Diyarbakında Oturan Var Mı?
-
Hoca bu haberlere çıkmıştı bir ara.Kuzey ırakta bu mezarlık.
-
Vaay a.q beeeee abi çok ilginç yaaaaa ilk kez görüyorum , lanet olsun böyle yönetime yaaaaaa , insanın gidip sulama babıyla üzerine işeyesi geliyor....
-
Hoca öle bir yer yok. Sanıyorsam o resim kuzey ırakta bi yerde çekilmişti. çok eski bi tartışma ama harbiden yoq. Eğil ilçesine bağlı bir köyde olduğu savunuluyordu. Ama Bu p kk da kıç korkusu var zaten yapamaz hainler bunu yoq öle bişe hocam :)))
En azından ben görmedim bu helayı :D
-
o ne la:S lan işallah türkiyede deildir. zaten oyle olsa şimdiye çoktan gündem olmuştu
-
ladybey002 bunu yazdı:
-----------------------------
o ne la:S lan işallah türkiyede deildir. zaten oyle olsa şimdiye çoktan gündem olmuştu
-----------------------------
Yoq gerçekten türkiyede değil janem bu hela. Zaten olsada diyarbakırlılar buna izin vermez... -
Diyarbakırlılar izin vermez mii : ) güldürme beni kardeş belki çok az bi istisna vardır ama , Diyarbakır'ı kurtarılmış bölge ilan etmiş adamlar , Osman Baydemir denen götveren ordan kaldırılmadıkça Dİyarbakır kurtarılamaz , ordaki hayvani halkın da gerçek anlamda evcilleştirilmesi gerekiyor,her türlü propoganda ve provokasyonlar diyarbakırdan çıkıyor genellikle ama orda bilinçli halkımızda yok değil o yüzden sözüm meclisten dışarı : )
-
Varmış bir arkadaşa sormuştum bende d.bakırdan
-
Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------Diyarbakırlılar izin vermez mii : ) güldürme beni kardeş belki çok az bi istisna vardır ama , Diyarbakır'ı kurtarılmış bölge ilan etmiş adamlar , Osman Baydemir denen götveren ordan kaldırılmadıkça Dİyarbakır kurtarılamaz , ordaki hayvani halkın da gerçek anlamda evcilleştirilmesi gerekiyor,her türlü propoganda ve provokasyonlar diyarbakırdan çıkıyor genellikle ama orda bilinçli halkımızda yok değil o yüzden sözüm meclisten dışarı : )
-----------------------------La sen diyarbakırlılar hakkında doğru konuş. Bi kere sen önce çanakkaleye git ve şehitlerin mezarlarına bak kaç tane diyarbakırlı var. Erzurumlularla beraber diyarbakırlılar zirvede.
Ben diyarbakırda yaşıyorum. Ve tanıdığım öle diyarbakırlılar var ki bu vatan için canlarını vallahide gözünü kırpmadan verirler. Tabii sizler yanlış tanımışsınız. araştır bak osman baydemir nereli? Adam bingöl zazası. kürt bile değil yani. Sana anlatmak istediğim diyarbakır halkını arkalarına alıyor bunlar. Kendileri aslen diyarbakırlı bile değiller.
Neyse bence diyarbakırlılar hakkında böle bi görüşü terse çevirmen lazım. Olaylara at gözlüğüylen bakma ;)
-
öncelikle şunu belirtmek isterim her diyarbakırlı diyarbakırlı deildir diyarbakır adını bu yuzden kimse agzına almasın kim olursa olsun memleketime laf atana cevabını veririm.3 asırdan beri atalarım bu topraklarda köyden indim şehire ayakları yok bizde bugun ben diyarbakırlıyım diyen adama hangi ilçe die bi sorun çogu köyden zorunlu göçe teşvik edilmiş ve diyarbakıra yerleşmiştir.Bu yuzden kimse bu topraklara bilip bilmeden çamur atmasın 2 yıldır bu forumdayım beni tanıyan tanır nasıl bi kişi oldugumuda bilir.sırf antalyada millet korksun die biz diyarbakırlıyız diyen kaçakçılar bile var ayrıca her memleketin iyisi ve kötüsü vardır tıpkı bugun biri nasıl ben istanbullu diyorsan gerçek istanbullular yok ise aynen öle
Rene hocam senin dedigin olay yaklaşık olarak 5 yıl evel kuzey ırakta çekilmiş olan biresimdir.Diyarbakırda böle bir yer yoktur.Bende bu resmi iki yıl evel internette görüp araştırmıştım ve kuzey ırakta oldugu bazı şahıslar tarafıdan provakasyon amaçlı internete düştügünü söylüyorlar ama sadece söylentiden ibaret ayrıca başka topiçlerde yazdıklarımıda görenleriniz vardır her kürt pkk ile özdeşleşemez pkk savunan adamı var savunmayanı var bunlar tamamen provakasyondan ibaret ve kardeş kardeşi bir birine düşürmekten ibarettir. -
Lemuria (Lameria ) Senin Mağara numran kaç ? Sen kendini insandan sayıyorsan Kafama sıkarım ben ... Senin gibiler Diyarbakıra Gelince Ödleri Götlerine Karışıyor ama yeri gelince böyle klavye arkası laf atabiliyorlar yazık sana ...
