folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Donanımdan Anlayanlar Ben Bilgisayara Modem Bile Bağlarım Diyenler =)



Donanımdan Anlayanlar Ben Bilgisayara Modem Bile Bağlarım Diyenler =)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaşlar benim uzun zamandır bi sorunum var

    windowsta internete bağlandığım zaman bazı sitelere giremiyorum ve belli bi süre sonra netten düşüp bir daha bağlanamıyorum

    bunu bilenlere sorduğumda windowsun ayarlarından exploererın ayarlarından olduğunu söylediler

    yapmadığım kalmadı pc ye kaç kere format attım olmadı windowsun home editon sürümünü yükledim yine aynı sorun

    ama pardusta hiç bi problem olmuyo ve bu gün pc yi kurcalarken sorunumun nedenini buldum

    airties rt 102 adsl2 combo modemim var

    denetim masasından modemleri açtığımda bilgisayara bağlı bir modem bulunamadı yazısını gördüm

    yeni modem yükle dedim cd sini taktım cd de modeminize dair bir bilgi bulunamadı hatasını aldım

    şimdi sizden istediğim şu kendi cd sini tanımadığı bu modemi pcye nasıl gösterteceğiz

    bağlantıları kontrol et demeyin çünkü pardusta sorunusz bağlanabiliyorum

    sorun windwsta modemimi görmüyo

    benim 1 yıllık bu problemimi çözene gece gündüz dua edecem

    şimdiden çok teşekkür ederim

    inş nasıl bağlayacağımı bilen vardır 


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    Modem usb'den mi bağlı?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    netten driverini bul sil tekrar yükle. silmeden önce bi reset at.

    ayrıca bukadar kasma. git komşunda şurda burda bilgisayarı olan bir arkadaşında modemini test et. kolay gelsin.


    Nerde o eski TBT...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    modem direk modem kablosundan bağlı usb ile alakası yok

    ayrıca dediğim gibi modemde arıza yok sadece windows görmüyo modemi 


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    yascakucuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    modem direk modem kablosundan bağlı usb ile alakası yok

    ayrıca dediğim gibi modemde arıza yok sadece windows görmüyo modemi 


    -----------------------------

    hoca usb modem değilse direver yüklemene gerk yok 

    hem usb hem ethernet var ozaman usb kullanman lazım 

    anlattığına göre windows ile bi alakası olduğunu sanmıyorum tamamen modemden 

    düşüp tekrar bağlanamama olayına gelince modem ayarlarını sıfırla modemi kurcalarken zamanlanmış görevler vermiş olabilirsin 

     


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    senin modemin ethernet girişi var

    ordan tak ethernet adaptörünün girişine usb kablo felan takma

    sürücü yuklemen gerekmez

    aç tarayıcıyı  in...explorer mozilla v..s....

    192.168.1.1 veya bazı modemlerde nadiren olur 192.168.1.2 geneli 192.168.1.1

    gir modem arayuzune gir modemin default parola sifresini klavuzunda belirtilmiştir yoksada internette gezin bulursun

    sonrada gir adsl parola sifre kaydet modemi yeniden baslat bu kadar bir daha sorun yok


    mademki türksün systeme göster ürksün
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    hocam modem modem zaten ethernet girişinden bağlı pc ye

    modeme milyon defa format attım denedim olmuyo

    ayrıca modemde arıza olmadığını pardustan sorunsuz giridiği için biliyorum

    bi ayrıntı daha bilgisayara format attığımda internete windowstanda sorunsuz giriyorum pc çaılırken sonra bi kapatıp açıyorum

    girmiyor internete yani bu hatayı pcye format attıktan sonra pc açıldığında almıyorum

    yeniden balatınca alıyorum teşekkürler 


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

     

    bumu modemin


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    bumu modemin


    -----------------------------

    üstündeki yazılarda ve ufak değişiklerler var =)

    rt-102 combo adsl2 modem modem


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    Ethernetten takılı modeme sürücü kurmana gerek yok zaten kuramazsın. Windows'un görmesini bekleme. Sadece windows'ta sorun veriyorsa virüs bulaştırıyor olabilirsin ya da yasaklı sitelere girmek için birşeyler kuruyorsan onlar dns ayarlarını bozuyor olabilir. Windows'a sürücülerden başka hiçbirşey kurmadan bir süre dene.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    darkskull haklı dunya kadar dsl modem taktım kurdum

    bizim turk milleti hem ethernet arayuzunden takar hemde driver yukler genel sorun da bu zaten

     


    mademki türksün systeme göster ürksün
Toplam Hit: 3274 Toplam Mesaj: 26