Dövme Sildirmeyle İlgili Bir Sorum ?
-
ulan ebru yaktın gül gibi çocuğu.
gerçek anlamda yanmış adam :S
-
Ebru adında başka bir manita ayarla.Onu ayarlayana kadarda kol bandı takarsın.Ayarladıktan sonrada ben senden çok hoşlandım dün gittim adını yazdırdım felan de. 1 taşla 2 kuş :D
-
ya ben aslında ustune dovme yaptıracaktım adam dedı sılerım ben bunu dedi 150 kaat aldı sılınmesse dedım zaten dovme yaptırırm parasını vermem :D
-
THE_MILLER bunu yazdı
Ebru adında başka bir manita ayarla.Onu ayarlayana kadarda kol bandı takarsın.Ayarladıktan sonrada ben senden çok hoşlandım dün gittim adını yazdırdım felan de. 1 taşla 2 kuş :D
hocam cok dusundum de kızdan ayrılalı 1 hafta oldu 10 kızla yattım belkı o sure zarfında ulan bıtanesını adı ebru gectım adınde e olmaz mı :D ebrular zor bu aralar bulamadım
-
ILKER06 bunu yazdıTHE_MILLER bunu yazdı
Ebru adında başka bir manita ayarla.Onu ayarlayana kadarda kol bandı takarsın.Ayarladıktan sonrada ben senden çok hoşlandım dün gittim adını yazdırdım felan de. 1 taşla 2 kuş :D
hocam cok dusundum de kızdan ayrılalı 1 hafta oldu 10 kızla yattım belkı o sure zarfında ulan bıtanesını adı ebru gectım adınde e olmaz mı :D ebrular zor bu aralar bulamadım
Gir Face Twit . Sana en yakın yerdeki ebrulara mesaj at.Elbet birisi düşer :)
-
gectı artık hocam yaktırdık bıle ebruya gerek yok kimi nerde duttuysam :D
-
Hocam naptın amk hiçmi canın acımadı dövme bendede varda lehimle cıkartmak nedir ? bişeymi içtin naptın git üstüne başka bişey yaptın yapma gözünü seveyim bende yazdırcaktım kızın adını ayrıldık mak ad resim filan sakat işler hocam onlar boşver gereksiz :D
-
hoca bi de eşşek kadar yaptırmışsın ya insan az ufak yaptırır. kalın bi bileklik bul sen :D
-
Hacı sen Ebru adında başka bi' kız bul bence.
Büdüt: Bu fikir zaten verilmiş, fikrimi geri alıyorum. :D
Caliber tarafından 11/Ağu/13 12:10 tarihinde düzenlenmiştir -
valla hocalar dedım ya benım de aklımda vardı baska yaptırmak dovmecı gırdı ıbne kanıma artık kısmet cıkmassa muhtemeln gorunur bıraz ustune baska bı dovme yaptıracam ole gorunuyo :D
