

Donanımdan Anlayanlar Ben Bilgisayara Modem Bile Bağlarım Diyenler =)
-
DarkSkull bunu yazdı:
-----------------------------
Ethernetten takılı modeme sürücü kurmana gerek yok zaten kuramazsın. Windows'un görmesini bekleme. Sadece windows'ta sorun veriyorsa virüs bulaştırıyor olabilirsin ya da yasaklı sitelere girmek için birşeyler kuruyorsan onlar dns ayarlarını bozuyor olabilir. Windows'a sürücülerden başka hiçbirşey kurmadan bir süre dene.
-----------------------------anti yok
güvelik duvarı kapalı
format atıp tekrar başlatınca bu hatayı veri ilk açıldığında hata yok
virüs bulaşma ihtimali ise çok az sanırım format atar atmaz nasıl bulaşsın sanırım sorun başka bi yerde
-
Slm sorun kurulum kullandığın windows cd sinde bence..İnternetten indirmiş olduğun nlite tarzı programlarla modiiye edilmiş windows cd si kullanıyorsun sanırım.. şu driverler felan gömülü cinsten..Anladığım kadarıyla windows cd ni değiştir sorun düzelir..
-
watervay bunu yazdı:
-----------------------------
Slm sorun kurulum kullandığın windows cd sinde bence..İnternetten indirmiş olduğun nlite tarzı programlarla modiiye edilmiş windows cd si kullanıyorsun sanırım.. şu driverler felan gömülü cinsten..Anladığım kadarıyla windows cd ni değiştir sorun düzelir..
-----------------------------driverlerı sonradan kendim yüklüyorum
ayrıca windowsun home editionunuda yükledim ondada verdi aynı sorunu
yardımcı olmaya çalıştığın için teşekkürler
-
nerdensin ben izmirdeyim buralardansan yardımlasabiliriz
-
alexfarrow bunu yazdı:
-----------------------------
nerdensin ben izmirdeyim buralardansan yardımlasabiliriz
-----------------------------aslında süper olurdu ama maalesef konya-ereğli
-
C harici sürücülerin varsa ve virüslüyse ana dizinlerinde autorun.inf dosyası olduğu için sen tertemiz bilgisayarda o sürücüye çift tıkladığın an tekrar virüs bulaşır. Modemin sürücüsünü kurmaya çalışıyorsan o yüzden de problem çıkıyor olabilir. Ethernetten takılı sen usb için sürücü kurunca manyaklaşıyordur belki. Windows'u kur modemle ilgili hiçbirşey kurma. c harici sürücülerine girerken de gizli dosyaları açıp bilgisayarım'dan klasörler'e tıklayarak sol taraftaki gezginden gir.
-
DarkSkull bunu yazdı:
-----------------------------
C harici sürücülerin varsa ve virüslüyse ana dizinlerinde autorun.inf dosyası olduğu için sen tertemiz bilgisayarda o sürücüye çift tıkladığın an tekrar virüs bulaşır. Modemin sürücüsünü kurmaya çalışıyorsan o yüzden de problem çıkıyor olabilir. Ethernetten takılı sen usb için sürücü kurunca manyaklaşıyordur belki. Windows'u kur modemle ilgili hiçbirşey kurma. c harici sürücülerine girerken de gizli dosyaları açıp bilgisayarım'dan klasörler'e tıklayarak sol taraftaki gezginden gir.
-----------------------------köktende format attım hocam ne var ne yok sildim yine aynı yine aynı meret
-
yha ne gerek war okadar uğraşa git yeni modem al servis gelsin taksın tanıtsın kullan bitti=)
-
aynı modem kullanıyorum bazı siteleri düzgün görüntüleyemiyor modemden olduğunu düşünüyorum bende ya da windowsun bir güncelleme dosyası buna neden oluyor daha önce sorunsuz girdiğim bazı siteler düzgün görüntülnemiyor..
-
sen ya proxy ile bağlanıyorsun ya da dns ile ilgili bir durum var.Modemden kaynaklanmıyor.
Proxy için: internet explorer'da araçlara ve internet seçeneklerine gir. Bağlantılar sekmesine tıkla ordan yerel ağ ayarlarına bas. Ayarları otomatik algıla dışındaki tüm kutucukların boş olması gerekli.
bu değilse dns'yi kontrol et.