folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dövme Sildirmeyle İlgili Bir Sorum ?



Dövme Sildirmeyle İlgili Bir Sorum ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    ulan ebru yaktın gül gibi çocuğu.

     

    gerçek anlamda yanmış adam :S


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek

    Ebru adında başka bir manita ayarla.Onu ayarlayana kadarda kol bandı takarsın.Ayarladıktan sonrada ben senden çok hoşlandım dün gittim adını yazdırdım felan de. 1 taşla 2 kuş :D


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    ya ben aslında ustune dovme yaptıracaktım adam dedı sılerım ben bunu dedi 150 kaat aldı sılınmesse dedım zaten dovme yaptırırm parasını vermem :D


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek
    THE_MILLER bunu yazdı

    Ebru adında başka bir manita ayarla.Onu ayarlayana kadarda kol bandı takarsın.Ayarladıktan sonrada ben senden çok hoşlandım dün gittim adını yazdırdım felan de. 1 taşla 2 kuş :D

    hocam cok dusundum de kızdan ayrılalı 1 hafta oldu 10 kızla yattım belkı o sure zarfında ulan bıtanesını adı ebru gectım adınde e olmaz mı :D ebrular zor bu aralar bulamadım


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek
    ILKER06 bunu yazdı
    THE_MILLER bunu yazdı

    Ebru adında başka bir manita ayarla.Onu ayarlayana kadarda kol bandı takarsın.Ayarladıktan sonrada ben senden çok hoşlandım dün gittim adını yazdırdım felan de. 1 taşla 2 kuş :D

    hocam cok dusundum de kızdan ayrılalı 1 hafta oldu 10 kızla yattım belkı o sure zarfında ulan bıtanesını adı ebru gectım adınde e olmaz mı :D ebrular zor bu aralar bulamadım

    Gir Face Twit . Sana en yakın yerdeki ebrulara mesaj at.Elbet birisi düşer :)


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    gectı artık hocam yaktırdık bıle ebruya gerek yok kimi nerde duttuysam :D


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    Hocam naptın amk hiçmi canın acımadı dövme bendede varda lehimle cıkartmak nedir ? bişeymi içtin naptın git üstüne başka bişey yaptın yapma gözünü seveyim bende yazdırcaktım kızın adını ayrıldık mak ad resim filan sakat işler hocam onlar boşver gereksiz :D 


    ZalımMadam.10.07.24
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    hoca bi de eşşek kadar yaptırmışsın ya insan az ufak yaptırır. kalın bi bileklik bul sen :D


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Hacı sen Ebru adında başka bi' kız bul bence.

    Büdüt: Bu fikir zaten verilmiş, fikrimi geri alıyorum. :D

    Caliber tarafından 11/Ağu/13 12:10 tarihinde düzenlenmiştir

    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    valla hocalar dedım ya benım de aklımda vardı baska yaptırmak dovmecı gırdı ıbne kanıma artık kısmet cıkmassa muhtemeln gorunur bıraz ustune baska bı dovme yaptıracam  ole gorunuyo :D


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
Toplam Hit: 5156 Toplam Mesaj: 46