Diyetkolik.Com

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    müridleri bu yüzden seviyom bir işe giriştiğimde hiç yanlız koymuyorlar destekliyorlar saolsunlar :) kpss eğitim setindede öyle oldu :)

     

    bu arada birbirimizin durumunu görmemiz için profilinizi açık ben kendi profil adresimi gönderiyom ordan arkadaş ola tıklayın 

    profil izinlerini açmak için resim aşağıda facede bağlayabiliyorsunuz sosyal medya izinlerinden

    GnGRXZ.jpg%20%281043×648%29

    DJ_Alper tarafından 24/May/14 15:53 tarihinde düzenlenmiştir

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    şişmanları bekleriz :F


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Gelicem.:))


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı

    Gelicem.:))

    gel lan sende gel amk 4 kişi olalım :)

    bu arada burda yemek tarifleri var bazı yemekler etsiz yazar etsiz yemek bulamayanlara :) https://www.diyetkolik.com/yemek-tarifleri/ 

    üst meniye göre yan menüler değişiyo yani diyete girdiğinizde yemek ekleyebiliyorsunuz yeğe girince kalorisi tarifi vs var

    açık söyleyim biraz zorlanıyor insanyeme alışkanlığı değişiyor ama yapacak birşey yok erken yaşta geberecez amk

    bu arada hocu gelince haber ver diğerlerinin profil adreslerini pmleyim :)

    yarın başlıyolar bugün gelenler. izinleri vermeyi unutmayın birbirimizi takip edelim amk

     

     

    jJAnkD.jpg%20%28764×554%29

    Ölçülerim bölümünden günlük kg yazmayı unutmayalık bel felanda yazılsa iyi olur

    ibreyi sonu vurduruyom şerefsizim :D

    DJ_Alper tarafından 24/May/14 16:52 tarihinde düzenlenmiştir

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Bu diyet ise yaramazsa parasini senden alirim :)))


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı

    Bu diyet ise yaramazsa parasini senden alirim :)))

    benden ne alıyon 7 gün içinde işe yaramazsa siteden al :D


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    alper pazarlama işini iyi bilion he :D sayende 10 kişi üye olsa ayda 200 yılda 2.000 tl yapar :G onların davsiye

    üye oldum seni geçmeği de kendime hedef koydum :d

    edit : ios ve android uygulaması da varmış , iş yerinde millet görmeden bakabilicem :D 

    günde 1-2 tane mocha içiom bakalım o varmı listede.

    s5t0EdN.jpg%20%28558×562%29

    abi süpermiş ne yesem gösterio valla iyiymiş bu kalori takibi

    aTn1zEH.jpg%20%28552×371%29

    0HvYrK7.jpg%20%28506×73%29

    PanxeR tarafından 26/May/14 16:57 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Katılan arkadaşlara saygı duyuyorum elbette ancak;.......

    Bence kendi kendinin doktoru olmak daha iyidir. Biraz araştırma ile neyi ne kadar tüketmeniz gerektiğini rahatça öğrenebilirsiniz. Bu aslında bir diyet takvimi değil bir yaşam tarzı olmalıdır. Doğrusu da budur bence.


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı

    Katılan arkadaşlara saygı duyuyorum elbette ancak;.......

    Bence kendi kendinin doktoru olmak daha iyidir. Biraz araştırma ile neyi ne kadar tüketmeniz gerektiğini rahatça öğrenebilirsiniz. Bu aslında bir diyet takvimi değil bir yaşam tarzı olmalıdır. Doğrusu da budur bence.

    hocam benim için önemli olan bakınca hemen neyin kaç kalori oldugunu görmem mesela.

    zaten farkındayım artık yemeden içmeden kısmam gerektiğini ama en azından yediğimin içtiğimin kalorisini görebiliyorum , ha diyeceksin ki paketin arkasında yazıo ama sabah yediğim şeyi öğlen aklıma gelio bazen yada muz , elma , armut bunlar gibi araştırma yaparak bulmam gereken şeyleri listelio

    bakalım nasil gidecek şimdi kendime sınır koyunca.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    diyet menüleri nasıl örnek koysanıza

    edit: panxer koymş şimdi gördüm aksam yemegi falan nasıl ? 

    FCN tarafından 26/May/14 17:42 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 7065 Toplam Mesaj: 53