folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dizüstü Önerisi Lazım



Dizüstü Önerisi Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba yaklaşık 3 ay önce açtığın konunun benzerini ben açtım.Mürit arkadaşlarımız sağolsun yardımcı oldular ve Acer 5739G dizüstü bilgisayarını aldım.Şuan piyasada olan ve çıkacak olan bütün oyunları HD ekanıyla harika bir şekilde oynuyorum.Fiyatı ise 1500 TL.

     

     

    Bilgisayarın özelliklerini kısaca söylüyecek olursam 1 Gb ekran kartı(NVIDIA) 4Gb ram var.Kesinlikle tavsiye ederim.


    -----------------------------

     

    ısınma vesaire gibi problemler var mı hocam? performans ne durumda? 

     

    Acer Aspire 5739G

    :: İşlemci
    Intel Core 2 Duo P7350 2 GHz
    :: Anakart
    Intel PM45
    :: Bellek
    4096 MB, DDR3 PC3-8500F, 2x2048MB
    :: Grafik kartı
    NVIDIA GeForce GT 240M - 1024MB, Çekirdek: 550 MHz, Bellek: 790 MHz, DDR3 VRAM, 8.15.11.8613 (Forceware 186.13)
    :: Görüntü
    15.6 inç 16:9, 1366x768 PixelLED-Backlight, parlak: evet
    :: Harddisk
    WDC WD3200BEVT-22ZCT0, 320GB 5400rpm
    :: Ses kartı
    Realtek ALC888


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_AnymosRE
    By_AnymosRE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    hp pavilion serisinden sakın alma hocam. çok saçma ve kendine has hatalar alabiliyorsun..


    -----------------------------

    hocam genelleme yapmışsın doqrudur. ben hp pavilion dv6700 kullanıcısıyım şu qüne kadar allah'a şükür bir problem yaratmadı bana :D bundan sonrada göstermesin:D ama ben pavilion serisinden memnunum. dile getireyim dedim :D


    Yapmacık olup seviLmektense, kendim oLup nefret ediLmeyi tercih ederim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    pavilionlar beni HPden soğutan seridir. özelikle ısınma konusunda problemli olduklarını gördüm.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Vegabond
    Vegabond's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2009
    Erkek

    hocam bildiğin gibi şu an intelin i serisi var i5 işlemciler ısınma konusunda cok iiler i5 serisinden ve ekran kartı 1 gb 3-4 gb ddr3 ram bellek olursa bi çok işini rahatlıkla görür bu özelliklerde bakabilirsin...


    ||DuRuYoRsAm SeBeBi VaR SuSuYoRsAm NeDeNi VaR hErKes RaHaT OlSuN hErSeYiN bİr zAmAnI vAr..!!|| -||Yaşlanarak değil yaşayarak tecrübe kazanılır, zaman insanları değil armutları olgunlaştırır.-||
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba yaklaşık 3 ay önce açtığın konunun benzerini ben açtım.Mürit arkadaşlarımız sağolsun yardımcı oldular ve Acer 5739G dizüstü bilgisayarını aldım.Şuan piyasada olan ve çıkacak olan bütün oyunları HD ekanıyla harika bir şekilde oynuyorum.Fiyatı ise 1500 TL.

     

     

    Bilgisayarın özelliklerini kısaca söylüyecek olursam 1 Gb ekran kartı(NVIDIA) 4Gb ram var.Kesinlikle tavsiye ederim.


    -----------------------------

     

    ısınma vesaire gibi problemler var mı hocam? performans ne durumda? 

