folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Diş Beyazlatma



Diş Beyazlatma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mtst
    mtst's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2010
    Erkek

    dişçiye gidiceksin bi güzel temizleticeksin sonrasında iyi bir diş macunuyla hergün fırçalıyacaksın dişleri. bende dişlerimi temizletmiştim ve iyi bi diş macunuyla hergün fırçalıyorum, dişlerimde öncekinden kat ve kat daha iyi durumda parlak ve beyaz çoğu kişide böyle demiş zaten. en iyi yol bu.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Diş beyazlatmak çok saçma bence çok çok sarı olmadıktan sonra diş..

    Öncelikle sigara kullanıyor musun hocam?

    Valla benimde dişlerim sararıyor ben colgate total 12 kullanıyorum üstüne bide rammar'dan almıştım sanırım Fe markalı bi diş beyazlatma tozu var onu kullanıyorum fırçayı fazla ıslatmadan günde 3 defa gayetde beyazlıyor..Önce bi dene ondan sonra tatmin olmazsan gidip beyazlat derim ben

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elrosse
    Elrosse's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Hazır konusu açılmışken bende diş teli taktırmayı düşünüyorum en kısa zamanda fiyatlar nedir kaç sene duruyor bu diş teli.


    I dont care.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    Daha dün dolgu yaptırmaya gittim,diş hekimide tanıdık olduğundan diş beyazlatmayı düşünüyordum o yüzden gitmeden önce bayağı bir araştırdım.

    Ben normalde fazla dişlerini fırçalayan birideğildim,6 aydır düzenli fırçalıyorum ve fırçaladığım halde dişrengimde pekte bir değişiklik olmadığını gördüm bu bu yüzden diş beyazlatmayı kafaya koymuştum ancak doktora gittiğimde beni vazgeçirdi.

    Normalde binlira civarıymış kalıcı beyazlık,bu artıstlerin yaptırdığı,en azından 5 sene hep aynı tonda kalıyormuş felan ama bayağı zararlıymış dişe,

    Diğer dediğin o temizlemeyi yaptırdım,değişik bir macuna fırmağı atırıp sertçe dişlerinin üzerinden geçiyor ve dişlerin doğal rengi neyse o oluyor,yani dişlerinin üzerindeki lekeleri alıyor sadece,bu normal herkezin düzenli yaptırdığı birşey,Eğer  dişlerini düzenli fırçalıyorsan renkte pekte birşey değişmiyor.

    Doktor dediki tenin nekadar koyuysa dişrengin okadar beyazdır eğer kendin sarıysan dişinin doğal rengide sarıya yakındır dedi.

    Tanıdıktı ya az para veririm diye yaptırtma dedi yada gerçekten zararlı,zaten sözlüklere bakarsan görürsün


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EdepsizPenguen
    EdepsizPenguen's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    beyazlıgı bu kadar kafaya takıyosan kaplama veya şu suni diş kökü neydi demirle yapılan tek tek her diş için

    ondan yaptır?

    implant diyosun sen hacıda o iş çok pahalı tüm dişleri yaptımı en az bi 30 bin tl fln eder en az oda


    Yüksek Fizik Mühendisi - Optik Sistem Mühendisi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EdepsizPenguen
    EdepsizPenguen's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    flassy bunu yazdı

    50 liraya nerede beyazlatıyorsun hocam dalge geçmeyin milletle bana 400 euro fiyat vermişlerdi

    50 liraya temizletme için yazmış arkadaş bende geçen sene 40 tl ye yapmıştım beyazlatma haliyle lüks bi olay olduğu için daha pahalıdır


    Yüksek Fizik Mühendisi - Optik Sistem Mühendisi
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EdepsizPenguen
    EdepsizPenguen's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    Elrosse bunu yazdı

    Hazır konusu açılmışken bende diş teli taktırmayı düşünüyorum en kısa zamanda fiyatlar nedir kaç sene duruyor bu diş teli.

    min 3000 bin tl den başlar yaş ve dişdeki bozukluğa göre de 2-3 sene durur 12-14 yaş arasında genelde 1.5 sende bitiyor diğer yaşlarda 2 sene sürüyor ben 21 yaşımda yapmiştim 2.5sene sürdüydü 2800 e yapmıştım ozmn şimdi biraz daha pahalı olabilir,  ama işi uzmanına yaprıt yoksa sıkıntı çekersin tabelasında ortodontis yazmayan doktora gitme..

     

    edit: bide bulunduğun şehire göre de fiyatlar değişir atıyorum ankara ile mersin deki fiyatlar aynı olmaz ben antepde yapmıştım ankarada yapsaydım en az 3500 fln öderdim.

    EdepsizPenguen tarafından 14/Şub/14 17:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Yüksek Fizik Mühendisi - Optik Sistem Mühendisi
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    EdepsizPenguen bunu yazdı
    Elrosse bunu yazdı

    Hazır konusu açılmışken bende diş teli taktırmayı düşünüyorum en kısa zamanda fiyatlar nedir kaç sene duruyor bu diş teli.

    min 3000 bin tl den başlar yaş ve dişdeki bozukluğa göre de 2-3 sene durur 12-14 yaş arasında genelde 1.5 sende bitiyor diğer yaşlarda 2 sene sürüyor ben 21 yaşımda yapmiştim 2.5sene sürdüydü 2800 e yapmıştım ozmn şimdi biraz daha pahalı olabilir,  ama işi uzmanına yaprıt yoksa sıkıntı çekersin tabelasında ortodontis yazmayan doktora gitme..

    Merhaba,

    Fiyatları neye göre verdiniz merak ediyorum.Sanırım özel diş poliklinikleri.

    SGK 18 yaşına kadar olan hastaların diş bozuklarını IKONN indeksi ile değerlendirerek eğer 43 ün üzerindeyse ücretsiz olarak karşılar.

    eğer kriterlerden birine uymazsan ücretler şu şekildedir, 

    Sınıf I ortodontik Tedavi : 850 TL

    Sınıf II ortodontik Tedavi : 1250 TL

    Sınıf III ortodontik Tedavi : 1500 TL

    Vakıf üniversitesi diş hekimliği fakültelerinde bu işlemleri yaptırmak içinde bu fiyatların 2 katını nakit olarak ödersin. Örn: Yakın Doğu Diş Hekimliği fakültesi.

     


    www.yesilgrow.com - Growshop
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elrosse
    Elrosse's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Hocam şimdi 21 yaşındayım İstanbulda yaşıyorum. Aileye yük olmamak için beklemek zorundaydım. Şimdi  yapma durumum var devlet hastahaneleri yapıyor mu bu işleri şimdi. Biraz Açarak bilgi verirseniz çok sevinirim.


    I dont care.
Toplam Hit: 4161 Toplam Mesaj: 40