Diyetkolik.Com
-
müridleri bu yüzden seviyom bir işe giriştiğimde hiç yanlız koymuyorlar destekliyorlar saolsunlar :) kpss eğitim setindede öyle oldu :)
bu arada birbirimizin durumunu görmemiz için profilinizi açık ben kendi profil adresimi gönderiyom ordan arkadaş ola tıklayın
profil izinlerini açmak için resim aşağıda facede bağlayabiliyorsunuz sosyal medya izinlerinden
DJ_Alper tarafından 24/May/14 15:53 tarihinde düzenlenmiştir
-
şişmanları bekleriz :F
-
Gelicem.:))
-
THT2005 bunu yazdı
Gelicem.:))
gel lan sende gel amk 4 kişi olalım :)
bu arada burda yemek tarifleri var bazı yemekler etsiz yazar etsiz yemek bulamayanlara :) https://www.diyetkolik.com/yemek-tarifleri/
üst meniye göre yan menüler değişiyo yani diyete girdiğinizde yemek ekleyebiliyorsunuz yeğe girince kalorisi tarifi vs var
açık söyleyim biraz zorlanıyor insanyeme alışkanlığı değişiyor ama yapacak birşey yok erken yaşta geberecez amk
bu arada hocu gelince haber ver diğerlerinin profil adreslerini pmleyim :)
yarın başlıyolar bugün gelenler. izinleri vermeyi unutmayın birbirimizi takip edelim amk

Ölçülerim bölümünden günlük kg yazmayı unutmayalık bel felanda yazılsa iyi olur
ibreyi sonu vurduruyom şerefsizim :D
DJ_Alper tarafından 24/May/14 16:52 tarihinde düzenlenmiştir -
Bu diyet ise yaramazsa parasini senden alirim :)))
-
THT2005 bunu yazdı
Bu diyet ise yaramazsa parasini senden alirim :)))
benden ne alıyon 7 gün içinde işe yaramazsa siteden al :D
-
alper pazarlama işini iyi bilion he :D sayende 10 kişi üye olsa ayda 200 yılda 2.000 tl yapar :G onların davsiye
üye oldum seni geçmeği de kendime hedef koydum :d
edit : ios ve android uygulaması da varmış , iş yerinde millet görmeden bakabilicem :D
günde 1-2 tane mocha içiom bakalım o varmı listede.

abi süpermiş ne yesem gösterio valla iyiymiş bu kalori takibi

PanxeR tarafından 26/May/14 16:57 tarihinde düzenlenmiştir
-
Katılan arkadaşlara saygı duyuyorum elbette ancak;.......
Bence kendi kendinin doktoru olmak daha iyidir. Biraz araştırma ile neyi ne kadar tüketmeniz gerektiğini rahatça öğrenebilirsiniz. Bu aslında bir diyet takvimi değil bir yaşam tarzı olmalıdır. Doğrusu da budur bence.
-
kazasker1 bunu yazdı
Katılan arkadaşlara saygı duyuyorum elbette ancak;.......
Bence kendi kendinin doktoru olmak daha iyidir. Biraz araştırma ile neyi ne kadar tüketmeniz gerektiğini rahatça öğrenebilirsiniz. Bu aslında bir diyet takvimi değil bir yaşam tarzı olmalıdır. Doğrusu da budur bence.
hocam benim için önemli olan bakınca hemen neyin kaç kalori oldugunu görmem mesela.
zaten farkındayım artık yemeden içmeden kısmam gerektiğini ama en azından yediğimin içtiğimin kalorisini görebiliyorum , ha diyeceksin ki paketin arkasında yazıo ama sabah yediğim şeyi öğlen aklıma gelio bazen yada muz , elma , armut bunlar gibi araştırma yaparak bulmam gereken şeyleri listelio
bakalım nasil gidecek şimdi kendime sınır koyunca.
-
diyet menüleri nasıl örnek koysanıza
edit: panxer koymş şimdi gördüm aksam yemegi falan nasıl ?
FCN tarafından 26/May/14 17:42 tarihinde düzenlenmiştir
