Ulaşım Araçları ve Seyahat
Dizel Araç Enjeksiyon Temizleyicisi Hakkında Kullanıcı Görüşleriniz.
Dizel Araç Enjeksiyon Temizleyicisi Hakkında Kullanıcı Görüşleriniz.
-
SweetyVolty bunu yazdıRitmFarbRacourci bunu yazdıjoe_black bunu yazdı
Bir işe yaramıyor hocam. Temizleyici koyup denemektense egsozdan içeriye ağzınla hava üfle daha çok faydası olur.
Tavsiyem 3000 devir'de otoban'da falan bi 20 25 dk 3. viteste bağırtarak gez. Boğazları temizlemek için öksürmek gibi bir etkisi oluyor.
2 defa bunu yapınca hala düzelme yoksa mecbur bir tamirciye enjektör bakımı yaptır hocam.
Şu koyu olanı ben de duydum. devamlı istop eden araçlarda kurum'dan kurtarmak için yapılıyormuş.
lâkin buji'li, benzinli araçlar için duymuştum.
bir de 3.000 değil, 30.000 devir olacak heralde. yanlış mi biliyorum.?
formula aracı değilse 30.000 değildir.
Konuya bir mehendis olarak yaklaşımım; meh. temizlik yaptıracaksan komple indirt motoru, param yok diyorsan dene, bir sorun yoksa salla.yazdım ama, Bana da çok saçma geldi o devir sayısı. helikopter'lerde ve pervaneli uçaklarda devir ne kadardır acaba?
düşük vites'te yüksek devir'de kullanmanın bir faydası yok mu yani şimdi? (ben bu yüksek devir'lerde kullanma olayını da en büyük vites'lerde ve yine otoban'da(düz,geniş,trafiksiz yolu başka nerede buluruz ki ) yapıldığını düşünmüştüm, )
(meh ney la ^^D`)
-
samast bunu yazdı
Hocalar merhaba.2004 model opel corsa 1.3 dizel 250 000 de araçım var.Usta dedi buna enjektör temizleyici koy.Şimdi nette yorumları okuyom %40 otanında kullanıcı memnun değil zararı var,biriken maddeleri enjektörlere gönderdiği için daha çok tıkanır,yağ yakması olur vb. tarzda yorumlar var.Sizlerden kullana var mı önerirmisniz?
Hocam tam olarak nası bir şikayet / sorun yüzünden temizleyici koy dedi ustan?
Burada en dikkat edilmesi gereken konu şu ki sanayideki ustaların yüzde90ı usta değil, ona göre hareket et. -
RitmFarbRacourci bunu yazdı
yazdım ama, Bana da çok saçma geldi o devir sayısı. helikopter'lerde ve pervaneli uçaklarda devir ne kadardır acaba?
düşük vites'te yüksek devir'de kullanmanın bir faydası yok mu yani şimdi? (ben bu yüksek devir'lerde kullanma olayını da en büyük vites'lerde ve yine otoban'da(düz,geniş,trafiksiz yolu başka nerede buluruz ki ) yapıldığını düşünmüştüm, )
(meh ney la ^^D`)
Sen niye düzgün yazıyon hocam hayırdır? Normal yazman gözüme battı resmen :)
-
MaviGozluDev bunu yazdıRitmFarbRacourci bunu yazdı
..
Sen niye düzgün yazıyon hocam hayırdır? Normal yazman gözüme battı resmen :)
düzgün de yazmıyorum aslında, ama yabancı kelimeleri çıkarmak, nokta ile alttan-üstten virgül koymak hoşuma gidiyor. ``, } pervane kelimesi de aklıma takıldı şimdi bak,.
~@~
konuyla doğrudan olmasa da; "otomobil'i açmak" diye de bir deyim var.
yeni alınan otomobil'i, motor'u, normallerine hemen kavuşsun diye, açık-düz yolda bir müddet yüksek sürat'te kullanmak gerektiğini söylemişlerdi bir de., ne alâka'ysa., ilginç gelmişti.
