folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Donanımdan Anlayanlar Ben Bilgisayara Modem Bile Bağlarım Diyenler =)



Donanımdan Anlayanlar Ben Bilgisayara Modem Bile Bağlarım Diyenler =)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    DarkSkull bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ethernetten takılı modeme sürücü kurmana gerek yok zaten kuramazsın. Windows'un görmesini bekleme. Sadece windows'ta sorun veriyorsa virüs bulaştırıyor olabilirsin ya da yasaklı sitelere girmek için birşeyler kuruyorsan onlar dns ayarlarını bozuyor olabilir. Windows'a sürücülerden başka hiçbirşey kurmadan bir süre dene.
    -----------------------------

    anti yok

    güvelik duvarı kapalı 

    format atıp tekrar başlatınca bu hatayı veri ilk açıldığında hata yok

    virüs bulaşma ihtimali ise çok az sanırım format atar atmaz nasıl bulaşsın sanırım sorun başka bi yerde 


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek
    Slm sorun kurulum kullandığın windows cd sinde bence..İnternetten indirmiş olduğun nlite tarzı programlarla modiiye edilmiş windows cd si kullanıyorsun sanırım.. şu driverler felan gömülü cinsten..Anladığım kadarıyla windows cd ni değiştir sorun düzelir..  

    Syntax error..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    watervay bunu yazdı:
    -----------------------------
    Slm sorun kurulum kullandığın windows cd sinde bence..İnternetten indirmiş olduğun nlite tarzı programlarla modiiye edilmiş windows cd si kullanıyorsun sanırım.. şu driverler felan gömülü cinsten..Anladığım kadarıyla windows cd ni değiştir sorun düzelir..
    -----------------------------

    driverlerı sonradan kendim yüklüyorum

    ayrıca windowsun home editionunuda yükledim ondada verdi aynı sorunu

    yardımcı olmaya çalıştığın için teşekkürler 


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek
    nerdensin ben izmirdeyim buralardansan yardımlasabiliriz

    mademki türksün systeme göster ürksün
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    alexfarrow bunu yazdı:
    -----------------------------
    nerdensin ben izmirdeyim buralardansan yardımlasabiliriz
    -----------------------------

    aslında süper olurdu ama maalesef konya-ereğli 


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    C harici sürücülerin varsa ve virüslüyse ana dizinlerinde autorun.inf dosyası olduğu için sen tertemiz bilgisayarda o sürücüye çift tıkladığın an tekrar virüs bulaşır. Modemin sürücüsünü kurmaya çalışıyorsan o yüzden de problem çıkıyor olabilir. Ethernetten takılı sen usb için sürücü kurunca manyaklaşıyordur belki. Windows'u kur modemle ilgili hiçbirşey kurma. c harici sürücülerine girerken de gizli dosyaları açıp bilgisayarım'dan klasörler'e tıklayarak sol taraftaki gezginden gir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    DarkSkull bunu yazdı:
    -----------------------------
    C harici sürücülerin varsa ve virüslüyse ana dizinlerinde autorun.inf dosyası olduğu için sen tertemiz bilgisayarda o sürücüye çift tıkladığın an tekrar virüs bulaşır. Modemin sürücüsünü kurmaya çalışıyorsan o yüzden de problem çıkıyor olabilir. Ethernetten takılı sen usb için sürücü kurunca manyaklaşıyordur belki. Windows'u kur modemle ilgili hiçbirşey kurma. c harici sürücülerine girerken de gizli dosyaları açıp bilgisayarım'dan klasörler'e tıklayarak sol taraftaki gezginden gir.
    -----------------------------

    köktende format attım hocam ne var ne yok sildim yine aynı yine aynı meret 


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtkkkcakmak
    kkkcakmak
    kkkcakmak's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek

    yha ne gerek war okadar uğraşa git yeni modem al servis gelsin taksın tanıtsın kullan bitti=)

     


    Bir daha profilindeki herhangi bir extra bilgi bölümüne, bu yazıdan başka bişi yazarsan seni atarım...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sau_nightmare
    sau_nightmare's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    aynı modem kullanıyorum bazı siteleri düzgün görüntüleyemiyor modemden olduğunu düşünüyorum bende ya da windowsun bir güncelleme dosyası buna neden oluyor daha önce sorunsuz girdiğim bazı siteler düzgün görüntülnemiyor..

    çok uzakta uzak denizlerde...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanacasta
    sanacasta's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2003
    Erkek

    sen ya proxy ile bağlanıyorsun ya da dns ile ilgili bir durum var.Modemden kaynaklanmıyor.

    Proxy için: internet explorer'da araçlara ve internet seçeneklerine gir. Bağlantılar sekmesine tıkla ordan yerel ağ ayarlarına bas. Ayarları otomatik algıla dışındaki tüm kutucukların boş olması gerekli.

    bu değilse dns'yi kontrol et.


    https://twitter.com/ElliotticianRB
Toplam Hit: 3275 Toplam Mesaj: 26