folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Diyarbakında Oturan Var Mı?



Diyarbakında Oturan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Hoca bu haberlere çıkmıştı bir ara.Kuzey ırakta bu mezarlık.


    λ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Vaay a.q beeeee abi çok ilginç yaaaaa ilk kez görüyorum , lanet olsun böyle yönetime  yaaaaaa , insanın gidip sulama babıyla üzerine işeyesi geliyor....

    dont think twice its all right
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Hoca öle bir yer yok. Sanıyorsam o resim kuzey ırakta bi yerde çekilmişti. çok eski bi tartışma ama harbiden yoq. Eğil ilçesine bağlı bir köyde olduğu savunuluyordu. Ama Bu p kk da kıç korkusu var zaten yapamaz hainler bunu yoq öle bişe hocam :)))

    En azından ben görmedim bu helayı :D


    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    o ne la:S lan işallah türkiyede deildir. zaten oyle olsa şimdiye çoktan gündem olmuştu

    çocuktum,büyüdüm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    ladybey002 bunu yazdı:
    -----------------------------
    o ne la:S lan işallah türkiyede deildir. zaten oyle olsa şimdiye çoktan gündem olmuştu
    -----------------------------
    Yoq gerçekten türkiyede değil janem bu hela. Zaten olsada diyarbakırlılar buna izin vermez...

    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Diyarbakırlılar izin vermez mii : ) güldürme beni kardeş belki çok az bi istisna vardır ama , Diyarbakır'ı kurtarılmış bölge ilan etmiş adamlar , Osman Baydemir denen götveren ordan kaldırılmadıkça Dİyarbakır kurtarılamaz , ordaki hayvani halkın da gerçek anlamda evcilleştirilmesi gerekiyor,her türlü propoganda ve provokasyonlar diyarbakırdan çıkıyor genellikle ama orda bilinçli halkımızda yok değil  o yüzden sözüm meclisten dışarı : )  


    dont think twice its all right
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek
    Varmış bir arkadaşa sormuştum bende d.bakırdan
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------

    Diyarbakırlılar izin vermez mii : ) güldürme beni kardeş belki çok az bi istisna vardır ama , Diyarbakır'ı kurtarılmış bölge ilan etmiş adamlar , Osman Baydemir denen götveren ordan kaldırılmadıkça Dİyarbakır kurtarılamaz , ordaki hayvani halkın da gerçek anlamda evcilleştirilmesi gerekiyor,her türlü propoganda ve provokasyonlar diyarbakırdan çıkıyor genellikle ama orda bilinçli halkımızda yok değil  o yüzden sözüm meclisten dışarı : )  


    -----------------------------

    La sen diyarbakırlılar hakkında doğru konuş. Bi kere sen önce çanakkaleye git ve şehitlerin mezarlarına bak kaç tane diyarbakırlı var. Erzurumlularla beraber diyarbakırlılar zirvede.

    Ben diyarbakırda yaşıyorum. Ve tanıdığım öle diyarbakırlılar var ki bu vatan için canlarını vallahide gözünü kırpmadan verirler. Tabii sizler yanlış tanımışsınız. araştır bak osman baydemir nereli? Adam bingöl zazası. kürt bile değil yani. Sana anlatmak istediğim diyarbakır halkını arkalarına alıyor bunlar. Kendileri aslen diyarbakırlı bile değiller.

    Neyse bence diyarbakırlılar hakkında böle bi görüşü terse çevirmen lazım. Olaylara at gözlüğüylen bakma ;)


    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    öncelikle şunu belirtmek isterim her diyarbakırlı diyarbakırlı deildir diyarbakır adını bu yuzden kimse agzına almasın kim olursa olsun memleketime laf atana cevabını veririm.3 asırdan beri atalarım bu topraklarda köyden indim şehire ayakları yok bizde bugun ben diyarbakırlıyım diyen adama hangi ilçe die bi sorun çogu köyden zorunlu göçe teşvik edilmiş ve diyarbakıra yerleşmiştir.Bu yuzden kimse bu topraklara bilip bilmeden çamur atmasın 2 yıldır bu forumdayım beni tanıyan tanır nasıl bi kişi oldugumuda bilir.sırf antalyada millet korksun die biz diyarbakırlıyız diyen kaçakçılar bile var ayrıca her memleketin iyisi ve kötüsü vardır tıpkı bugun biri nasıl ben istanbullu diyorsan gerçek istanbullular yok ise aynen öle
    Rene hocam senin dedigin olay yaklaşık olarak 5 yıl evel kuzey ırakta çekilmiş olan biresimdir.Diyarbakırda böle bir yer yoktur.Bende bu resmi iki yıl evel internette görüp araştırmıştım ve kuzey ırakta oldugu bazı şahıslar tarafıdan provakasyon amaçlı internete düştügünü söylüyorlar ama sadece söylentiden ibaret ayrıca başka topiçlerde yazdıklarımıda görenleriniz vardır her kürt pkk ile özdeşleşemez pkk savunan adamı var savunmayanı var bunlar tamamen provakasyondan ibaret ve kardeş kardeşi bir birine düşürmekten ibarettir.

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ixn5r
    ixn5r's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    Lemuria (Lameria ) Senin Mağara numran kaç ? Sen kendini insandan sayıyorsan Kafama sıkarım ben ... Senin gibiler Diyarbakıra Gelince Ödleri Götlerine Karışıyor ama yeri gelince böyle klavye arkası laf atabiliyorlar yazık sana ...
Toplam Hit: 4035 Toplam Mesaj: 30