Diyarbakında Oturan Var Mı?
-
Diyarbakırda oturan, bulunan varmı aranızda die soracaktım?
-
entel köylü andy war görürse damlar zaten :)
-
Ben varım rene hoca hayırdır?
-
siverek var 1 saat olurmu :)
-
edit
-
Bende WArım Hajımm.
Hayırdır Rene.. Hocam
-
bende diyarbakırda oturuyorum hocam hayırdır?
-
diyarbakırda 20 sene oturdum olurmu ama suan izmirdeyim
-
kanser bunu yazdı:
-----------------------------
diyarbakırda 20 sene oturdum olurmu ama suan izmirdeyim
-----------------------------
kırsal kesimden kente goc :D:D:D:D -
Valla bi yerden geldide bu gerçekmi die soracaktım?
Yani yakınındaysanız cidden böle bi mekan var mı? varsa fotosunu çekebilir misiniz?

-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Valla bi yerden geldide bu gerçekmi die soracaktım?
Yani yakınındaysanız cidden böle bi mekan var mı? varsa fotosunu çekebilir misiniz?

-----------------------------
Toplam Hit: 4034 Toplam Mesaj: 30
