Dişler Görünüşde Çok Mu Önemli ?
-
bir insanı dış görünüşüne göre değerledirmek yanlıştır ki çok defa basımıza gelmiştir,aşırı elestiripte sonradan pisman olduğumuz insanlar olmustur.
Mesela ben: dişlerimi yılda bir fırcalarım,o da ağrı falan olursa,en son 7ay önce fırçaladım yalan yok.Dişlerime bakıp beni yorumlarsanız olur mu şimdi? oysaki özünde pırıl pırıl,tertemiz kalbi olan,yardımsever,büyüklerine saygılı,küçüklerine yol gösteren cillop gibi bir çocuğum :)))
-
diş, el, dış görünüş. Elbise beğenir gibi insan begeniyorlar. anlamadım gitti.
dişlerinden memnun olmayan arkadaşım. sözüm sanadır.
boşa uğraşma. illa ki bir kusurunu bulacaklardır. ve senden iyisi her zaman vardır.
ve arkadaşım, eğerki o senden iyiyi görsünler, seni o an unutuverirler.
böylece kabul et, yola başla. sonra canın yanmasın.
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
diş, el, dış görünüş. Elbise beğenir gibi insan begeniyorlar. anlamadım gitti.
dişlerinden memnun olmayan arkadaşım. sözüm sanadır.
boşa uğraşma. illa ki bir kusurunu bulacaklardır. ve senden iyisi her zaman vardır.
ve arkadaşım, eğerki o senden iyiyi görsünler, seni o an unutuverirler.
böylece kabul et, yola başla. sonra canın yanmasın.
-----------------------------güzel dedin hocam haklısın
Ayrıca: birgün değer verdiklerin değil,değer vermediklerin kalır yanında o zaman anlarsın diş meselesini arkadaşım
-
Bu Tarz Dişler Hoşuna Gidiyomuymuş :D
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
Bu Tarz Dişler Hoşuna Gidiyomuymuş :D
-----------------------------lil jon'dan bahsediyosan herşey değişir adam crunk babası :D ki o dişlerde platin kaplamadır yani :D
-
Diş çok önemli , bi o kadarda nefes filan , fakat bence kızın dediklerini çarpıtmışsın , kız dişinde tel olan biri dememiş ki ,
diş sağlığına önem gösteren , dişlerini düzenli fırçalayan demiş.. -
dişlerim çok iyi düzgünler tam istediğim gibi kadar 2 ay flan fırçaladım ama sürekli bembeyaz milletin bakışı bile değişti
-
aslına bakarsan önemli çünkü dişlerinin kötü olduğuna inanan kişiler gülerken bile kendini kasmak zorunda kalıo tel taktırmakta kötü bişi deilki ben her sabah kalktığımda üst dudağım şişmiş oluo we peltek oluorum we o halime bayılıorum ,)) sende de teller bi ömür kalmıcak ,)) ama bendeki sabah peltekliği bi ömür ,)
-
bende diş teli kullanıyorum.4 yıl falan da hikaye tedavi süresi sana bakar birader özen gösterirsen doktorun dediklerinden çıkmazsan eğer 6 ayda tel tedavisi sonuçlanan insanlar var.Tabi bu birazda dişlerindeki bozukluğun derecesiyle doğru orantılı.Benim mesela 1,5-2 yıl arası bitecek bikaç ay olduk başlayalı dikkatte ediyorum.Bir an önce taktır derim o telleri...
-
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
Bu Tarz Dişler Hoşuna Gidiyomuymuş :D
-----------------------------lil jon'dan bahsediyosan herşey değişir adam crunk babası :D ki o dişlerde platin kaplamadır yani :D
-----------------------------lil jon un süper oluyor ses sitemi iyiyse ilk dinleyenlerinkulagı sikilebilir :D bağarıp duruyo amq