RitmFarbRacourci tarafından 14/Eki/20 03:14 tarihinde düzenlenmiştir -
temizleyici koy iki gün dumansız üçüncü gün arkayı göremezsin eski araçlarda senin enjektörün iğne ucu oluyo hayrat çeşmesi.
motoru açmak demek hocam motorun ve çıkış yollarında biriken kurumu temizleme operasyonu aslında uzun yola gerek yok bi süre düşük vites yüksek devir kullanımıyla da çözülebilir, arkadan üj-bej saniyeliğine sağlam bi duman kütlesi çıkmasıyla genelde işlem tamamlanmış olur.
-
Yuksek devirde de çok sıkıştırırsan kapak çatlatabilirsin küçük motorlarda dikkat et
-
MATH bunu yazdı
Sebebini bilmiyorum ama araba pazarında yüksek kilometre dizel motorlu araçlar daha uyguna satılıyor. Yüksek kilometreli benzin motorlara göre.
sebebi enjektör :D sürekli yüksek basınç ve sıcaklık altında çalıştıklarından 200bin km civarına yaklaştıklarında artık ömürlerini tamamlamış oluyorlar.
4 tane enjektör olduğunu düşünürsen ve çıkmasının bile tanesinin 300 liralardan başladığını düşünürsen tamiri bakımı biraz pahalı. o yüzden o fiyatlardan gidiyor.
-
sLeymN bunu yazdıMATH bunu yazdı
Sebebini bilmiyorum ama araba pazarında yüksek kilometre dizel motorlu araçlar daha uyguna satılıyor. Yüksek kilometreli benzin motorlara göre.
sebebi enjektör :D sürekli yüksek basınç ve sıcaklık altında çalıştıklarından 200bin km civarına yaklaştıklarında artık ömürlerini tamamlamış oluyorlar.
4 tane enjektör olduğunu düşünürsen ve çıkmasının bile tanesinin 300 liralardan başladığını düşünürsen tamiri bakımı biraz pahalı. o yüzden o fiyatlardan gidiyor.
Vay anasını 150 200 bini görürsem hemen satacam aracı anlaşıldı.bir de bu servislerde konulan yakıt katkılarını kullanmaya gerek yok gibi motor veya enjektörlere pek faydası yok zannedersem o enjektörlere veya pompa sistemine adam gibi anlayan insan bulsam tamam.
-
Hocam enjektör sıkıntı bildiğim kadarı ile, garanti veren bir yere yaptır yaptıracaksan da, sonra gidip adama yapacağın işi seveyim diyebilirsin en azından :)
-
kullanmanı ve kullanmanızı tavsiye etmem aksi halde farklı sıkıntılar çıkartabiliyor.
aynı şekilde bende araştırma yapmadan kulaktan dolma bilgilerle 1.6 dizel multijet motora enjektör ve depo temizleyici adı altında iyi markalardan olan (güya) sıvılardan kullandım sonrasında yaşadığım sıkıntılar ;
enjektörlerden ses gelmeye başladı, hafif zorlama olduğunda vuruntu gibi sesler çıkarmaya başladı
yakıt sarfiyatı arttı
manifold kurum kaplama durumu fazlasıyla artmış ve çekişte sıkıntılar çıkartmaya başladı
ayrıca motordan gelen ses biraz daha artmıştı hangi ustaya götürdüysem sanırım başına iş almamak için dizel araba bu normal diyip yolluyordu.
en son istanbul maslak sanayide hüseyin usta vardı. bosch marka servis hizmeti veriyordu. burda adam herşeyi açıklamıştı.
baktım benim masraf artıcak giderek aracı elden çıkarmıştım.
sonuç olarak tabi bunların hepsini bu sıvılara yükleyemeyiz ancak bunları kullandıktan sonra olacağı varsada hem daha hızlandırmış hem de farklı sıkıntılara yok açmış olursunuz.
kullanıp kullanmamak size kalmış.