     

    Acer Aspire 5739G

    :: İşlemci
    Intel Core 2 Duo P7350 2 GHz
    :: Anakart
    Intel PM45
    :: Bellek
    4096 MB, DDR3 PC3-8500F, 2x2048MB
    :: Grafik kartı
    NVIDIA GeForce GT 240M - 1024MB, Çekirdek: 550 MHz, Bellek: 790 MHz, DDR3 VRAM, 8.15.11.8613 (Forceware 186.13)
    :: Görüntü
    15.6 inç 16:9, 1366x768 PixelLED-Backlight, parlak: evet
    :: Harddisk
    WDC WD3200BEVT-22ZCT0, 320GB 5400rpm
    :: Ses kartı
    Realtek ALC888


    -----------------------------

     

    turgay abi o makinayı şahsen inceledim yani performansı iyi ama ısınma durumu var soğutucu kullanıyor


    Cagito ergo sum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek
    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    hp pavilion serisinden sakın alma hocam. çok saçma ve kendine has hatalar alabiliyorsun..


    -----------------------------
    hoca bu hp pavilionlardan ne istiyosunuz gerçekten anlamıyorum :)
    HP Pavilion DV-6 2155et var bende bildiğin canavar, ısınıyor tamam ama 7200 rpm harddisk var, assasin creed 2 full özelliklerde hiç takılmadan oynuyor, oyunları ısınmadan oynatan laptop mu var, bırakın o kadar ısınsın makine. Oyun haricinde ısınmıyor zaten.

    Makine budur: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02058667&tmp_task=prodinfoCategory&lc=tr&dlc=tr&cc=tr&lang=tr&product=4107002

    not: vatanda kur indirimine denk getirdim 1430 tlye aldım bunu, 1500 civarı para vereceksen acele etme, mutlaka indirime girince al istediğin laptopu.

    jack daniels 160 yaşında
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    pc_worm hocam asuslar ısınmıyor. HPler gerçekten diğerlerine göre çok ısınıyor. yoksa harika makineler ama ısınan bi makinenin ömrü de performansı da kısa olur.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    pc_worm hocam asuslar ısınmıyor. HPler gerçekten diğerlerine göre çok ısınıyor. yoksa harika makineler ama ısınan bi makinenin ömrü de performansı da kısa olur.


    -----------------------------

    hocam asuslar isinmiyo diye bisey yok ben cok gördüm isinan asus bide hp lerdeki o 7200 devir harddisk yuzunden kaynaklıyo genelde ayrıca yeni serilerde ısınma problemı ıle karsılasan yok pek yani

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    @musdaedaf yeni serileri bilmiyorum da eskilerden birkaç tane gördüm. yani 1 saat kullan sonra ters çevir yumurta kır omlet yap.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    MrAmor bunu yazdı:
    -----------------------------

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba yaklaşık 3 ay önce açtığın konunun benzerini ben açtım.Mürit arkadaşlarımız sağolsun yardımcı oldular ve Acer 5739G dizüstü bilgisayarını aldım.Şuan piyasada olan ve çıkacak olan bütün oyunları HD ekanıyla harika bir şekilde oynuyorum.Fiyatı ise 1500 TL.

     

     

    Bilgisayarın özelliklerini kısaca söylüyecek olursam 1 Gb ekran kartı(NVIDIA) 4Gb ram var.Kesinlikle tavsiye ederim.


    -----------------------------

     

    ısınma vesaire gibi problemler var mı hocam? performans ne durumda? 

     

    Acer Aspire 5739G

    :: İşlemci
    Intel Core 2 Duo P7350 2 GHz
    :: Anakart
    Intel PM45
    :: Bellek
    4096 MB, DDR3 PC3-8500F, 2x2048MB
    :: Grafik kartı
    NVIDIA GeForce GT 240M - 1024MB, Çekirdek: 550 MHz, Bellek: 790 MHz, DDR3 VRAM, 8.15.11.8613 (Forceware 186.13)
    :: Görüntü
    15.6 inç 16:9, 1366x768 PixelLED-Backlight, parlak: evet
    :: Harddisk
    WDC WD3200BEVT-22ZCT0, 320GB 5400rpm
    :: Ses kartı
    Realtek ALC888


    -----------------------------

     

    turgay abi o makinayı şahsen inceledim yani performansı iyi ama ısınma durumu var soğutucu kullanıyor


    -----------------------------
    Evet yanında bide soğutucu alman lazım ama performansından hiçbir şikayetim yok.


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
Toplam Hit: 3644 Toplam Mesaj: 24