birşey yazıyordu hayal kelimesini hayat olarak okuyorum hayal olarak gördüğüm halde, ikinci bakışımda anca hayal oldugunu farkediyorum bu sorun dershane sınavlarımdada böyle okuyorum ama farklı anlıyorum veya bi harfi farklı görüyorum olamaz diyor ben olur okuyorum yada öyle görmek istiyorum öyle bok gibi bir şey içerisindeyim. 

    Kitap okuyomusun derseniz okurum ama öyle her gün okuyamıyorum. Dikkatsizlik konusunda tavsiyelerinizi beklemekteyim ne gibi şeyler yapmam gerek..


    -----------------------------

    Kitap okumandan ziyada müzik,resim vb. şeylerle uğraş günün 1 saatini buna ayır. Hiç alakam yok dersen bu saatten sonrada olmasın boşver. Üni' ye gidince bakarsın gene.

    Uğurlu bi kalemin olsun (: (ciddiyim) onla gir sınavlara

    Sorun çözümleme tarzını biraz değiştir. (çözümleme basamaklarında her ulaşılan sonucu daha büyük yazma, altını çizme kutu içine alma gibi)

    Soru kitapçığını okurken sorunun altını çizerek oku.Soruda asıl sorulan can alıcı, yanıltıcı olarak düşündüğün kelimelerin yuvarlak içine al.

    Dudaklarını hareket ettirerek oku soruları, başkaları rahatsız olacakmış salla önemli olan senin soruyu doğru yapman.

    Sınavda tadı ekşi olan şeker ye (: (ciddiyim) Böğürtlenli limonlu vişneli yeter ki ekşi olsun (:

    Uyku düzenine ve en az onun kadar kalitesine de dikkat et.

    Son olarak bu yazdıklarımın hiçbir işe yaramadığını görene dek (ki bu mümkün değil hepsi birebir denenmiş sonuç alınmış şeyler) o bilgisayarı açma! "yaw arada bir kafa dağıtmak müzik dinlemek için açıyorum" ayağını hiç yapma senin dağılmış bi kafaya değil derli toplu bi kafaya ihtiyacın var. Okul dersane zaten yeterince dağıtmış seni. Dinlenmek için sadece annen ve babanla muhabbet et. 

    Bunları yaptığın taktirde ortalama bi yer kazanırsın. Daha iyisini istiyorsan en büyük fedakarlığı yapacaksın ki o da cep telefonunu öss sınavına kadar babana vermek olacaktır.

    Aklının bi köşesine at şunu; ne kadar fedakarlık yaparsan fazlasıyla bunun karşılığını alacaksın.

    Çalışmalarında başarılar.

     

     

     


    Solak Cerrah
Toplam Hit: 2671 Toplam Mesaj: 16