D&P Parfümler
-
Muridler D&P parfümlerden ağır ve kalıcı parfüm kodlarını söylermisiniz biraz araştırdım b4'ün iyi oldugunu duydum
-
ben L6 kullanıyorum ama fahrenayt sağlamdır
-
b4 kullanıyorum sağlam kanka :)
-
b6 ağır haliyle kalıcı-ağır seviyorsan dene
-
J4 nasıl bilen varmı oda orta derece agır ve kalıcıymış
-
j4 kullandım hoş baygın bi kokusu var tavsiye ederim şu anda I3 kullanıyorum çok beğendim pek ağır değil ama
-
kapil bunu yazdı:
-----------------------------
j4 kullandım hoş baygın bi kokusu var tavsiye ederim şu anda I3 kullanıyorum çok beğendim pek ağır değil ama
-----------------------------I3 kullandım güzel evet agır degil kalıcıda degil gibi 10 saat snra uçup gidiyor
-
kodunu bilmiyorumda burbbery classic iyidir
-
A14 kullanıyorum. Armani. Bu da güzeldir. Deneyebilirsin
-
halogen bunu yazdı:
-----------------------------A14 kullanıyorum. Armani. Bu da güzeldir. Deneyebilirsin
-----------------------------Aynen kızlar buna bayılıyo :D Her koklayan soruyo ne bu diye orjinal Armani diyorum tav oluyolar :d
-
lolitamı ne zımbırtı vardı ondan almıştım bi ara okuldaki bütün kızlar hasta olmuştu . unisex parfüm
