Dota Oynayanlar İçeri
-
cagilgurbuz bunu yazdı:
-----------------------------
Yeco bunu yazdı:
-----------------------------
cagilgurbuz bunu yazdı:
-----------------------------
beyler oyunu illa orjinal mi almak lazım int. cafede oynuyoruz da benm pc de frozen korsan ?? 2 kişi birden geliriz
-----------------------------Tam ne demek istedin anlayamadım ama ben hiç orjinal alanı görmedim.
Online oynamak için orjinal mi lazım diye soruyosan kesinlikle öyle bişey yok benimde aynı int. cafeden frozen t. hertürlü garena , eu vs.. oynuyorum.
-----------------------------İnternet cafeden oynanıyo yanlız evden oynayacağız warcraft 3 de öyle yani online battle net icin orjinal gerekiyor
-----------------------------
Orjinal falan gerekmiyor. -
battle net için evet orjinal gerekiyor ama eurobattle garena wepla için gerekmiyor
-
oynamak isteyen varsa kurabilirim 9 dan sonra
-
bu aksam maç war. yarin yada daha sonraki qünlerde wepladan atabiliriz. ama ben bu aralar Hon oynuyorum. daha zewkli :)
-
Hon Ne ? suan bostayım EU veya Gareneadan atıcak varmı ?
-
hon paralı değilmi paralı oldu diye biliyorum ben
gelicek varsa şu anda kurabilirim oyun
-
gelırım ben ama yeco yok tek basımayım
-
2 kişi napıcaz ki şöyle bi 4-5 kişi olsak
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
2 kişi napıcaz ki şöyle bi 4-5 kişi olsak
-----------------------------
eurobattlemı ? -
evet eu
