Dota Cı Müridler Toplanalım!
-
forumda dotacılar var sanırım toplanalım beraber oynayalım
yeni başladım baya sardı böle bi nimeti nası kaçırdım bu zamana kadar üzülüorm :P
not: bırakın dotayı cabala gelin felan demeyin...
-
ama nooblarla oynamam pro iseniz gelin :)
-
ha burada benim gibi yeni başlayanlara da oyunu öğretirsiniz..
artisliğe lüzum yok :D
-
üniversiteye geldim geleli bi tek resmi tatillerde oynuyabildim anasını satiim laptop dandik kaldırmıyo :F
-
yanlış yazıldı pardon
-
la host varsa kurun bi vampirism speed oynayalim yaf(= dotayada hayir demem her turlu oynarim(=
@Lathedarkman yoq hoja dota, warcraft 3 un bi haritasi.
-
takıldıgınız anlamadıgınız yer varsa yazın elimiden geldince yardım edelim
-
uzun zamandan beri malesef oynamıyorum =) oynasaydım gelirdim =) iyi oyunlar =)
-
öss den sonra söz veriyorum tahribattaki bütün yeni arkadaşlara öğreticem.Ama az daha bekleyin canlar 2 hafta.dota mota yazıpta durmayın 1 sene dayandım bakmıyom son 2 hafta başıma eşşek ski yağdırmayın.
-
host olan varmı ?
-
eskiden hostluk yapardım bak keşke şimdi oynasamda malum sbs ve limitli internet olunca =)
Toplam Hit: 5459 Toplam Mesaj: 35
