folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Dışişleri Bakanlığı Napıyor?



Dışişleri Bakanlığı Napıyor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

     

     

    aşağıdaki lise daha uzayıp gidiyor afedersiniz ama dışişleri bakanlığı ne bok yapıyor?talabaniye barzaniye gitmekten bahsetmiyorum dış politikanın zaten ağzına sıçtılar aslında birşey de beklemiyorum ama,maaş alıyorlarsa az birşeyler yapmaları gerekmez mi %47lik kardeşlerim?

    7430 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait diğer bir sahil güvenlik botu da, Kardak Kayalıkları bölgesinde, saat 12.50-17.25 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    7330 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu ve 11 balıkçı teknesi Kardak Kayalıkları bölgesinde, saat 08.25-12.45 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    7228 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, 07.30-10.00 ve 14.00-18.00 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    7127 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, 11.27-17.10 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    7027 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, 07.55-11.45 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    6926 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, 11.08-18.40 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    6826 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, 08.10-11.10 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    6724 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, 11.26-15.35 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    6624 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, 07.31-11.30 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    6522 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, 16.30-17.30 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    6422 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, 13.32-16.05 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    6322 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, 11.35-17.15 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    6223 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, saat 16.16-17.16 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    6123 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu ve 17 balıkçı teknesi Kardak Kayalıkları bölgesinde, saat 07.12-16.20 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    6018 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu 10.26-16.10 saatleri arasında Kardak Kayalıkları bölgesinde, karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    5917 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu 12.00-18.10 saatleri arasında Kardak Kayalıkları bölgesinde, karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    5817 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu 06.46-17.30 saatleri arasında Kardak Kayalıkları bölgesinde, karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    5716 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, saat 12.43-16.10 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    5616 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan'a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, saat 07.20-12.43 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

    5513 Aralık 2007Ege Denizi

    Yunanistan’a ait bir sahil güvenlik botu, Kardak Kayalıkları bölgesinde, 12.45-13.40 saatleri arasında karasularımızı ihlal etmiştir.

    Gerekli girişimlerde bulunulması maksadıyla olay Dışişleri Bakanlığına bildirilmiştir.

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    abi bugün girdim tsk.mil.tr ye ihlallere bakmak için, benim de dikkatimi çekmişti, aynısını ben de dedim.

    yok abi ümit bağlama bundan sora devlete, ne zaman darbe olur o zaman hayır gelir devletten.. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    tayyıple kose kapmaca oynuyorlar askerıyeymıs sınarlarmıs rte nın tıkınde bıle degıl vatann gıtse umurunda degıl gucu yetse sorun oluyor dıye egeyıde satacak
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tranceport
    tranceport's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    durmöak yok yola dewam akepe bizim için calışıpomus :P zuhahahah

    Atatürkçülük ölmez bir hedef, yükselen bir şereftir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SawIV
    SawIV's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek

    http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=242648

    Daha dört gün önce nota verilmiş :) Bari biraz araştırıp haber koyda rezil olma binde kırkyedilik kardeşim.

    Asıl soru şu olmalı bu yunanlılar her gün geliyo madem burda bi savaş gemisi bırakılamaz mı, Yunanlıların sahil güvenlik botu 5 saat sınırı ihlal ederken bizimkiler balık mı avlıyordu? Böyle uzayıp gider bu sorular...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    akpnin icraatları hoca saolsunlar . akyim akicraatlar.com diye site bile acıor götler . utanmadan durmak yok diorlar !

    [22817//kaanabak]
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    SawIV bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=242648

    Daha dört gün önce nota verilmiş :) Bari biraz araştırıp haber koyda rezil olma binde kırkyedilik kardeşim.


    -----------------------------

    Ne notası verilmis muzik notasımı? sende biraz arastır, gir tsk nın sitesine her ay 30-40 tane hava sahası ve kara suları ihlali var yunanistanın. follos olmus ege, herseferindede nota veriyolar. verdikleri sey diplomatik nota olsaydı olayın arkasından kendi kara sularında bile gezmeye korkarlardı. fa diyes yollamıslar heralde yunanistana. insanda seref halsiyet olur onun bunun cocukları memleketin statusu sıfırlandı yetmedi bide yunanistanın tassak oglanı olduk. baska iki ulke arasında olsa bu olay savas sebebidir ertesi gun biner tepesine. bizim kevaşeler sikilmeye okadar alısmıski egeden gireni hissetmiyorlar bile.


    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SawIV
    SawIV's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek

    Verilen tabiki diplomatik nota... Bikaç yüzyıl önce yaşasaydık sınırı geçmek savaş sebebiydi belki misal iran ingilterenin askerlerini esir aldı noldu ingiltere savaş açabildi mi? :) Kolay değil bu işler... Biraz önce alıntıladığın yazıma bi pragraf daha ekledim. Yunan savaş gemisi sınırı 6 saat boyunca geçebiliyosa sorunu başka yerlerde de aramaya başlamalısın. Bizim ülkemiz genel olarak güçlü değil ayrıca bugün amerika dışında başkasına savaş açabilecek güçte ülke yok...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibrahim_cihan
    ibrahim_cihan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2007
    Erkek

    aq yuzyıllardır savasmaktan ona buna satasmaktan adımız barbara cıkmısken adam yanımıza geldi die vurursak herkes yine bas bas bagırır barbarlar die sonra butun sıcak para gider bakma acınızı biraz genisletin iki tane sisme bot girdi die savasmı cıkar aq

     


    Bakın Gothe ne demis Gothe giren semsie acılmaz. Gothe bir alman filozof.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    SawIV bunu yazdı:
    -----------------------------

     Kolay değil bu işler...

    -----------------------------

    tam bi akp liden beklenecek bi söz.. size göre hiçbişey kolay değil, çünkü göt yok,yürek yok,vatan sevgisi diye bişey yok aq!

    amerikalı dostlarınızla takıla takıla iice korkak olmuşsunuz, bizde imkansız diye bişey yoktur, Biz Türküz! önce bunu anlamalı başa gelen ipneler 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    SawIV bunu yazdı:
    -----------------------------

    Verilen tabiki diplomatik nota... Bikaç yüzyıl önce yaşasaydık sınırı geçmek savaş sebebiydi belki misal iran ingilterenin askerlerini esir aldı noldu ingiltere savaş açabildi mi? :) Kolay değil bu işler... Biraz önce alıntıladığın yazıma bi pragraf daha ekledim. Yunan savaş gemisi sınırı 6 saat boyunca geçebiliyosa sorunu başka yerlerde de aramaya başlamalısın. Bizim ülkemiz genel olarak güçlü değil ayrıca bugün amerika dışında başkasına savaş açabilecek güçte ülke yok...


    -----------------------------
    sen heralde sınırı kara sınırı sanıyorsun?
    ne yapıcaksınız?o uçak batırılsaydı o adi hükümetiniz ordunun arkasında olacak mıydı?ordu yalnızca kendisi mi karar alıyor?
    verdiğin iran örneği  acayip alakasız bir örnek.coğrafya bilgini gözden geçir aynı kıtada dahi değil iran.ayrıca iran o askerleri sınırlarına girdikleri için tutkladı.yani senin siyasi iradenin yapamadığını yaptı ;)
    kolaymıymış?
Toplam Hit: 3518 Toplam Mesaj: 24