Dizüstü Önerisi Lazım
-
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
Merhaba yaklaşık 3 ay önce açtığın konunun benzerini ben açtım.Mürit arkadaşlarımız sağolsun yardımcı oldular ve Acer 5739G dizüstü bilgisayarını aldım.Şuan piyasada olan ve çıkacak olan bütün oyunları HD ekanıyla harika bir şekilde oynuyorum.Fiyatı ise 1500 TL.
Bilgisayarın özelliklerini kısaca söylüyecek olursam 1 Gb ekran kartı(NVIDIA) 4Gb ram var.Kesinlikle tavsiye ederim.
-----------------------------ısınma vesaire gibi problemler var mı hocam? performans ne durumda?
Acer Aspire 5739G
:: İşlemciIntel Core 2 Duo P7350 2 GHz:: AnakartIntel PM45:: Bellek4096 MB, DDR3 PC3-8500F, 2x2048MB:: Grafik kartıNVIDIA GeForce GT 240M - 1024MB, Çekirdek: 550 MHz, Bellek: 790 MHz, DDR3 VRAM, 8.15.11.8613 (Forceware 186.13):: Görüntü15.6 inç 16:9, 1366x768 Pixel, LED-Backlight, parlak: evet:: HarddiskWDC WD3200BEVT-22ZCT0, 320GB 5400rpm:: Ses kartıRealtek ALC888 -
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
hp pavilion serisinden sakın alma hocam. çok saçma ve kendine has hatalar alabiliyorsun..
-----------------------------hocam genelleme yapmışsın doqrudur. ben hp pavilion dv6700 kullanıcısıyım şu qüne kadar allah'a şükür bir problem yaratmadı bana :D bundan sonrada göstermesin:D ama ben pavilion serisinden memnunum. dile getireyim dedim :D
-
pavilionlar beni HPden soğutan seridir. özelikle ısınma konusunda problemli olduklarını gördüm.
-
hocam bildiğin gibi şu an intelin i serisi var i5 işlemciler ısınma konusunda cok iiler i5 serisinden ve ekran kartı 1 gb 3-4 gb ddr3 ram bellek olursa bi çok işini rahatlıkla görür bu özelliklerde bakabilirsin...
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
Merhaba yaklaşık 3 ay önce açtığın konunun benzerini ben açtım.Mürit arkadaşlarımız sağolsun yardımcı oldular ve Acer 5739G dizüstü bilgisayarını aldım.Şuan piyasada olan ve çıkacak olan bütün oyunları HD ekanıyla harika bir şekilde oynuyorum.Fiyatı ise 1500 TL.
Bilgisayarın özelliklerini kısaca söylüyecek olursam 1 Gb ekran kartı(NVIDIA) 4Gb ram var.Kesinlikle tavsiye ederim.
-----------------------------ısınma vesaire gibi problemler var mı hocam? performans ne durumda?
Acer Aspire 5739G
:: İşlemciIntel Core 2 Duo P7350 2 GHz:: AnakartIntel PM45:: Bellek4096 MB, DDR3 PC3-8500F, 2x2048MB:: Grafik kartıNVIDIA GeForce GT 240M - 1024MB, Çekirdek: 550 MHz, Bellek: 790 MHz, DDR3 VRAM, 8.15.11.8613 (Forceware 186.13):: Görüntü15.6 inç 16:9, 1366x768 Pixel, LED-Backlight, parlak: evet:: HarddiskWDC WD3200BEVT-22ZCT0, 320GB 5400rpm:: Ses kartıRealtek ALC888
-----------------------------turgay abi o makinayı şahsen inceledim yani performansı iyi ama ısınma durumu var soğutucu kullanıyor
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------hp pavilion serisinden sakın alma hocam. çok saçma ve kendine has hatalar alabiliyorsun..
-----------------------------
hoca bu hp pavilionlardan ne istiyosunuz gerçekten anlamıyorum :)
HP Pavilion DV-6 2155et var bende bildiğin canavar, ısınıyor tamam ama 7200 rpm harddisk var, assasin creed 2 full özelliklerde hiç takılmadan oynuyor, oyunları ısınmadan oynatan laptop mu var, bırakın o kadar ısınsın makine. Oyun haricinde ısınmıyor zaten.
Makine budur: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02058667&tmp_task=prodinfoCategory&lc=tr&dlc=tr&cc=tr&lang=tr&product=4107002
not: vatanda kur indirimine denk getirdim 1430 tlye aldım bunu, 1500 civarı para vereceksen acele etme, mutlaka indirime girince al istediğin laptopu. -
pc_worm hocam asuslar ısınmıyor. HPler gerçekten diğerlerine göre çok ısınıyor. yoksa harika makineler ama ısınan bi makinenin ömrü de performansı da kısa olur.
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
pc_worm hocam asuslar ısınmıyor. HPler gerçekten diğerlerine göre çok ısınıyor. yoksa harika makineler ama ısınan bi makinenin ömrü de performansı da kısa olur.
-----------------------------hocam asuslar isinmiyo diye bisey yok ben cok gördüm isinan asus bide hp lerdeki o 7200 devir harddisk yuzunden kaynaklıyo genelde ayrıca yeni serilerde ısınma problemı ıle karsılasan yok pek yani
-
@musdaedaf yeni serileri bilmiyorum da eskilerden birkaç tane gördüm. yani 1 saat kullan sonra ters çevir yumurta kır omlet yap.
-
MrAmor bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
Merhaba yaklaşık 3 ay önce açtığın konunun benzerini ben açtım.Mürit arkadaşlarımız sağolsun yardımcı oldular ve Acer 5739G dizüstü bilgisayarını aldım.Şuan piyasada olan ve çıkacak olan bütün oyunları HD ekanıyla harika bir şekilde oynuyorum.Fiyatı ise 1500 TL.
Bilgisayarın özelliklerini kısaca söylüyecek olursam 1 Gb ekran kartı(NVIDIA) 4Gb ram var.Kesinlikle tavsiye ederim.
-----------------------------ısınma vesaire gibi problemler var mı hocam? performans ne durumda?
Acer Aspire 5739G
:: İşlemciIntel Core 2 Duo P7350 2 GHz:: AnakartIntel PM45:: Bellek4096 MB, DDR3 PC3-8500F, 2x2048MB:: Grafik kartıNVIDIA GeForce GT 240M - 1024MB, Çekirdek: 550 MHz, Bellek: 790 MHz, DDR3 VRAM, 8.15.11.8613 (Forceware 186.13):: Görüntü15.6 inç 16:9, 1366x768 Pixel, LED-Backlight, parlak: evet:: HarddiskWDC WD3200BEVT-22ZCT0, 320GB 5400rpm:: Ses kartıRealtek ALC888
-----------------------------turgay abi o makinayı şahsen inceledim yani performansı iyi ama ısınma durumu var soğutucu kullanıyor
-----------------------------
Evet yanında bide soğutucu alman lazım ama performansından hiçbir şikayetim yok.
