folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dişler Görünüşde Çok Mu Önemli ?



Dişler Görünüşde Çok Mu Önemli ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    bir insanı dış görünüşüne göre değerledirmek yanlıştır ki çok defa basımıza gelmiştir,aşırı elestiripte sonradan pisman olduğumuz insanlar olmustur.

    Mesela ben: dişlerimi yılda bir fırcalarım,o da ağrı falan olursa,en son 7ay önce fırçaladım yalan yok.Dişlerime bakıp beni yorumlarsanız olur mu şimdi? oysaki özünde pırıl pırıl,tertemiz kalbi olan,yardımsever,büyüklerine saygılı,küçüklerine yol gösteren cillop gibi bir çocuğum :)))

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    diş, el, dış görünüş. Elbise beğenir gibi insan begeniyorlar. anlamadım gitti.

    dişlerinden memnun olmayan arkadaşım. sözüm sanadır.

    boşa uğraşma. illa ki bir kusurunu bulacaklardır. ve senden iyisi her zaman vardır.

    ve arkadaşım, eğerki o senden iyiyi görsünler, seni o an unutuverirler.

    böylece kabul et, yola başla. sonra canın yanmasın.


    All I need is a possibility.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    diş, el, dış görünüş. Elbise beğenir gibi insan begeniyorlar. anlamadım gitti.

    dişlerinden memnun olmayan arkadaşım. sözüm sanadır.

    boşa uğraşma. illa ki bir kusurunu bulacaklardır. ve senden iyisi her zaman vardır.

    ve arkadaşım, eğerki o senden iyiyi görsünler, seni o an unutuverirler.

    böylece kabul et, yola başla. sonra canın yanmasın.


    -----------------------------

    güzel dedin hocam haklısın

     

    Ayrıca: birgün değer verdiklerin değil,değer vermediklerin kalır yanında o zaman anlarsın diş meselesini arkadaşım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

     

     

    Bu Tarz Dişler Hoşuna Gidiyomuymuş :D


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     

    Bu Tarz Dişler Hoşuna Gidiyomuymuş :D


    -----------------------------

     

    lil jon'dan bahsediyosan herşey değişir adam crunk babası :D ki o dişlerde platin kaplamadır yani :D


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Diş çok önemli , bi o kadarda nefes filan , fakat bence kızın dediklerini çarpıtmışsın , kız dişinde tel olan biri dememiş ki ,

    diş sağlığına önem gösteren , dişlerini düzenli fırçalayan demiş..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    dişlerim çok iyi düzgünler tam istediğim gibi  kadar 2 ay  flan fırçaladım ama sürekli bembeyaz milletin bakışı bile değişti

     

     


    Break Dance Bboy MaxeL
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    aslına bakarsan önemli çünkü dişlerinin kötü olduğuna inanan kişiler gülerken bile kendini kasmak zorunda kalıo tel taktırmakta kötü bişi deilki ben her sabah kalktığımda üst dudağım şişmiş oluo we peltek oluorum we o halime bayılıorum ,)) sende de teller bi ömür kalmıcak ,)) ama bendeki sabah peltekliği bi ömür ,)


    dewdim dewrildim geldim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    bende diş teli kullanıyorum.4 yıl falan da hikaye tedavi süresi sana bakar birader özen gösterirsen doktorun dediklerinden çıkmazsan eğer 6 ayda tel tedavisi sonuçlanan insanlar var.Tabi bu birazda dişlerindeki bozukluğun derecesiyle doğru orantılı.Benim mesela 1,5-2 yıl arası bitecek bikaç ay olduk başlayalı dikkatte ediyorum.Bir an önce taktır derim o telleri...

     


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    DaSpOnGe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     

    Bu Tarz Dişler Hoşuna Gidiyomuymuş :D


    -----------------------------

     

     

    lil jon'dan bahsediyosan herşey değişir adam crunk babası :D ki o dişlerde platin kaplamadır yani :D


    -----------------------------

    lil jon un süper oluyor ses sitemi iyiyse ilk dinleyenlerinkulagı sikilebilir :D bağarıp duruyo amq


Toplam Hit: 7117 Toplam Mesaj: 34